3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, projektorów, urządzeń multimedialnych (tablic interaktywnych i wizualizerów), oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.
3.3 Zamawiający – Gmina Mucharz informuje, iż jest czynnym podatnikiem podatku VAT.
3.4 Cenę oferty wykonawca oblicza w załączniku nr 9 do SIWZ – „Kalkulacja cenowa”, w której musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego.
W załączniku nr 9 do SIWZ wykonawca wskazuje wszystkie wymagane informacje.
3.5 Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załącznikach. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o którym mowa w pkt. 3.2, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu.
3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. Przedmiot zamówienia w tym sprzęt komputerowy przeznaczony jest dla placówek oświatowych co organ nadzorujący niniejszym potwierdza.
3.7 Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
3.8 Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
3.9 W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem.
3.10 Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną.
3.11 Nośniki danych i dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane.
3.12 Podwykonawstwo:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie:
a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz,
b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców.
2) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
3.13 Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
3.14 Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30214000-2 Stacje robocze
30231300-0 Monitory ekranowe
30232100-5 Drukarki i plotery
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30234000-8 Nośniki do przechowywania
30237400-3 Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 Akcesoria komputerowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
38652100-1 Projektory
32322000-6 Urządzenia multimedialne
3.15 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
|
GuidZP400 |
88fc2e58-571e-4fbd-8126-8809ca8bae3c
|
Biuletyn |
576397-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Mucharz
|
Regon |
54331500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mucharz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
226
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mucharz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34106
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
033 8761483, 8761486
|
Zamawiajacy fax |
338 739 005
|
Zamawiajacy email |
gmina@mucharz.pl
|
Adres strony url |
www.mucharz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „ Kompetencje kluczowe – kluczem do sukcesu” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mucharz.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
7.1. Zgodnie z art. 10c ust. 2 w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Urząd Gminy Mucharz 34-106 Mucharz, Mucharz 226, pokój nr 1 (sekretariat).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, projektorów, urządzeń multimedialnych (tablic interaktywnych i wizualizerów), oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych”
|
Numer referencyjny |
ZP/I/D/4/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, projektorów, urządzeń multimedialnych (tablic interaktywnych i wizualizerów), oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.
3.3 Zamawiający – Gmina Mucharz informuje, iż jest czynnym podatnikiem podatku VAT.
3.4 Cenę oferty wykonawca oblicza w załączniku nr 9 do SIWZ – „Kalkulacja cenowa”, w której musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego.
W załączniku nr 9 do SIWZ wykonawca wskazuje wszystkie wymagane informacje.
3.5 Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załącznikach. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o którym mowa w pkt. 3.2, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu.
3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. Przedmiot zamówienia w tym sprzęt komputerowy przeznaczony jest dla placówek oświatowych co organ nadzorujący niniejszym potwierdza.
3.7 Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
3.8 Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
3.9 W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych) wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem.
3.10 Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne tego samego elementu, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną.
3.11 Nośniki danych i dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane.
3.12 Podwykonawstwo:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, nie zastrzegając obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę żadnej części zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie:
a) wskazać części zamówienia (zakres prac), które zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz,
b) podać nazwy (firmy) tych Podwykonawców.
2) Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
3.13 Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
3.14 Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30214000-2 Stacje robocze
30231300-0 Monitory ekranowe
30232100-5 Drukarki i plotery
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30234000-8 Nośniki do przechowywania
30237400-3 Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 Akcesoria komputerowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
38652100-1 Projektory
32322000-6 Urządzenia multimedialne
3.15 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę o porównywalnym zakresie (m.in. sprzętu komputerowego) o wartości minimum 200 000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.3 ppkt 2 lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.6 ppkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów:
1) Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu oraz,
2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.3 – w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych i zawodowych, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów:
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ Wykaz dostaw,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zostały określone w Projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|