Data publikacji |
2017-08-28 |
Data zakończenia |
2017-09-05 00:00:00 |
Instytucja |
Przedszkole nr 10 |
Miejscowość |
Wrocław |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Soki owocowe i warzywne,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Przetwory spożywcze homogenizowane,
- Produkty głęboko mrożone,
- Elektryczne silniki, generatory i transformatory
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
578862-N-2017 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
158000006, 151000009, 31100005, 155000003, 158960005, 152000000, 158100009, 158810007, 12420005, 153200007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
abc7f384-852a-4dc2-839d-3fdaa9735c10
|
Biuletyn |
578862-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole nr 10
|
Regon |
93011263800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Starogajowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
100
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54047
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 798 67 47
|
Zamawiajacy fax |
71 354 38 39
|
Zamawiajacy email |
p10wroc@o2.pl
|
Adres strony url |
http://www.przedszkole10.wroc.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.edu.wroclaw.pl/wps/portal/edu-dev/main22/p010/Przetargi i konkursy/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.edu.wroclaw.pl/wps/portal/edu-dev/main22/p010/Przetargi i konkursy/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PRZEDSZKOLE NR 10 we Wrocławiu, ul. STAROGAJOWA 100 54-047 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. 2. Zakres
rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu
środkiem transportu, do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek, wydanie, wniesienie i zeskładowanie w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego – przy czym Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której Wykonawca składa ofertę).
b) dysponuje odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania – na potrzeby niniejszego postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do przewozu proponowanego asortymentu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku nadal
wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wzór wykazu zawarty jest
w Załączniku nr 5 do SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w ust.1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano.
2) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy.
3) Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie spowoduje to naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
5) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
6) W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-09-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
Ogłoszenie http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=c643d493-d923-4b9d-a346...
12 z 17 2016-10-28 14:05
MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
NABIAŁ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
MROŻONKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
RYBY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
PIECZYWO
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PRZETWORY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15881000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
PRZETWORY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
JAJA KURZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
01242000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
JAJA
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
SOKI I SUSZE OWOCOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej na
potrzeby żywieniowe dzieci z Przedszkola nr 10 „Przedszkola na każdą pogodę“ we Wrocławiu. asortyment:
SOKI I SUSZE OWOCOWE
|
| |