DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W PUŁTUSKU W 2013 r.

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Gmina Pułtusk
Miejscowość Pułtusk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 494166 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Miejskiego w Pułtusku, 06-100 Pułtusk materiałów biurowych w okresie od dnia zawarcia umowy do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2013 r. według asortymentu w ilościach określonych w załączonym formularzu cenowym - załącznik nr 7, stanowiącym integralną część SIWZ lub innych produktów równoważnych w/w zakresie.
2. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego (należy złożyć stosowne oświadczenie - załącznik nr 6).
3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych (tzw. zamienniki). Przez równoważne Zamawiający rozumie produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, oraz posiadające nie gorsze niż produkty oryginalne parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. Zamontowanie i używanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może powodować utraty gwarancji producenta drukarki.
4. Oferowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą być wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych zgodnych z wymogami norm ISO 9001:2008 w zakresie projektowania i produkcji biurowych materiałów eksploatacyjnych, 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego wymogu Zamawiający żąda dołączenia do oferty certyfikatów ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001 lub równoważnymi normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi.
5. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczny logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, posiadające wymienione na nowe wszystkie komponenty wpływające bezpośrednio na jakość wydruku (m.in. wałek optyczny) i gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania Wymagane oświadczenie Wykonawcy.
6. W celu potwierdzenia, że podstawowe parametry produktów równoważnych (wydajność) są równe lub przekraczają parametry odpowiadających im produktów oryginalnych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty raportów z testów wydajności do każdego zaoferowanego produktu równoważnego. Zamawiający wymaga, aby testy wydajności prowadzone były w oparciu o międzynarodowe normy, tj. ISO 19752:2004 i ISO 19798:2006 (dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych i kolorowych), ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridży atramentowych) lub równoważne dokumenty wydane zgodnie z normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi- jeżeli Wykonawca zaoferuje tusze i tonery równoważne.
7. Zamawiający wymaga, aby produkty równoważne objęte były gwarancją co najmniej 2 lata od dnia dostarczenia produktu.
8. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób.
9. W przypadku awarii urządzenia drukującego, której przyczyną (według opinii autoryzowanego serwisu obsługującego urządzenia Zamawiającego) będzie użycie nieoryginalnego materiału eksploatacyjnego (zgodnie z ofertą Wykonawcy) Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub dokona wymiany sprzętu na nowy na swój koszt. Naprawa odbędzie się w autoryzowanym serwisie i nie będzie powodować utraty dalszej gwarancji.
10. Dostawa materiałów biurowych nastąpi na koszt Wykonawcy w ilościach określonych każdorazowo wg potrzeb zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości artykułów niż podane w formularzu cenowym w przypadku wykorzystania przez zamawiającego mniejszej ilości artykułów biurowych. Zmiana ilości nie może być powodem jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych tonerów i ich unieszkodliwienia zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 158, poz.1243 z późn. zm.).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Pułtusk
Ulica ul. Rynek 41
Nr domu 41
Miejscowość Pułtusk
Kod Pocztowy 06-100
Województwo mazowieckie
Tel 023 6920391
Fax 023 6924296
Internet www.pultusk.pl
Regon 13037790700000
E-mail um@pultusk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawcy w tym względzie wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 3 dostawy, których przedmiotem była dostawa artykułów biurowych o wartości brutto nie mniejszej niż 60.000,00 każda. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Potencjał Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości artykułów niż podane w formularzu cenowym w przypadku wykorzystania przez zamawiającego mniejszej ilości artykułów biurowych. Zmiana ilości nie może być powodem jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do zamawiającego. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, c) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, d) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w lit. b)-c), o zakres tych zmian. e) Zmiany ilości asortymentu wskazanego w formularzu cenowym.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.pultusk.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Pułtusku ul. Rynek 41 06-100 Pułtusk
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Pułtusku ul. Rynek 41 06-100 Pułtusk biuro podawcze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe budzet gminy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)