Dostawa materiałów budowlanych na zadanie 43 525 Sanok – Remont budynku biurowo sztabowego nr 1.

Data publikacji 2017-08-28
Data zakończenia 2017-09-05 00:00:00
Instytucja AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywice naturalne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578564-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195221002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych wraz z rozładunkiem wg zestawienia na zadaniu 43 525 Sanok.
2. Szczegółowy zakres dostawy zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Miejsce dostawy: Sanok ul. Przemyska 1 budynek WKU.
4. Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f73bc321-0ee0-4b2a-aca3-94df703ed5f6
Biuletyn 578564-N-2017
Zamawiajacy nazwa AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Regon 14298987700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 101 21 00 do 03
Zamawiajacy fax 22 101 21 04
Zamawiajacy email zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Adres strony url www.sinevia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sinevia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW SINEVIA Sp. z o.o. ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów budowlanych na zadanie 43 525 Sanok – Remont budynku biurowo sztabowego nr 1.
Numer referencyjny SVA/J/4620/216/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych wraz z rozładunkiem wg zestawienia na zadaniu 43 525 Sanok. 2. Szczegółowy zakres dostawy zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Miejsce dostawy: Sanok ul. Przemyska 1 budynek WKU. 4. Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy.
Cpv glowny przedmiot 19522100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w części jak wyżej: 1) pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a. w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy; b. w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy; c. w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji umowy; d. w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy lub wartość przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-09-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)