Dostawa produktów stosowanych w osteosyntezie.

Data publikacji 2017-08-28
Data zakończenia 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
Miejscowość Puszczykowo
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578681-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów stosowanych w osteosyntezie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę produktów do osteosyntezy 2) utworzenie depozytu na Bloku Operacyjnym, 3) udostępnienie kompletnego instrumentarium, 4) szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy wraz z zestawieniem parametrów wymaganych). Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze
mowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.). Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78e62c9f-d351-4a57-bcd5-37e629927cb7
Biuletyn 578681-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
Regon 63455243800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Puszczykowo
Zamawiajacy kod pocztowy 62041
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8984094, 8984000
Zamawiajacy fax 618 984 056
Zamawiajacy email przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl
Adres strony url http://szpitalwpuszczykowie.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szpitalwpuszczykowie.com.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpitalwpuszczykowie.com.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S.A., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, Kancelaria.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów stosowanych w osteosyntezie.
Numer referencyjny Szp.12/19/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów stosowanych w osteosyntezie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę produktów do osteosyntezy 2) utworzenie depozytu na Bloku Operacyjnym, 3) udostępnienie kompletnego instrumentarium, 4) szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz cenowy wraz z zestawieniem parametrów wymaganych). Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze mowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.). Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) dokumentacji zawierającej dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań itp.; 2) deklaracje zgodności – zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza wprowadzenie następujących zmian w umowie: 1) zmiany w zakresie nazwy handlowej bądź numeru katalogowego przedmiotu umowy w przypadku wycofania z produkcji lub wprowadzenia nowego produktu lub niedostępności produktu – pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów określonych i po cenie nie wyższej niż wskazana w Załączniku nr 1 do umowy; 2) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy – przedłużenie terminu nie więcej niż o 6 miesięcy.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)