GuidZP400 |
8ca8f992-5da7-4c41-86f2-2a75f09dfb5c
|
Biuletyn |
575834-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Najwyższa Izba Kontroli
|
Regon |
5200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Filtrowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02056
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 445 000
|
Zamawiajacy fax |
022 4445415, 4445410
|
Zamawiajacy email |
nik_zp@nik.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.nik.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
naczelny organ kontroli państwowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, pok. nr 17 (sekretariat Biura Gospodarczego)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa macierzy Dell MD3820f o dodatkowe półki dyskowe wraz z instalacją i konfiguracją oraz serwisem gwarancyjnym producenta
|
Numer referencyjny |
BGO−BGZ.261.033.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz przeniesienia na Zamawiającego własności 2 sztuk półek dyskowych:
a. 1 szt. SSD,
b. 1 szt. NL-SAS,
wraz z dyskami opisanymi w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia, dalej SIWZ.
fabrycznie nowych i nieużywanych, wyprodukowanych w 2017 r., wraz z ich instalacją i konfiguracją oraz aktualizacją dokumentacji powykonawczej, spełniających wymagania określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia, dalej OPZ).
Dostarczone półki dyskowe objęte będą gwarancją producenta przez okres 4 lat od daty dostawy. Gwarancja świadczona będzie zgodnie z postanowieniami Załącznika nr 2 do SIWZ (wzór umowy) oraz postanowieniami załącznika nr 1 do SIWZ (OPZ).
Wykonawca obejmuje 12 miesięczną gwarancją wykonane prace instalacyjne i konfiguracyjne oraz aktualizację dokumentacji powykonawczej. Gwarancja świadczona będzie zgodnie z postanowieniami Załącznika nr 2 do SIWZ (wzór umowy) oraz postanowieniami załącznika nr 1 do SIWZ (OPZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie macierzy o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każde.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami do realizacji zamówienia, w tym co najmniej:
• 1 inżynierem posiadającym doświadczenie i uprawnienia w zakresie konfiguracji posiadanej macierzy Dell MD3820f na poziomie zaawansowanych umiejętności inżynierskich z obszaru technologii macierzowych poświadczonych ważnym certyfikatem producenta macierzy Dell.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wg Załącznika nr 6 do SIWZ).
UWAGA:
W wykazie dostaw należy wskazać tylko te dostawy, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V 1.2 ppkt 2) lit. a) SIWZ.
2. Załączone do wykazu dostaw dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
UWAGA:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu
4. Oświadczenie Wykonawcy na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osoby, o której mowa w pkt V.1.2 podpunkt 2) lit. b. (wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnianie przez zaoferowane półki do macierzy wymagań opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ, pkt 1 lp. 1-5 oraz pkt 2 lp. 1-5.
Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
2. Fragment Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ z wypełnioną kolumną 6 tabel zawartych w pkt 1 i 2 w/w opisu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór wg Załącznika nr 9 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 300,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
2.1 pieniądzu,
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty.
6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać:
6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem,
6.3 kwota gwarancji / poręczenia,
6.4 termin ważności gwarancji / poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
6.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty dotyczące przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności zakresu sposobu realizacji dostawy lub usług oraz terminu płatności i terminu realizacji umowy w następujących przypadkach:
a. W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
b. W wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz.
c. W zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie.
d. W przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy.
e. Zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych.
f. Istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości.
g. Uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy.
h. Konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy/usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy/usługi.
3. W opisanych wyżej przypadkach zmianie ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń , sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia,
4. W opisanych wyżej przypadkach dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Pzp), jeżeli nowy Wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty muszą być sporządzone w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy PZP, do:
1) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt XV SIWZ;
|