Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - II części

Data publikacji 2017-08-28
Data zakończenia 2017-09-05 00:00:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576567-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zakres zamówienia obejmuje:
1.2. Część I – Puzzle drewniane w tekturowej ramce (300 szt.)
1.3.Część II – Koszulki
- koszulka męska 250 szt. ( rozmiar M -100; L – 100; XL – 50), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
- koszulka damska 250 szt. ( rozmiar S -50; M – 80; L – 80, XL – 40), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60f9038f-f695-4fd5-9987-367a6463516e
Biuletyn 576567-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Lublin
Regon 43101951400000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Króla Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-109
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814 663 000
Zamawiajacy fax 814 663 001
Zamawiajacy email zamowienia@lublin.eu
Adres strony url www.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lublin.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Lublin BiuroZamówień Publicznych Pl. Litewski 1, pok. nr 3, 20-080 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - II części
Numer referencyjny ZP-P-I.271.1.81.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1.2. Część I – Puzzle drewniane w tekturowej ramce (300 szt.) 1.3.Część II – Koszulki - koszulka męska 250 szt. ( rozmiar M -100; L – 100; XL – 50), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek - koszulka damska 250 szt. ( rozmiar S -50; M – 80; L – 80, XL – 40), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 38
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia – 38 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt materiału promocyjnego w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2. w terminie 5 dni roboczych od otrzymania projektu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu proof, 3. Zamawiający zgłosi Wykonawcy ewentualne uwagi do przedłożonego proffa w terminie 2 dni roboczych od przedstawienia proffa przez Wykonawcę. Brak uwag w tym terminie jest jednoznaczny z akceptacją proofa, 4. 21 dni roboczych od daty akceptacji przedłożonego proofa na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego.
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom - Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. W przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie. 2)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1)- zmiana terminu realizacji zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, ad pkt 2)- stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
IV 4 4 data 2017-09-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie procedury: p. Iwona Wieżel – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 12.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Puzzle drewniane w tekturowej ramce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 38
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – 38 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: 1. 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektów materiałów promocyjnych lub logotypu wraz z kolorystyką podstawową. 2. 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wizualizacji projektów wszystkich materiałów promocyjnych. 3. 2 dni roboczych od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonych wizualizacji projektów materiałów promocyjnych. Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza akceptację przez Zamawiającego dostarczonego projektów. 4. 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych wraz z wniesieniem , w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis Puzzle drewniane w tekturowej ramce (300 szt.)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Koszulki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 38
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – 38 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: 1. 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektów materiałów promocyjnych lub logotypu wraz z kolorystyką podstawową. 2. 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wizualizacji projektów wszystkich materiałów promocyjnych. 3. 2 dni roboczych od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonych wizualizacji projektów materiałów promocyjnych. Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza akceptację przez Zamawiającego dostarczonego projektów. 4. 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych wraz z wniesieniem , w miejsce wskazane przez Zamawiającego
Zalacznik krotki opis - koszulka męska 250 szt. ( rozmiar M -100; L – 100; XL – 50), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek - koszulka damska 250 szt. ( rozmiar S -50; M – 80; L – 80, XL – 40), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)