GuidZP400 |
60f9038f-f695-4fd5-9987-367a6463516e
|
Biuletyn |
576567-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lublin
|
Regon |
43101951400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-109
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 663 000
|
Zamawiajacy fax |
814 663 001
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lublin.eu
|
Adres strony url |
www.lublin.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lublin.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Lublin BiuroZamówień Publicznych Pl. Litewski 1, pok. nr 3, 20-080 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - II części
|
Numer referencyjny |
ZP-P-I.271.1.81.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Zakres zamówienia obejmuje:
1.2. Część I – Puzzle drewniane w tekturowej ramce (300 szt.)
1.3.Część II – Koszulki
- koszulka męska 250 szt. ( rozmiar M -100; L – 100; XL – 50), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
- koszulka damska 250 szt. ( rozmiar S -50; M – 80; L – 80, XL – 40), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
38
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia – 38 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym:
1. Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt materiału promocyjnego w terminie do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy,
2. w terminie 5 dni roboczych od otrzymania projektu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu proof,
3. Zamawiający zgłosi Wykonawcy ewentualne uwagi do przedłożonego proffa w terminie 2 dni roboczych od przedstawienia proffa przez Wykonawcę. Brak uwag w tym terminie jest jednoznaczny z akceptacją proofa,
4. 21 dni roboczych od daty akceptacji przedłożonego proofa na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom - Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. W przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie.
2)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto
2.Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
ad pkt 1)- zmiana terminu realizacji zamówienia o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
ad pkt 2)- stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
|
IV 4 4 data |
2017-09-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie procedury: p. Iwona Wieżel – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 12.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Puzzle drewniane w tekturowej ramce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
38
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia – 38 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: 1. 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektów materiałów promocyjnych lub logotypu wraz z kolorystyką podstawową. 2. 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wizualizacji projektów wszystkich materiałów promocyjnych. 3. 2 dni roboczych od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonych wizualizacji projektów materiałów promocyjnych. Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza akceptację przez Zamawiającego dostarczonego projektów. 4. 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych wraz z wniesieniem , w miejsce wskazane przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
Puzzle drewniane w tekturowej ramce (300 szt.)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Koszulki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
38
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia – 38 dni roboczych od daty zawarcia umowy, w tym: 1. 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy na przekazanie Wykonawcy projektów materiałów promocyjnych lub logotypu wraz z kolorystyką podstawową. 2. 5 dni roboczych od poprzedniego etapu na przedstawienie Zamawiającemu wizualizacji projektów wszystkich materiałów promocyjnych. 3. 2 dni roboczych od poprzedniego etapu na akceptację lub wniesienie uwag przez Zamawiającego do przedłożonych wizualizacji projektów materiałów promocyjnych. Brak odpowiedzi w powyższym terminie oznacza akceptację przez Zamawiającego dostarczonego projektów. 4. 21 dni roboczych od poprzedniego etapu na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych wraz z wniesieniem , w miejsce wskazane przez Zamawiającego
|
Zalacznik krotki opis |
- koszulka męska 250 szt. ( rozmiar M -100; L – 100; XL – 50), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
- koszulka damska 250 szt. ( rozmiar S -50; M – 80; L – 80, XL – 40), metka do koszulki z funkcją zakładki do książek
|
| |