Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Załącznik nr 3 do SIWZ – dla Części I,
2) Załącznik nr 3a do SIWZ – dla Części II,
będące jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Ilość tonerów i tuszy wskazanych w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert. Zamawiający zastrzega, iż ilość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w trakcie trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w porównaniu z ilościami określonymi w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ, niemniej ich łączna wartość nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był:
fabrycznie nowy, nierefabrykowany, nieregenerowany, nieużywany oraz spełniał wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację towaru, tzn. powinna na nich być widoczna ilość, symbol towaru, typ drukarki, przeznaczenie, data produkcji, czytelny zakres temperatur przechowywania – oraz zabezpieczenie w postaci hologramu),
dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi
i jakościowymi,
wolnym od wad fizycznych i prawnych,
wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy,
z ważnym terminem przydatności do użycia wynoszącym dla tuszy nie mniej niż 24 miesiące od daty dostawy, termin ważności musi być widoczny na opakowaniu zewnętrznym, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania,
z bezterminową gwarancją dla tonerów.
Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany, Zamawiający uznaje towar nowy, nienoszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, żadnych śladów modyfikacji - refabrykacji, niepoddany procesom ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów w szczególności elementów mechanicznych takich jak listwy, wkłady światłoczułe, kasety, opakowany w nowe fabryczne opakowanie kartonowe oraz szczelną folię, tzw. „poduszkę powietrzną” uniemożliwiającą przemieszczanie się tuszu / tonera podczas transportu, bądź działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału.
Na obudowie tuszu / tonera powinien znajdować się pełen jego symbol oraz symbol producenta. Taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku z tonera powinna być zakończona twardą, plastikową końcówką, przymocowaną trwale lub na zatrzaski do obudowy.
Na nowych tuszach / tonerach, wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar wyprodukowany był zgodnie
z normą ISO 14001 (PN-EN ISO 14001:2005)12. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta materiałów eksploatacyjnych, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego,
Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do odbierania od Zamawiającego zużytych (pustych) materiałów eksploatacyjnych,
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej gwarancji na tonery (tzn. okres przechowywania tonerów jest nieograniczony) na tonery.
Wykonawca obejmie gwarancją tusze na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 24 miesiące od dnia dostarczenia każdej partii materiałów - podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń,
Szczegółowy opis warunków gwarancji i rękojmi zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
66dd34fe-a97d-4d4f-a485-29ec84196cb6
|
Biuletyn |
578299-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Łączności
|
Regon |
1009906000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze Południowe
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 885 543
|
Zamawiajacy fax |
227 822 134
|
Zamawiajacy email |
k.juras@wil.waw.pl
|
Adres strony url |
www.wil.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wil.waw.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
05-130 Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności
|
Numer referencyjny |
ZP-7-17-DL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Załącznik nr 3 do SIWZ – dla Części I,
2) Załącznik nr 3a do SIWZ – dla Części II,
będące jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Ilość tonerów i tuszy wskazanych w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert. Zamawiający zastrzega, iż ilość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w trakcie trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w porównaniu z ilościami określonymi w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ, niemniej ich łączna wartość nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był:
fabrycznie nowy, nierefabrykowany, nieregenerowany, nieużywany oraz spełniał wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację towaru, tzn. powinna na nich być widoczna ilość, symbol towaru, typ drukarki, przeznaczenie, data produkcji, czytelny zakres temperatur przechowywania – oraz zabezpieczenie w postaci hologramu),
dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi
i jakościowymi,
wolnym od wad fizycznych i prawnych,
wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy,
z ważnym terminem przydatności do użycia wynoszącym dla tuszy nie mniej niż 24 miesiące od daty dostawy, termin ważności musi być widoczny na opakowaniu zewnętrznym, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania,
z bezterminową gwarancją dla tonerów.
Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany, Zamawiający uznaje towar nowy, nienoszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, żadnych śladów modyfikacji - refabrykacji, niepoddany procesom ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów w szczególności elementów mechanicznych takich jak listwy, wkłady światłoczułe, kasety, opakowany w nowe fabryczne opakowanie kartonowe oraz szczelną folię, tzw. „poduszkę powietrzną” uniemożliwiającą przemieszczanie się tuszu / tonera podczas transportu, bądź działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału.
Na obudowie tuszu / tonera powinien znajdować się pełen jego symbol oraz symbol producenta. Taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku z tonera powinna być zakończona twardą, plastikową końcówką, przymocowaną trwale lub na zatrzaski do obudowy.
Na nowych tuszach / tonerach, wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar wyprodukowany był zgodnie
z normą ISO 14001 (PN-EN ISO 14001:2005)12. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta materiałów eksploatacyjnych, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego,
Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do odbierania od Zamawiającego zużytych (pustych) materiałów eksploatacyjnych,
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej gwarancji na tonery (tzn. okres przechowywania tonerów jest nieograniczony) na tonery.
Wykonawca obejmie gwarancją tusze na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 24 miesiące od dnia dostarczenia każdej partii materiałów - podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń,
Szczegółowy opis warunków gwarancji i rękojmi zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku, gdy Wykonawca w Oświadczeniu Wykonawcy – stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ wskaże rejestr lub centralną ewidencję i informację
o działalności gospodarczej, Zamawiający samodzielnie pobierze dokument.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku oferowania materiałów równoważnych:
a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane materiały odpowiadają normom:
ISO/IEC 19752 – dla tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych,
ISO/IEC 19798 – dla tonerów do laserowych urządzeń kolorowych,
ISO/IEC 24711 – dla tuszy do drukarek atramentowych,
b) raporty z testów wydajności oddzielnie dla każdego typu tonera
(np.: jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 2055, jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 4700 itd.) wystawione
i podpisane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm,
c) raport dla materiałów do drukarek monochromatycznych powinien zawierać wszystkie dane jak raport z dodatku D normy ISO/IEC 19752 (m. in.: daty przeprowadzenia badań, nazwę tonera, liczba użytych drukarek i tonerów, numery seryjne drukarek, jakiej strony testowej używano, tryb drukowania, poszczególne wyniki pomiarów wydajności, średnią wydajność z pomiarów, warunki pomiarów) oraz raport dla tonerów do drukarek kolorowych powinien zawierać wszelkie dane jak raport
z dodatku C normy ISO/IEC 19798.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych sytuacji:
1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej lub
z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
2) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
3) innych istotnych postanowień umowy, gdy ich zmiana jest konieczna
w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnego;
4) zmiany określonego producenta, typu w przypadku zakończenia lub wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, iż cena jego nie może ulec zmianie
w stosunku do ceny zawartej w umowie, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w złożonej ofercie.
Podstawą dokonania zmian określonych w ust. 3 pkt 4 jest pisemne oświadczenie Wykonawcy, zawierające merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian, zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają pisemnej zgody obydwu stron w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|