Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności

Data publikacji 2017-08-28
Data zakończenia 2017-09-05 00:00:00
Instytucja Wojskowy Instytut Łączności
Miejscowość Zegrze Południowe
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578299-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Załącznik nr 3 do SIWZ – dla Części I,
2) Załącznik nr 3a do SIWZ – dla Części II,
będące jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Ilość tonerów i tuszy wskazanych w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert. Zamawiający zastrzega, iż ilość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w trakcie trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w porównaniu z ilościami określonymi w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ, niemniej ich łączna wartość nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie.
Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był:
fabrycznie nowy, nierefabrykowany, nieregenerowany, nieużywany oraz spełniał wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację towaru, tzn. powinna na nich być widoczna ilość, symbol towaru, typ drukarki, przeznaczenie, data produkcji, czytelny zakres temperatur przechowywania – oraz zabezpieczenie w postaci hologramu),
dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi
i jakościowymi,
wolnym od wad fizycznych i prawnych,
wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy,
z ważnym terminem przydatności do użycia wynoszącym dla tuszy nie mniej niż 24 miesiące od daty dostawy, termin ważności musi być widoczny na opakowaniu zewnętrznym, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania,
z bezterminową gwarancją dla tonerów.
Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany, Zamawiający uznaje towar nowy, nienoszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, żadnych śladów modyfikacji - refabrykacji, niepoddany procesom ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów w szczególności elementów mechanicznych takich jak listwy, wkłady światłoczułe, kasety, opakowany w nowe fabryczne opakowanie kartonowe oraz szczelną folię, tzw. „poduszkę powietrzną” uniemożliwiającą przemieszczanie się tuszu / tonera podczas transportu, bądź działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału.
Na obudowie tuszu / tonera powinien znajdować się pełen jego symbol oraz symbol producenta. Taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku z tonera powinna być zakończona twardą, plastikową końcówką, przymocowaną trwale lub na zatrzaski do obudowy.
Na nowych tuszach / tonerach, wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar wyprodukowany był zgodnie
z normą ISO 14001 (PN-EN ISO 14001:2005)12. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta materiałów eksploatacyjnych, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego,
Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do odbierania od Zamawiającego zużytych (pustych) materiałów eksploatacyjnych,
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej gwarancji na tonery (tzn. okres przechowywania tonerów jest nieograniczony) na tonery.
Wykonawca obejmie gwarancją tusze na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 24 miesiące od dnia dostarczenia każdej partii materiałów - podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń,
Szczegółowy opis warunków gwarancji i rękojmi zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 66dd34fe-a97d-4d4f-a485-29ec84196cb6
Biuletyn 578299-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojskowy Instytut Łączności
Regon 1009906000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 22A
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze Południowe
Zamawiajacy kod pocztowy 05-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 885 543
Zamawiajacy fax 227 822 134
Zamawiajacy email k.juras@wil.waw.pl
Adres strony url www.wil.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wil.waw.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 05-130 Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22A
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności
Numer referencyjny ZP-7-17-DL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) Załącznik nr 3 do SIWZ – dla Części I, 2) Załącznik nr 3a do SIWZ – dla Części II, będące jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Ilość tonerów i tuszy wskazanych w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert. Zamawiający zastrzega, iż ilość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w trakcie trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w porównaniu z ilościami określonymi w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ, niemniej ich łączna wartość nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem dostawy był: fabrycznie nowy, nierefabrykowany, nieregenerowany, nieużywany oraz spełniał wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy, dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację towaru, tzn. powinna na nich być widoczna ilość, symbol towaru, typ drukarki, przeznaczenie, data produkcji, czytelny zakres temperatur przechowywania – oraz zabezpieczenie w postaci hologramu), dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi, wolnym od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, z ważnym terminem przydatności do użycia wynoszącym dla tuszy nie mniej niż 24 miesiące od daty dostawy, termin ważności musi być widoczny na opakowaniu zewnętrznym, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania, z bezterminową gwarancją dla tonerów. Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany, Zamawiający uznaje towar nowy, nienoszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, żadnych śladów modyfikacji - refabrykacji, niepoddany procesom ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów w szczególności elementów mechanicznych takich jak listwy, wkłady światłoczułe, kasety, opakowany w nowe fabryczne opakowanie kartonowe oraz szczelną folię, tzw. „poduszkę powietrzną” uniemożliwiającą przemieszczanie się tuszu / tonera podczas transportu, bądź działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału. Na obudowie tuszu / tonera powinien znajdować się pełen jego symbol oraz symbol producenta. Taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku z tonera powinna być zakończona twardą, plastikową końcówką, przymocowaną trwale lub na zatrzaski do obudowy. Na nowych tuszach / tonerach, wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku. Zamawiający wymaga, aby dostarczony towar wyprodukowany był zgodnie z normą ISO 14001 (PN-EN ISO 14001:2005)12. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta materiałów eksploatacyjnych, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do odbierania od Zamawiającego zużytych (pustych) materiałów eksploatacyjnych, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi: Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej gwarancji na tonery (tzn. okres przechowywania tonerów jest nieograniczony) na tonery. Wykonawca obejmie gwarancją tusze na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 24 miesiące od dnia dostarczenia każdej partii materiałów - podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń, Szczegółowy opis warunków gwarancji i rękojmi zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku, gdy Wykonawca w Oświadczeniu Wykonawcy – stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ wskaże rejestr lub centralną ewidencję i informację o działalności gospodarczej, Zamawiający samodzielnie pobierze dokument.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku oferowania materiałów równoważnych: a) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane materiały odpowiadają normom: ISO/IEC 19752 – dla tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych, ISO/IEC 19798 – dla tonerów do laserowych urządzeń kolorowych, ISO/IEC 24711 – dla tuszy do drukarek atramentowych, b) raporty z testów wydajności oddzielnie dla każdego typu tonera (np.: jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 2055, jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 4700 itd.) wystawione i podpisane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm, c) raport dla materiałów do drukarek monochromatycznych powinien zawierać wszystkie dane jak raport z dodatku D normy ISO/IEC 19752 (m. in.: daty przeprowadzenia badań, nazwę tonera, liczba użytych drukarek i tonerów, numery seryjne drukarek, jakiej strony testowej używano, tryb drukowania, poszczególne wyniki pomiarów wydajności, średnią wydajność z pomiarów, warunki pomiarów) oraz raport dla tonerów do drukarek kolorowych powinien zawierać wszelkie dane jak raport z dodatku C normy ISO/IEC 19798.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych sytuacji: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 3) innych istotnych postanowień umowy, gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnego; 4) zmiany określonego producenta, typu w przypadku zakończenia lub wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, iż cena jego nie może ulec zmianie w stosunku do ceny zawartej w umowie, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w złożonej ofercie. Podstawą dokonania zmian określonych w ust. 3 pkt 4 jest pisemne oświadczenie Wykonawcy, zawierające merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian, zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają pisemnej zgody obydwu stron w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tusze do urządzeń drukujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca obejmie gwarancją tusze na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 24 miesiące od dnia dostarczenia każdej partii materiałów - podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tonery do urządzeń drukujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3a do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej gwarancji na tonery (tzn. okres przechowywania tonerów jest nieograniczony) na tonery. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)