Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Akademia rozwoju w szkołach podstawowych i liceach Miasta Kalisza w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2017-08-29
Data zakończenia 2017-09-06 00:00:00
Instytucja Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580033-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Akademia rozwoju w szkołach podstawowych i liceach Miasta Kalisza, realizowanego przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu w partnerstwie z Miastem Kalisz. Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównania dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne .
2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia i termin dostaw określony jest w załączniku nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2ccbe7e-71ac-49df-9585-0b75338cf822
Biuletyn 580033-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu
Regon 140801600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 182
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 676 301
Zamawiajacy fax 627 665 965
Zamawiajacy email odn-kalisz@kl.onet.pl
Adres strony url www.odn.kalisz.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównania dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne .
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.odn.kalisz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.odn.kalisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli 62-800 Kalisz ul. Wrocławska 182
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Akademia rozwoju w szkołach podstawowych i liceach Miasta Kalisza w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych i biurowych w ramach projektu Akademia rozwoju w szkołach podstawowych i liceach Miasta Kalisza, realizowanego przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu w partnerstwie z Miastem Kalisz. Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównania dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne . 2. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia i termin dostaw określony jest w załączniku nr 1a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-09-29T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunek tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dołączy co najmniej 5 dostaw o podobnym zakresie, każda o wartości min. 5.000 zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg załącznika nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie będzie oceniał usług poniżej wartości wymaganej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 dostaw o podobnym zakresie, każda o wartości min. 5.000 zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ);
Inne dokumenty niewymienione formularza ofertowy (Załącznik Nr 2 Wzór), Oświadczenie oferenta ( Załącznik nr 8)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)