GuidZP400 |
1a0a4059-e905-4382-8544-f50e2fcaa4e7
|
Biuletyn |
579044-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
|
Regon |
011320130
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pawińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17/21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-106
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(22)6028645
|
Zamawiajacy fax |
+48(22)8254979
|
Zamawiajacy email |
a.strojek@zer.msw.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.zer.mswia.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.zer.mswia.gov.pl - zakładka: zamówienia publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:// bip.zer.mswia.gov.pl - zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pawińskiego 17/21 02-106 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów eksploatacyjnhych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA wraz z zapewnieniem obsługi posprzedażnej w 12-miesięcznym okresie gwarancji.
|
Numer referencyjny |
ZER-ZP-24/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy okres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
13
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) posiadania doświadczenia, tj. należytego wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości co najmniej 200.000,00zł brutto,
2) posiadania systemów zarządzania łańcuchem dostaw i śledzenia łańcucha dostaw uwzględniających całe koszty życia zaoferowanych produktów, które Wykonawca będzie wykorzystywał w celu wykonania niniejszego zamówienia.
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających wymaganiom określonym w rozdziale VII ust. 1 pkt 3 lit. a), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) posiadania doświadczenia, tj. należytego wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości co najmniej 200.000,00zł brutto,
2) posiadania systemów zarządzania łańcuchem dostaw i śledzenia łańcucha dostaw uwzględniających całe koszty życia zaoferowanych produktów, które Wykonawca będzie wykorzystywał w celu wykonania niniejszego zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia równoważności kaset z tonerami oraz wydajności i pojemności pojemników z tuszami, Zamawiający żąda, aby Wykonawca:
1) dołączył do oferty dokumenty (np. certyfikaty, raporty z badań wydajności kaset z tonerami i pojemników z tuszami) potwierdzające, że zaoferowane produkty przeszły równoważne testy wydajnościowe i pojemnościowe, w stosunku do materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty były wystawione przez niezależny podmiot, powołany i uprawniony do kontroli jakości; przez niezależny podmiot uznaje się jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka – Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku dokumentów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako pomiot niezależny uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju,
2) dołączył do oferty próbki zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Szczegółowe wymagania dotyczące wniesienia wadium określono w Rozdziale IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|