Dostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności cyfrowo-analogowej dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach (I wyposażenie) opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejącym Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania.

Data publikacji 2017-08-29
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Kable telefoniczne i podobny sprzęt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579019-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325512002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności cyfrowo-analogowej dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach
(I wyposażenie) opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejący Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe warunki wykonania i realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Wzór Umowy.
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Podane w treści SIWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ, co najmniej o takich samych parametrach, oraz o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie tego przedłoży do oferty stosowne dokumenty, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, czy zaoferowany, równoważny asortyment spełnia parametry przez niego wymagane.
4.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia.
5.Miejsce realizacji dostawy: KPP w Poddębicach, ul. Targowa 22.
6.Zamawiający przewiduje wizję lokalną w siedzibie KPP Poddębice, ul. Targowa 22 w dniu 04.09.2017 r. od godziny 10:00 do 12:00 . W przypadku niestawienia się do godziny 10:30 żadnego z zainteresowanych, przystępujących do przetargu wizja zostaje odwołana.
7. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 8 tygodni od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0b25733-27c2-4ceb-8842-4b81a8345943
Biuletyn 579019-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Regon 47075497600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lutomierska 108/112
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 652 295
Zamawiajacy fax 426 652 080
Zamawiajacy email zampub@ld.policja.gov.pl
Adres strony url www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizayjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności cyfrowo-analogowej dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach (I wyposażenie) opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejącym Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania.
Numer referencyjny FZ-2380/20/17/SS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności cyfrowo-analogowej dla Komendy Powiatowej Policji w Poddębicach (I wyposażenie) opartego na technologii IP wraz z integracją z istniejący Zintegrowanym Systemem Stanowisk Kierowania 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowe warunki wykonania i realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Wzór Umowy. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Podane w treści SIWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ, co najmniej o takich samych parametrach, oraz o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie tego przedłoży do oferty stosowne dokumenty, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, czy zaoferowany, równoważny asortyment spełnia parametry przez niego wymagane. 4.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. 5.Miejsce realizacji dostawy: KPP w Poddębicach, ul. Targowa 22. 6.Zamawiający przewiduje wizję lokalną w siedzibie KPP Poddębice, ul. Targowa 22 w dniu 04.09.2017 r. od godziny 10:00 do 12:00 . W przypadku niestawienia się do godziny 10:30 żadnego z zainteresowanych, przystępujących do przetargu wizja zostaje odwołana. 7. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 32551200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 2
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany oraz ich zakres określono w paragrafie 9 wzoru umowy- załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na którą składają się: 1.formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ – nie podlega uzupełnieniu 2.wykaz ilościowy urządzeń składowych systemu wg pkt. 2.1 załącznika nr 2 do SIWZ. Wykaz ten musi zawierać także co najmniej typ, model i ukompletowanie oferowanego urządzenia- wykaz stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu 3.oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 4.oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ, 5.oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę i oświadczenia składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)