GuidZP400 |
c799ad8a-465e-464a-9cc3-6cd282290bb3
|
Biuletyn |
581092-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdański Teatr Szekspirowski
|
Regon |
22056153800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojciecha Bogusławskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80818
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 35 10 151
|
Zamawiajacy fax |
58 35 10 150
|
Zamawiajacy email |
biuro@bozp.com.pl
|
Adres strony url |
www.teatrszekspirowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.teatrszekspirowski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.teatrszekspirowski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gdański Teatr Szekspirowski, ul. W. Bogusławskiego 1, 80 – 818 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wyposażenia scenicznego: elektroakustycznego, oświetleniowego i trawersów dla Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/5/GTS/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Siedziby Gdańskiego Teatru Szekspirowskiego w Gdańsku, przy ul. Bogusławskiego 1 (zwanego dalej „Zamawiającym”): wyposażenia scenicznego: elektroakustycznego, oświetleniowego i trawersów.
2. Przedmiot zamówienia dzieli się na części i obejmuje dostawę następującego wyposażenia i urządzeń:
część I wyposażenie elektroakustyczne
1) pasywna kolumna głośnikowa (monitor sceniczny) – 2 szt.
2) drewniana skrzynia transportowa na kołach na dwie kolumny głośnikowe – 1 szt.
3) pokrowce ochronne na kolumny głośnikowe z poz. 1. – 2 szt.
4) pasywna kolumna głośnikowa subniskotonowa (subwoofer) – 2 szt.
5) pokrowce ochronne na subwoofery z poz. 4.)
6) czterokanałowy cyfrowy wzmacniacz mocy sygnału – 1 szt.
7) mikrofon nagłowny do systemu bezprzewodowego 4 szt.
8) mikrofon dynamiczny dedykowany przez producenta do nagłaśniania gitar – 1 szt.
9) wielkomembranowy mikrofon dynamiczny instrumentalny – 1 szt.
10) mikrofon dynamiczny przewodowy dedykowany przez producenta do nagłaśniania wokalu – 2 szt.
11) para małomembranowych mikrofonów pojemnościowych – 1 szt.
12) DI-box aktywny stereo – 2 szt.
13) bezprzewodowy system osobistego odsłuchu – 2 szt.
14) skrzynia do przechowywania bezprzewodowych systemów osobistego odsłuchu – 1 szt.
15) statyw mikrofonowy wysoki składany („łamany”) – 2 szt.
16) statyw mikrofonowy niski składany – 4 szt.
17) skrzynia do przechowywania i transportowania 16 statywów mikrofonowych – 1 szt.
18) przykręcany statyw/uchwyt do mikrofonu – 2 szt.
19) metalowa poprzeczka do statywu mikrofonowego – 1 szt.
część II - wyposażenie oświetleniowe
1) urządzenie typu ruchoma głowa SPOT oparte na LED-owym źródle światła, pracujące w protokołach DMX 512, RDM i system uzyskiwania kolorów CMY - 10 sztuk.
2) urządzenie typu ruchoma głowa oparta na halogenowym źródle światła, wyposażona w zewnętrzny dimmer i systemem uzyskiwania kolorów CMY, pracująca w protokole DMX 512 – 1 szt.
3) urządzenie typu nadajnik/odbiornik bezprzewodowego DMX pracujący w protokołach DMX 512, RDM – 2 szt.
4) urządzenie przenośne typu dimmer 6 x 2,3 kW, sterowane protokołem DMX 512 – 2,
szt. 2
5) przysłona irysowa do reflektora profilowego – 8 szt.
6) naświetlacz liniowy oparty na halogenowych źródłach światła, pracujący w protokole DMX 512 – 10 szt.
część III - wyposażenie sceniczne – trawersy – 1 szt.
1) trawers sceniczny z akcesoriami montażowymi do połączenia elementów trawersu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Wszystkie elementy dostawy muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia używanych urządzeń i osprzętu.
6. Wszystkie elementy muszą być dostarczone ze wszystkimi koniecznymi do pracy akcesoriami dodatkowymi wymaganymi do poprawnej pracy urządzeń, a w szczególności z kablami oraz przewodami.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa następujące minimalne warunki udziału w postępowaniu:
1) dla części 1 wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na dostawie scenicznego wyposażenia elektroakustycznego o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto (każde),
2) dla części 2 wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na dostawie oświetlenia scenicznego o wartości nie niższej niż 150.000,00 zł brutto (każde),
3) dla części 3 wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia polegające na dostawie konstrukcji scenicznych o wartości nie niższej niż 5.000,00 zł brutto (każde).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w § 4 ust. 2, to jest:
1) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, to jest:
1) karty katalogowe producentów oferowanych elementów, ze wskazaniem parametrów wymaganych przez zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ, jeżeli karty nie zawierają wskazania wszystkich wymaganych elementów należy je uzupełnić specyfikacją techniczną lub opisem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne zmiany Umowy, mogą dotyczyć wyłącznie:
1) warunków płatności,
2) poszczególnych elementów dostawy.
3. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku:
1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ, lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym,
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia, poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec,
3) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych.
Termin realizacji może ulec zmianie tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej
Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne pod rygorem nieważności uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|