GuidZP400 |
a97b2c5d-d6ca-47da-ad15-d4304309a4de
|
Biuletyn |
580152-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Śląskie
|
Regon |
27628463800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ligonia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 207 85 70
|
Zamawiajacy fax |
32 20786 18
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaskie.pl
|
Adres strony url |
http://www.slaskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej dla samorządu Województwa Śląskiego wraz z asystą techniczną
|
Numer referencyjny |
ZN-ZP.272.1.63.2017.TA
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i wdrożenia Biuletynu Informacji Publicznej dla samorządu Województwa Śląskiego wraz z asystą techniczną.
2. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ / Załączniku nr 1 do umowy.
3. Wymagania dotyczące zatrudnienia:
Wykonawca po podpisaniu umowy w ciągu 7 dni złoży pisemne oświadczenie wskazując minimum jedną osobę zatrudnioną/e na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.), która w okresie realizacji przedmiotu umowy będzie wykonywała: czynności techniczne związane z realizacją przedmiotu umowy polegające na wykonaniu i wdrożeniu BIP wraz z asystą techniczną dla Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
172556,62
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany etapami w terminie do dnia 31 grudnia 2019 r.:
1 etap – wykonanie i wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej dla samorządu Województwa Śląskiego: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.,
2 etap – asysta techniczna świadczona nie wcześniej niż od 01 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda, polegające na wykonaniu i/lub wdrożeniu i/lub asyście technicznej serwisu internetowego, obejmujące w szczególności wykonanie i/lub wdrożenie i/lub asystę techniczną Biuletynu Informacji Publicznej dla jednostki sektora finansów publicznych.
W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi, Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość usługa została wykonana do dnia wystawienia dowodu, o którym mowa w pkt III.5.1), potwierdzającego czy usługa jest wykonywana należycie. Podana/wskazana wartość będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku.
Nie wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2):
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (pkt III.6.1), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4.1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.1.3):
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
– dot. warunku, o którym mowa w pkt III.1.3)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Z ww. dokumentów powinno wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać
na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)–22) i ust. 5 pkt 1).
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu,
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert),
b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert),
b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Województwa Śląskiego w:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Katowicach
ul. Chorzowska 1, 40-121 Katowice
nr 37 1240 6292 1111 0010 5063 8458
tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu ZN-ZP.272.1.63.2017.TA”
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej: „Wadium do przetargu ZN-ZP.272.1.63.2017.TA na wykonanie i wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej dla samorządu Województwa Śląskiego wraz z asystą techniczną” w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46, pok. 164.
4. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert.
5. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy z naruszeniem niniejszego przepisu podlega unieważnieniu, z zastrzeżeniem ust.2.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy:
1) W przypadku, gdy wystąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Wówczas strony dostosują stawkę podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa i ustalą wartość przedmiotu umowy i podatku VAT w oparciu o zmienioną stawkę tego podatku.
2) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne.
4) W przypadku, gdy nastąpi zmiana uwarunkowań prawnych lub wytycznych Komisji Europejskiej lub Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, która spowoduje konieczność znaczącej ingerencji w system informatyczny, czego nie można było przewidzieć. Wówczas strony ustalą przesunięcie terminu wykonania zamówienia o maksymalnie 1 miesiąc jeżeli zaistnieje taka potrzeba. Przesunięcie maksymalnego terminu wykonania zamówienia nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
5) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
6) możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy -
7) w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany tych rozwiązań;
8) Inne zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Pzp.
3. Zmiany, o których mowa w ust.2 winny być dokonywane na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Zmiany, o których mowa w ust.2 pkt 1), 2) i 3) mogą być dokonane, jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, potwierdzonego protokołami odbioru.
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.1) i III.2), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4), III.5) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4), III.5), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt III.1) i III.2), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. II. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej lub faksem.
|