Wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne w ramach projektu Rewitalizacja zespołu pałacowo-parkowego Marianny Orańskiej

Data publikacji 2017-08-30
Data zakończenia 2017-09-14 00:00:00
Instytucja Gmina Kamieniec Ząbkowicki
Miejscowość Kamieniec Ząbkowicki
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580002-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799310009, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W zakresie zadania nr 1:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: wyposażenie na potrzeby działalności kulturalnej: wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne Mauzoleum oraz wyposażenie: wyposażenie na potrzeby działalności kulturalnej: wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne Pałacu w ramach projektu: pn. „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego Marianny Orańskiej- nowe oferty kulturalne i edukacyjne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

W zakresie zadania nr 2:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: Opracowania aplikacji mobilnej do oprowadzania po trasie edukacyjno-turystycznej w ramach projektu: pn. „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego Marianny Orańskiej- nowe oferty kulturalne i edukacyjne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c587050-eac4-4e9c-9b12-043b668786d5
Biuletyn 580002-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kamieniec Ząbkowicki
Regon 89071844900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ząbkowicka
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Kamieniec Ząbkowicki
Zamawiajacy kod pocztowy 57230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074 8162010
Zamawiajacy fax 074 8173361
Zamawiajacy email gmina@kamzab.pl
Adres strony url www.kamienieczabkowicki.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu pn. „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego Marianny Orańskiej- nowe oferty kulturalne i edukacyjne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kamienieczabkowicki.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, osobiście, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, Polska, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne w ramach projektu Rewitalizacja zespołu pałacowo-parkowego Marianny Orańskiej
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: wyposażenie na potrzeby działalności kulturalnej: wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne Mauzoleum oraz wyposażenie: wyposażenie na potrzeby działalności kulturalnej: wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne Pałacu w ramach projektu: pn. „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego Marianny Orańskiej- nowe oferty kulturalne i edukacyjne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: Opracowania aplikacji mobilnej do oprowadzania po trasie edukacyjno-turystycznej w ramach projektu: pn. „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego Marianny Orańskiej- nowe oferty kulturalne i edukacyjne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Cpv glowny przedmiot 79931000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie zadania nr 1: Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100.000 zł. W zakresie zadania nr 2: Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 20.000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zadania nr 1: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu ekspozycji multimedialnej o wartości min. 300 000 zł każda, przy czym za ekspozycję multimedialną zostaną uznane zamówienia, które zawierały następujące elementy: projekcje, nagłośnienie, system centralnego zarządzania ekspozycją oraz w przynajmniej w jednym ze wskazanych zamówień występowały elementy aranżacji i oświetlenia ekspozycyjnego, a także w przynajmniej w jednym ze wskazanych zamówień została zrealizowana instalacja holograficzna typu pepper’s ghost. W zakresie zadania nr 2: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na przygotowaniu aplikacji mobilnej każda z nich działająca co najmniej w 2 różnych systemach operacyjnych wartości min. 70 000,00 zł każde. Wykonawca dysponuje co najmniej: • Kierownikiem Projektu – minimum 1 osobą posiadająca wykształcenie wyższe techniczne lub artystyczne oraz doświadczenie zawodowe w roli Kierownika Projektu, która – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert – pełniła funkcję kierownika Projektu w co najmniej jednym projekcie o podobnym charakterze do przedmiotowego zamówienia, który dotyczył ekspozycji muzealnej o wartości nie mniejszej niż 300.000 PLN. Za projekt o podobnym charakterze Zamawiający uzna scenografie, instalacje multimedialne i audiowizualne, w tym nagłośnienie, projekcja, oświetlenie. • Specjalista ds. instalacji multimedialnych – minimum 1 osobą posiadająca wykształcenie wyższe techniczne oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej trzech zadań związanego bezpośrednio z montażem i uruchomieniem sprzętu, urządzeń oraz systemów audiowizualnych wartości co najmniej 300.000 PLN. W zakresie zadania nr 2: Wykonawca dysponuje co najmniej: - 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie, kierowanie przynajmniej dwoma wdrożeniami aplikacji mobilnych - 1 osobą posiadającą minimum 2 – letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych”. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dokument składany na wezwanie Zamawiającego), b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dokument składany na wezwanie Zamawiającego), c) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (dokument składany na wezwanie Zamawiającego)
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 20.000,00 zł w zakresie zadania nr 1 - 3.000,00 zł w zakresie zadania nr 2 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 16 9533 1030 2005 0000 0114 0002 0002 pn. Rozliczanie zaliczek projektu UE Rewitalizacja zespołu pałacowo- parkowego Marianny Orańskiej Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich ul. Ząbkowicka 13 57-230 Kamieniec Ząbkowicki. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu realizacji Umowy o czas wskazany w aneksie do umowy o dofinansowanie, w sytuacji otrzymania przez Zamawiającego ze strony Instytucji Zarządzającej RPOWD zgody na wydłużenie realizacji projektu pn. „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego Marianny Orańskiej - nowe oferty kulturalne i edukacyjne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV 4 4 data 2017-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Wyposażenie na potrzeby działalności kulturalnej: wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne Mauzoleum oraz wyposażenie: wyposażenie na potrzeby działalności kulturalnej: wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne Pałacu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79931000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: wyposażenie na potrzeby działalności kulturalnej: wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne Mauzoleum oraz wyposażenie: wyposażenie na potrzeby działalności kulturalnej: wyposażenie ekspozycyjne oraz edukacyjne Pałacu w ramach projektu: pn. „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego Marianny Orańskiej- nowe oferty kulturalne i edukacyjne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Opracowanie aplikacji mobilnej do oprowadzania po trasie edukacyjno-turystycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: Opracowania aplikacji mobilnej do oprowadzania po trasie edukacyjno-turystycznej w ramach projektu: pn. „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego Marianny Orańskiej- nowe oferty kulturalne i edukacyjne” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)