„Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych”

Data publikacji 2017-08-30
Data zakończenia 2017-09-07 00:00:00
Instytucja 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Miejscowość Świdwin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580111-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań:a)Zadanie nr 1 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3937; b)Zadanie nr 2 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3411; c)Zadanie nr 3 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3775; d)Zadanie nr 4 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 2715; e)Zadanie nr 5 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz 21 BLT. Adres dostawy dla Zadania nr 1 - Zadania nr 5: MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach. Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym.Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d4bdc998-464e-46bf-9542-d08fe77259b8
Biuletyn 580111-N-2017
Zamawiajacy nazwa 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
Regon 33102935500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Połczyńska
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Świdwin
Zamawiajacy kod pocztowy 78-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 533 509
Zamawiajacy fax 261 533 509
Zamawiajacy email zam.publ.21blt@ron.mil.pl
Adres strony url www.21blot.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych”
Numer referencyjny ZP/52/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań:a)Zadanie nr 1 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3937; b)Zadanie nr 2 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3411; c)Zadanie nr 3 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3775; d)Zadanie nr 4 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 2715; e)Zadanie nr 5 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz 21 BLT. Adres dostawy dla Zadania nr 1 - Zadania nr 5: MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach. Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym.Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc złoty
Data zakonczenia 2017-10-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 5 przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, tj. karty katalogowe i opisy wskazanych produktów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1)Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość prowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:a)Istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; b)Wystąpienia siły wyższej (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy;c)Rezygnacji Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy; d)Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 kodeksu cywilnego. e)Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych;f)W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku przez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto).Wszystkie postanowienia wymienione w pkt 2. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2017-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3937
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2017-10-18T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3937. Adres dostawy dla Zadania nr 1 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3411
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2017-10-18T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3411. Adres dostawy dla Zadania nr 2 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3775
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2017-10-18T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-20T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3775. Adres dostawy dla Zadania nr 3 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 2715
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2017-10-11T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz JW 2715. Adres dostawy dla Zadania nr 4 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz 21 BLT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik data rozpoczecia 2017-10-11T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz 21 BLT. Adres dostawy dla Zadania nr 5 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)