GuidZP400 |
d4bdc998-464e-46bf-9542-d08fe77259b8
|
Biuletyn |
580111-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
|
Regon |
33102935500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Połczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdwin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 533 509
|
Zamawiajacy fax |
261 533 509
|
Zamawiajacy email |
zam.publ.21blt@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.21blot.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.21blot.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, Kancelaria Jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych”
|
Numer referencyjny |
ZP/52/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań:a)Zadanie nr 1 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3937; b)Zadanie nr 2 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3411; c)Zadanie nr 3 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3775; d)Zadanie nr 4 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 2715; e)Zadanie nr 5 – dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz 21 BLT. Adres dostawy dla Zadania nr 1 - Zadania nr 5: MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach. Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym.Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
złoty
|
Data zakonczenia |
2017-10-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 5 przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, tj. karty katalogowe i opisy wskazanych produktów.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1)Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość prowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:a)Istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; b)Wystąpienia siły wyższej (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy;c)Rezygnacji Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy; d)Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 kodeksu cywilnego. e)Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych;f)W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku przez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto).Wszystkie postanowienia wymienione w pkt 2. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3937
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-10-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3937. Adres dostawy dla Zadania nr 1 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3411
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-10-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3411. Adres dostawy dla Zadania nr 2 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3775
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-10-18T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-20T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz JW 3775. Adres dostawy dla Zadania nr 3 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz JW 2715
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-10-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz JW 2715. Adres dostawy dla Zadania nr 4 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów administracyjno-biurowych na rzecz 21 BLT
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-10-11T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-13T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów i materiałów administracyjno-biurowych na rzecz 21 BLT. Adres dostawy dla Zadania nr 5 : MAGAZYN SEKCJI SZKOLENIOWEJ – 21 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. 3. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieregenerowany, w fabrycznych opakowaniach.Przedmioty oraz materiały administracyjno-biurowe, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, muszą być zapakowane osobno dla każdego zadania oraz opisane w sposób identyfikujący daną dostawę. Do każdego zadania musi być wystawiona odrębna faktura.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa: „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) – na podstawie oświadczenia wstępnego umieszczonego w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu cenowym. Wykonawca ma obowiązek informować Zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Informacja taka musi zawierać nazwę towaru oraz wskazywać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
|
| |