GuidZP400 |
664a9644-0a15-4979-adc6-bb010fdbeea4
|
Biuletyn |
578875-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
|
Regon |
000557961
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Dzieci Polskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48228151024
|
Zamawiajacy fax |
+48228151015
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@ipczd.pl
|
Adres strony url |
www.czd.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.czd.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czd.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 roku Nr 1113 z dnia 2016.07.26 z późn. zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Pomnik Centrum zdrowia Dziecka, Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU GASTROENTEROLOGICZNEGO, ZGŁĘBNIKÓW NOSOWO-JELITOWYCH TYPU BENGMARK
|
Numer referencyjny |
ZP/CZD/135/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastroenterologicznego, zgłębników nosowo-jelitowych typu Bengmark – 3 pakiety
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
foldery / katalogi / opisy potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia ze zdjęciami oferowanego sprzętu w kolorze – do każdej pozycji oferowanego pakietu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Zamawiający nadmienia, że informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zostanie zamieszczona niezwłocznie tj.: w dniu otwarcia ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wyznaczonym na ostateczny termin składania ofert wraz ze wzorem oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt VI.1. SIWZ - wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3) wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e) – według załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których Strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian: a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia; b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia c) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się w ww. przypadkach zawrzeć odpowiedni aneks do umowy; d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny; e) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego do wysokości limitu finansowania w przypadku, gdy w czasie trwania umowy ulegnie on obniżeniu do wartości niższej niż cena umowna w konsekwencji wejścia w życie nowego Obwieszczenia Ministra Zdrowia; f) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego; g) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu zgodności nowych towarów z SIWZ; h) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości; i) gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję , albo skończyła się dostępność produktu zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia produktu innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; j) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja produktu i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ; k) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ - zmiana poprzez wprowadzenie koniecznych zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian w obowiązujących przepisach, wydaniem wytycznych, zawarciem umów. l) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; m) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień, n) niewykorzystanie wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. W przypadku, gdyby którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okazało się niezgodne z prawem, nieważne, nieskuteczne lub niemożliwe do wyegzekwowania, fakt ten nie będzie miał wpływu na legalność, ważność i możliwość egzekwowania pozostałych postanowień umowy, a Strony umowy zobowiązują się do wspólnego zastąpienia niezgodnego z prawem, unieważnionego lub niemożliwego do wyegzekwowania postanowienia, wzajemnie uzgodnioną, ważną i możliwą do wyegzekwowania klauzulą, możliwie najbliższą w interpretacji wobec klauzuli niezgodnej z prawem, nieskutecznej lub niemożliwej do wyegzekwowania 3. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze Stron prawa przysługującego Stronie na podstawie niniejszej Umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie. 4. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osoba wyznaczona do kontaktów: Mirosław Czajka, tel: +48 22 815 10 25, fax +48 22 815 10 15, e-mail: m.czajka@ipczd.pl, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103,Godziny urzędowania: pn-pt 8:00 - 15:35
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Stent do dróg żółciowych i trzuskowych , prosty , 5 Fr, 7 Fr, 8,5 Fr: - 100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) Szczoteczka jednorazowa cytologiczna - 2 szt.
2) Szczoteczka cytologiczna do pobierania materiału z przewodu trzustkowego i przewodów żółciowych - 5 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1) ZGŁĘBNIK NOSOWO-JELITOWY DO STOSOWANIA Z FLOCARE PEG CH 18 - 5 szt.
2) ZGŁĘBNIK NOSOWO-JELITOWY TYPU BENGMARK PEG/J (JEJUNOSTOMII) - 5 szt.
3) ZGŁĘBNIK NOSOWO-JELITOWY TYPU BENGMARK - 25 szt.
|
| |