GuidZP400 |
d39c42b0-5f0d-4fc2-bd0e-50ac64eb494b
|
Biuletyn |
577176-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
|
Regon |
27783694000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 814 123
|
Zamawiajacy fax |
322 814 123
|
Zamawiajacy email |
dpsdladoroslych@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna gminy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
DPS dla Dorosłych, ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, pokój nr 3 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych - pakiet IV
|
Numer referencyjny |
DZ.261.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu pakiet IV.
2 Pakiet IV obowiązuje na dostawy nie wcześniej jak od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie zawarta umowa.
3 Zamówienie składa się z pięciu (5) Części:
3.1 Część I – artykuły spożywcze
3.2 Część II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
3.3 Część III – produkty mleczarskie
3.4 Część IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
3.5 Część V – warzywa i owoce
4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4a – 4e do SIWZ.
5 Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono we Wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy przy czym nie wcześniej niż od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r. lub do momentu wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów ich wystawienia określonych powyżej.
UWAGA:
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, powyższy dokument należy przedłożyć raz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty wraz z formularzem cenowym;
UWAGA: Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i być podstawą do odrzucenia oferty.
oraz jeżeli dotyczy
2) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza;
3) informacja, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku
4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
2) zmiany wykonawcy:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych;
4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy pzp;
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej Umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
|
IV 4 4 data |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawca przedkłada również w odniesieniu do każdego z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie.
2. Zamawiający informuje, że wartość zamówienia w wysokości 0,00 zł została uzupełniona automatycznie przez system - Zamawiający nie wypełniał tej pozycji formularza.
3. Zamawiający:
1) nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej,
2) nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej,
3) nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4) nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
|