GuidZP400 |
a12c7224-d7bd-4de7-98aa-e33f85b987e1
|
Biuletyn |
580291-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kocierzew Południowy
|
Regon |
54781000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kocierzew Południowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
83
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kocierzew Południowy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99414
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
0-46 838-48-25
|
Zamawiajacy fax |
0-46 838-48-25
|
Zamawiajacy email |
oswiata@kocierzewpoludniowy.bipst.pl
|
Adres strony url |
www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli na potrzeby działalności edukacyjnej w ramach projektu pn. Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym.
|
Numer referencyjny |
ZPF.271.7.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niezbędnego wyposażenia, doposażenia w sprzęt, narzędzi, materiałów techno-dydaktycznych i pomocy dydaktycznych oraz mebli, które pozwolą na wsparcie kompetencji oraz stanowić będą fundament do nauczania eksperymentalnego w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działania VII.4 Edukacja, Poddziałania VII.4.3 Edukacja ogólna.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i zestawów doświadczalnych do prowadzenia eksperymentów i zajęć z chemii,
2) zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i zestawów doświadczalnych do prowadzenia eksperymentów i zajęć z fizyki,
3) zakup i montaż kotary – kurtyny na stałe zamontowanej na szynach, podciąganej, w celu wystawiania przedstawień szkolnych – w celu rozwoju kreowania właściwych postaw (innowacyjność, praca zespołowa, kreatywność),
4) zakup i dostawę 25 szt. krzeseł szkolnych,
5) zakup i dostawę 25 szt. stolików komputerowych,
6) zakup i dostawę 5 szt. ławek korytarzowych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć na wezwanie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznik nr 5 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
-
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
6) zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycją wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę /projekt umowy z podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami – zapisy ustawy stosuje się.
7) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,
8) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia,
9) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia;
10) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|