dostawa, wdrożenie i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagjącego zarządzanie przedsiębiorstwem wraz z dostawą sprzętu oraz świadczeniem usług serwisowych

Data publikacji 2017-08-30
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o.
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580158-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem wraz z dostawą Sprzętu oraz świadczeniem usług serwisowych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ:
· załącznik nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania ogólne”
· załącznik nr 2 „Wykaz modułów i opis funkcjonalności Zintegrowanego Systemu Informatycznego”
· załącznik nr 3 „Opis i wykaz Sprzętu komputerowego”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1e5a774-5231-449d-b7cd-6ad2dc403b92
Biuletyn 580158-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o.
Regon 43012130500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konopnickiej
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Świdnik
Zamawiajacy kod pocztowy 21040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 512 044
Zamawiajacy fax 817 512 837
Zamawiajacy email przetarg@pegimek.swidnik.pl
Adres strony url www.pegimek.swidnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pegimek.swidnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pegimek.swidnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, pok. 14
Nazwa nadana zamowieniu dostawa, wdrożenie i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagjącego zarządzanie przedsiębiorstwem wraz z dostawą sprzętu oraz świadczeniem usług serwisowych
Numer referencyjny 22/2017/ZP
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem wraz z dostawą Sprzętu oraz świadczeniem usług serwisowych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: · załącznik nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania ogólne” · załącznik nr 2 „Wykaz modułów i opis funkcjonalności Zintegrowanego Systemu Informatycznego” · załącznik nr 3 „Opis i wykaz Sprzętu komputerowego”
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach prawa opcji) rozszerzenia zamówienia.
Okreslenie warunkow brak
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow brak
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia (w tym przynajmniej jedno zamówienie wykonane w firmie prowadzącej działalność wodno-kanalizacyjną) każde polegające na dostawie, wdrożeniu i uruchomieniu zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem spełniającego łącznie następujące wymagania: a) system obejmował co najmniej 5 tys. liczników, b) system posiadał obowiązkowo moduły: kadry-płace, finansowo-księgowy i gospodarka licznikami oraz co najmniej 4 moduły z wymienionych poniżej: - środki trwałe - system bilingowy (sprzedaż wody) - system windykacyjny - elektroniczne biuro obsługi klienta EBOK - elektroniczny obieg dokumentów - zakładowy fundusz świadczeń socjalnych - kasa zapomogowa-pożyczkowa - rejestr faktur - controlling finansowy - ewidencja czasu pracy kierowców i samochodów (transport) - kasa-bank - magazyn - remonty - awarie c) system był wdrażany w firmie zatrudniającej powyżej 50 pracowników, d) system obejmował powyżej 15 użytkowników.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg zał. nr 6), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Czy wadium 1
Wadium wysokość wadium 5000,00 zł (pięć tysięcy zł)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian określa wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg zał. nr 7 do SIWZ) – zobowiązanie należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria gwarancja sprzętu
Znaczenie 0,30
  
Kryteria czas naprawy
Znaczenie 0,05
  
Kryteria czas reakcji
Znaczenie 0,05
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)