GuidZP400 |
f1e5a774-5231-449d-b7cd-6ad2dc403b92
|
Biuletyn |
580158-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o.
|
Regon |
43012130500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konopnickiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 512 044
|
Zamawiajacy fax |
817 512 837
|
Zamawiajacy email |
przetarg@pegimek.swidnik.pl
|
Adres strony url |
www.pegimek.swidnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pegimek.swidnik.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pegimek.swidnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, pok. 14
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa, wdrożenie i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagjącego zarządzanie przedsiębiorstwem wraz z dostawą sprzętu oraz świadczeniem usług serwisowych
|
Numer referencyjny |
22/2017/ZP
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i uruchomienie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem wraz z dostawą Sprzętu oraz świadczeniem usług serwisowych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ:
· załącznik nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania ogólne”
· załącznik nr 2 „Wykaz modułów i opis funkcjonalności Zintegrowanego Systemu Informatycznego”
· załącznik nr 3 „Opis i wykaz Sprzętu komputerowego”
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach prawa opcji) rozszerzenia zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
brak
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
brak
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia (w tym przynajmniej jedno zamówienie wykonane w firmie prowadzącej działalność wodno-kanalizacyjną) każde polegające na dostawie, wdrożeniu i uruchomieniu zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem spełniającego łącznie następujące wymagania:
a) system obejmował co najmniej 5 tys. liczników,
b) system posiadał obowiązkowo moduły: kadry-płace, finansowo-księgowy i gospodarka licznikami oraz co najmniej 4 moduły z wymienionych poniżej:
- środki trwałe
- system bilingowy (sprzedaż wody)
- system windykacyjny
- elektroniczne biuro obsługi klienta EBOK
- elektroniczny obieg dokumentów
- zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
- kasa zapomogowa-pożyczkowa
- rejestr faktur
- controlling finansowy
- ewidencja czasu pracy kierowców i samochodów (transport)
- kasa-bank
- magazyn
- remonty
- awarie
c) system był wdrażany w firmie zatrudniającej powyżej 50 pracowników,
d) system obejmował powyżej 15 użytkowników.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg zał. nr 6), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
wysokość wadium 5000,00 zł (pięć tysięcy zł)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian określa wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg zał. nr 7 do SIWZ) – zobowiązanie należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanawiania dynamicznego systemu zakupów.
|