Sukcesywna dostawa opatrunków dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu – z podziałem na 15 pakietów

Data publikacji 2017-08-30
Data zakończenia 2017-09-07 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579199-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa opatrunków dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu – z podziałem na 15 pakietów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9d689a6-5164-4ecb-9855-5bd3d7e6838d
Biuletyn 579199-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Regon 00029009600000
Zamawiajacy adres ulica pl. Hirszfelda
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3689584
Zamawiajacy fax 71 36 89 583; 36 89 234
Zamawiajacy email dzp@dco.com.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.dco.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.dco.com.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PL. HIRSZFELDA 12 budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312 ; 53-413 WROCŁAW
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa opatrunków dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu – z podziałem na 15 pakietów
Numer referencyjny ZP/PN/67/17/LA/AW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa opatrunków dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu – z podziałem na 15 pakietów
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie koncesji lub zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, które w świetle obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej uprawniają Wykonawcę do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi – dotyczy wyłącznie części zamówienia obejmujących produkty lecznicze i surowce farmaceutyczne. Informacje dodatkowe Aktualna koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, które w świetle obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej uprawniają Wykonawcę do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi – dotyczy wyłącznie części zamówienia obejmujących produkty lecznicze i surowce farmaceutyczne.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ust. 5 pkt. 1 2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Aktualna koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, które w świetle obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej uprawniają Wykonawcę do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi – dotyczy wyłącznie części zamówienia obejmujących produkty lecznicze i surowce farmaceutyczne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5.1.3.1. Na potwierdzenie spełnienia wymagań wraz z ofertą Wykonawca przedstawi następujące dokumenty dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010. o wyrobach medycznych - dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP: a) Oświadczenie o posiadaniu deklaracji/e zgodności lub certyfikat CE dla wyrobu medycznego (i ile dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikowaną, b) Oświadczenie potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny (o ile dotyczy) został zgłoszony/wpisany do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie art. 58 ustawy o wyrobach medycznych (nazwa wyrobu zgłoszona/wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu), Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem, dlaczego wpisowi nie podlega. UWAGA- Oświadczenie dot. Wyrobu medycznego powinno być opisane, jakiej pozycji z Załącznika 1 do SIWZ dotyczy. 5.1.3.2. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku 1 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany produkt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. UWAGA- Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji z Załącznika 1 do SIWZ dotyczy. 5.1.3.3. Oświadczenie dla zadania 11 tampony ginekologiczne, że zaoferowany wyrób posiada atest lub inne świadectwo dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje.
Czy wadium 1
Wadium wadium różne w zależności od każdego z 15 pakietów. Łącznie 1400 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu umowy, Wykonawca za zgodą Zamawiającego dostarczy równoważny przedmiot umowy dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych i w takiej samej cenie jednostkowej. Zmiana wielkości opakowania, , zmiana nazwy przez producenta ,zastąpienie produktem innym z powodu braku produkcji tożsamym z nazwa międzynarodową lub innymi wymaganiami podanymi w załączniku nr 1 do umowy. 2. Zmiana opisana w ust. 1 niniejszego paragrafu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy na wniosek jednej ze stron dotyczący zmiany terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku niewyczerpania ilości danego asortymentu objętego niniejszą umową. 4. Cena jednostkowa netto asortymentu objętego niniejszą umową może ulec zmianie w następujących przypadkach i na następujących zasadach: 4.1. w przypadku obniżenia maksymalnej ceny zakupu przedmiotu umowy dla Świadczeniodawcy w rozumieniu art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. 2011.122.696 z późn. Zm) -zwanej dalej ustawą refundacyjną - poniżej ceny zawartej w umowie (zwanej dalej ceną umowną), cena umowna ulega obniżeniu do wysokości wynikającej z wprowadzonej urzędowo zmiany – powyższa zmiana nie wymaga zachowania formy aneksu, 4.2. w przypadku umieszczenia przedmiotu umowy objętego niniejszą umową na liście wyrobów refundowanych dotychczas nią nie objętego, jego cena umowna może ulec zmianie na cenę nie wyższą niż wynikającą z art. 9 ust. 1 ustawy refundacyjnej – zmiana taka może się odbyć tylko po odpowiednim udokumentowaniu konieczności dokonania zmiany ceny oraz za zgodą Zamawiającego, 4.3. W przypadku wzrostu ceny urzędowej przedmiotu umowy (art.9 ust.1 ustawy refundacyjnej) cena umowna może ulec zmianie o wskaźnik wzrostu, jednakże do wysokości nie wyższej niż wynikająca z zastosowania art.9 ust. 1 ustawy refundacyjnej. 5. Zmiany dopuszczalne są także w przypadku: a) zamiany obowiązującej stawki VAT; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli powyższe zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strona powołująca się na powyższe okoliczności jest zobowiązana do pisemnego wykazania przyczyn uzasadniających zmianę umowy zawierającego: • opis zmiany, • uzasadnienie zmiany, • koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, • czas wykonania zmiany oraz ewentualny wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.” 6. Zmiana ceny przedmiotu umowy , o którym mowa w ust. 4.1 do 4.3 niniejszego paragrafu nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje strona występująca o zmianę.
IV 4 4 data 2017-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis KOMPRESY JAŁOWE ZE SREBREM IMPREGNOWANE NEUTRALNĄ MAŚCIĄ o wym. 10 x 20 cm
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis OPATRUNEK HYDROŻELOWY o wym. 10*10 cm
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis KOMPRESY Z GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną,16 warstwowe wym.10cm*20cm
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis OPASKA DZIANA PODTRZYMUJĄCA wym 4m*5cm
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis OPASKA ELASTYCZNA .TK Z ZAPINKĄ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, DOBRZE DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KSZTAŁTÓW CIAŁA, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK , ŁATWY DO DZIELENIA W POPRZEK ,ŁATWA APLIKACJA NAWET W RĘKAWICZKACH szer.25 mm
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Paski do zamykania ran ,sterylne, paroprzepuszczalne , wykonane z elastycznego poliamidu z możliwościa odkształcenia rozmiar 13 mm x 102 mm
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*15cm
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ,, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*25cm
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL LUB STANDARD LUB REGULAR
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis TUPFERY GAZOWE KULE 20*20cm ze znacznikiem radiacyjnym *
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe lub 17 -nitkowe wyjałowione. 8 warstwowe wym.10cm*10cm, pakowane po 5 gazików jałowe w opakowaniu
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe lub 17 -nitkowe wyjałowione. 8 warstwowe wym.7,5cm*7,5cm, pakowane po 3 jałowe w opakowaniu
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe lub 17 -nitkowe wyjałowione 8 warstwowe wym. 5cm*5cm pakowane po 3 jałowe w opakowaniu
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)