„Dostawa pięciu zestawów komputerowych”

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581881-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu fabrycznie nowych, nieużywanych wcześniej zestawów komputerowych, w tym: czterech komputerów stacjonarnych z monitorami oraz jednego komputera przenośnego (laptop), wraz z fabrycznie nowymi, nieużywanymi oraz nieaktywowanymi wcześniej systemami operacyjnymi – o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w Specyfikacji technicznej zestawów komputerowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) , stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wykonawca wraz z zestawami komputerowymi przekaże Zamawiającemu certyfikaty licencyjne systemów operacyjnych zamontowanych w dostarczonych komputerach, a także kable połączeniowe i przewody niezbędne do instalacji zestawów komputerowych.
3. Zestawy komputerowe dostarczone zostaną przez Wykonawcę do Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy
ul. Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra. Wykonawca wlicza w oferowaną cenę koszt dostawy
i wniesienia zestawów komputerowych do w/w siedziby Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji sprzętu w siedzibie Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji dłuższy, niż wskazany w ust. 5.
7. Zasady realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 765689cc-9240-4c9c-a981-e72bdde2fc8b
Biuletyn 581881-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
Regon 23082149200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kochanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 756 473 103
Zamawiajacy fax 757 526 419
Zamawiajacy email bzp@powiat.jeleniogorski.pl
Adres strony url http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć z zachowaniem formy pisemnej, zgodnie z opisem zawartym w Dziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, Punkt kancelaryjny, parter, pokój nr 7
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa pięciu zestawów komputerowych”
Numer referencyjny BZP.272.1.14.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu fabrycznie nowych, nieużywanych wcześniej zestawów komputerowych, w tym: czterech komputerów stacjonarnych z monitorami oraz jednego komputera przenośnego (laptop), wraz z fabrycznie nowymi, nieużywanymi oraz nieaktywowanymi wcześniej systemami operacyjnymi – o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w Specyfikacji technicznej zestawów komputerowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) , stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca wraz z zestawami komputerowymi przekaże Zamawiającemu certyfikaty licencyjne systemów operacyjnych zamontowanych w dostarczonych komputerach, a także kable połączeniowe i przewody niezbędne do instalacji zestawów komputerowych. 3. Zestawy komputerowe dostarczone zostaną przez Wykonawcę do Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra. Wykonawca wlicza w oferowaną cenę koszt dostawy i wniesienia zestawów komputerowych do w/w siedziby Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji sprzętu w siedzibie Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji dłuższy, niż wskazany w ust. 5. 7. Zasady realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dodatkowo Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, o którym mowa powyżej, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji: 1) w odniesieniu do podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp), 2) dotyczącego podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (o ile Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej (tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) wypełniony Opis oferowanego produktu – Załącznik Nr 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – o ile ofertę składa pełnomocnik; 5) jeżeli Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 6) ze zobowiązania, o którym mowa w pkt 5 Sekcji III.7 niniejszego ogłoszenia, lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy z tych Wykonawców (członków konsorcjum) odrębnie składa oświadczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), a także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9 Sekcji III.7 niniejszego ogłoszenia – Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy składają wraz z ofertą podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 9) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) – Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załączniki Nr 3 i 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 11) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia (Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-3 oraz pkt 5-6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany treści zawartej umowy lub jej uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)