GuidZP400 |
132aba1a-9443-478b-ba8d-2fdd0994c6f5
|
Biuletyn |
581788-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
1213749700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup systemu diagnostyczno-monitorującego sieci LAN
|
Numer referencyjny |
180/BŁiI/17/DG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu diagnostyczno-monitorującego sieci LAN.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48821000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który:
1. spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej w tym:
A) zrealizowania w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie: jednej dostawy serwerów na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Wydruk testu PassMark Average CPU Mark zaoferowanego procesora dla oferowanego serwera
2) Wydruk testu PassMark Average CPU Mark zaoferowanego procesora dla oferowanego komputera stacjonarnego klasy PC
3) Wydruk testu PassMark Average CPU Mark zaoferowanego procesora dla oferowanego laptopa
4) Wydruk testu PassMark G3 D MARK zaoferowanej karty graficznej dla oferowanego komputera stacjonarnego klasy PC
5) Wydruk testu PassMark G3 D MARK zaoferowanej karty graficznej dla oferowanego laptopa
6) Formularz Asortymentowy zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych), w formie określonej w art. 45 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia należnego wykonawcy.
|