Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581690-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
1) CZĘŚĆ NR 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie
2) CZĘŚĆ NR 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Mikołowie
3) CZĘŚĆ NR 3- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkół nr 2 w Mikołowie (Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie),
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe.
2) Dostawa obejmuje fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek.
3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 15.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem.
4) Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
5) Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy:
1) Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie – Mokrem ul. Zamkowa 1
2) Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie ul. Katowicka 24
3) Zespół Szkół nr 2 w Mikołowie (Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie), ul. Gliwicka 299,
6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0089ede5-d45f-4994-824c-b0cdf10357f4
Biuletyn 581690-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Regon 365421894
Zamawiajacy adres ulica Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 510219434
Zamawiajacy email zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony url http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Numer referencyjny CUW/64/2017/J
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) CZĘŚĆ NR 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie 2) CZĘŚĆ NR 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Mikołowie 3) CZĘŚĆ NR 3- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkół nr 2 w Mikołowie (Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie), 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, transport, wniesienie na miejsce docelowe. 2) Dostawa obejmuje fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad pomocy dydaktycznych i zabawek. 3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 15.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 4) Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 5) Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy: 1) Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie – Mokrem ul. Zamkowa 1 2) Szkoła Podstawowa nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie ul. Katowicka 24 3) Zespół Szkół nr 2 w Mikołowie (Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II w Mikołowie), ul. Gliwicka 299, 6. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji dostawy – do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (termin nieprzekraczalny). Termin realizacji dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: Cena najniższa z ważnych ofert / Cena badanej oferty x 60 pkt 1.2 Ocena kryterium „Termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy” Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 30 pkt. – do 11 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 20 pkt. – do 12 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 10 pkt. – do 13 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 0 pkt – max. 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Oferta zostanie odrzucona w przypadku gdy termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy nie zostanie wskazany lub wskazany termin będzie dłuższy niż 14 dni roboczych. W przypadku wskazania mniejszej liczby dni roboczych niż 10 Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)