DOSTAWA SPRZĘTU / WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA „ODKRYWCZO, EKSPERYMENTALNIE I AKTYWNIE” – NOWA JAKOŚĆ NAUCZANIA I KSZTAŁTOWANIA POSTAW W GIMNAZJUM NR 2 IM. M. KOPERNIKA W TURKU

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Burmistrz Miasta Turku
Miejscowość Turek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581607-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy / -ów w zakresie realizacji zamówienia polegającego na dostawie sprzętu / wyposażenia w ramach przedsięwzięcia „Odkrywczo, eksperymentalnie i aktywnie” – nowa jakość nauczania i kształtowania postaw w Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika w Turku, z podziałem na 3 części zamówienia:

PAKIET NR 1: DOPOSAŻENIE PRACOWNI BIOLOGICZNEJ /CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA/:mikroskopy optyczne – 3 szt., mikroskopy terenowe – 3szt., wagi laboratoryjne – 3 szt., zestawy preparacyjne – 3 zestawy, lornetki – 3 szt.
PAKIET NR 2: DOPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ / CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA/: bryły geometryczne -1 zestaw, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych – 1 szt., siatki brył i figur geometrycznych – 1 pakiet, bryły nieregularne – 1 zestaw, zestaw miar – 1 zestaw, zestaw przyrządów do mierzenia jednostek i objętości – 1 zestaw.
PAKIET NR 3: POMOCE DYDAKTYCZNE DO PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI / CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA/: zestaw pomocy dydaktycznych do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 zestaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z Pakietów, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36456601-9233-495a-99c5-580fe9310d1a
Biuletyn 581607-N-2017
Zamawiajacy nazwa Burmistrz Miasta Turku
Regon 52658700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kaliska
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Turek
Zamawiajacy kod pocztowy 62700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 063 289 61 00
Zamawiajacy fax 063 289 61 11
Zamawiajacy email zamowienia@miastoturek.pl
Adres strony url http://www.bip.miastoturek.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.2.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe, projekt: „Odkrywczo, eksperymentalnie i aktywnie” – nowa jakość nauczania i kształtowania postaw uczniów w Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika w Turku.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.miastoturek.pl/list.php?sid=ce872af7f69ecaebe06485660db79df2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.miastoturek.pl/list.php?sid=ce872af7f69ecaebe06485660db79df2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU / WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA „ODKRYWCZO, EKSPERYMENTALNIE I AKTYWNIE” – NOWA JAKOŚĆ NAUCZANIA I KSZTAŁTOWANIA POSTAW W GIMNAZJUM NR 2 IM. M. KOPERNIKA W TURKU
Numer referencyjny GIN.7013.42.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy / -ów w zakresie realizacji zamówienia polegającego na dostawie sprzętu / wyposażenia w ramach przedsięwzięcia „Odkrywczo, eksperymentalnie i aktywnie” – nowa jakość nauczania i kształtowania postaw w Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika w Turku, z podziałem na 3 części zamówienia: PAKIET NR 1: DOPOSAŻENIE PRACOWNI BIOLOGICZNEJ /CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA/:mikroskopy optyczne – 3 szt., mikroskopy terenowe – 3szt., wagi laboratoryjne – 3 szt., zestawy preparacyjne – 3 zestawy, lornetki – 3 szt. PAKIET NR 2: DOPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ / CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA/: bryły geometryczne -1 zestaw, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych – 1 szt., siatki brył i figur geometrycznych – 1 pakiet, bryły nieregularne – 1 zestaw, zestaw miar – 1 zestaw, zestaw przyrządów do mierzenia jednostek i objętości – 1 zestaw. PAKIET NR 3: POMOCE DYDAKTYCZNE DO PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI / CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA/: zestaw pomocy dydaktycznych do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z Pakietów, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-12T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale, według wzorcowego formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy z wykonawcami, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, złożyli odrębne oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wraz z ofertą (formularz ofertowy częściowy – Załączniki nr 2-P1, 2-P2, 2-P3, w zależności od ilości części zamówienia (pakietów) na które wykonawca składa oferty), każdy wykonawca składa: a)formularz cenowy dla Pakietów nr 1,2,3 sporządzony według Załączników nr 2A-P1, 2A-P2, 2A-P3 do SIWZ - w zależności od ilości części zamówienia (Pakietów) na które wykonawca składa oferty; b)wstępne oświadczenia wykonawcy sporządzone według Załączników nr 4-P1, 4-P2, 4-P3 do SIWZ, potwierdzające, że oferowany przez wykonawcę w ramach Pakietów nr 1,2,3 przedmiot zamówienia, odpowiada co najmniej minimalnym wymaganiom określonym szczegółowo przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ - w zależności od ilości części zamówienia (Pakietów) na które wykonawca składa oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) w razie zaistnienia po stronie zamawiającego okoliczności spowodowanych w szczególności sytuacją finansową, zdolnością płatniczą, warunkami organizacyjnymi lub innymi okolicznościami. które były niemożliwe do przewidzenia przed zawarciem umowy – w tych okolicznościach zmianie może ulec termin realizacji umowy, b) w razie zaistnienia niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy okoliczności o charakterze administracyjnym, prawnym lub technicznym, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących okresowym ograniczeniem możliwości należytego wykonania umowy – w tych okolicznościach zmianie może ulec termin realizacji umowy. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę umowy inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis propozycji wprowadzenia zmiany, b) uzasadnienie wprowadzanej zmiany, c) opis wpływu zmiany na termin wykonani umowy. W razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy, zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego aktualną wysokość stawek podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)