GuidZP400 |
36456601-9233-495a-99c5-580fe9310d1a
|
Biuletyn |
581607-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Burmistrz Miasta Turku
|
Regon |
52658700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kaliska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Turek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
063 289 61 00
|
Zamawiajacy fax |
063 289 61 11
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@miastoturek.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.miastoturek.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.2.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe, projekt: „Odkrywczo, eksperymentalnie i aktywnie” – nowa jakość nauczania i kształtowania postaw uczniów w Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika w Turku.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.miastoturek.pl/list.php?sid=ce872af7f69ecaebe06485660db79df2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.miastoturek.pl/list.php?sid=ce872af7f69ecaebe06485660db79df2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU / WYPOSAŻENIA W RAMACH PRZEDSIĘWZIĘCIA „ODKRYWCZO, EKSPERYMENTALNIE I AKTYWNIE” – NOWA JAKOŚĆ NAUCZANIA I KSZTAŁTOWANIA POSTAW W GIMNAZJUM NR 2 IM. M. KOPERNIKA W TURKU
|
Numer referencyjny |
GIN.7013.42.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy / -ów w zakresie realizacji zamówienia polegającego na dostawie sprzętu / wyposażenia w ramach przedsięwzięcia „Odkrywczo, eksperymentalnie i aktywnie” – nowa jakość nauczania i kształtowania postaw w Gimnazjum nr 2 im. M. Kopernika w Turku, z podziałem na 3 części zamówienia:
PAKIET NR 1: DOPOSAŻENIE PRACOWNI BIOLOGICZNEJ /CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA/:mikroskopy optyczne – 3 szt., mikroskopy terenowe – 3szt., wagi laboratoryjne – 3 szt., zestawy preparacyjne – 3 zestawy, lornetki – 3 szt.
PAKIET NR 2: DOPOSAŻENIE PRACOWNI MATEMATYCZNEJ / CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA/: bryły geometryczne -1 zestaw, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych – 1 szt., siatki brył i figur geometrycznych – 1 pakiet, bryły nieregularne – 1 zestaw, zestaw miar – 1 zestaw, zestaw przyrządów do mierzenia jednostek i objętości – 1 zestaw.
PAKIET NR 3: POMOCE DYDAKTYCZNE DO PRACY Z UCZNIAMI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI / CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA/: zestaw pomocy dydaktycznych do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 1 zestaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdego z Pakietów, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale, według wzorcowego formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy z wykonawcami, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, złożyli odrębne oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wraz z ofertą (formularz ofertowy częściowy – Załączniki nr 2-P1, 2-P2, 2-P3, w zależności od ilości części zamówienia (pakietów) na które wykonawca składa oferty), każdy wykonawca składa:
a)formularz cenowy dla Pakietów nr 1,2,3 sporządzony według Załączników nr 2A-P1, 2A-P2, 2A-P3 do SIWZ - w zależności od ilości części zamówienia (Pakietów) na które wykonawca składa oferty;
b)wstępne oświadczenia wykonawcy sporządzone według Załączników nr 4-P1, 4-P2, 4-P3 do SIWZ, potwierdzające, że oferowany przez wykonawcę w ramach Pakietów nr 1,2,3 przedmiot zamówienia, odpowiada co najmniej minimalnym wymaganiom określonym szczegółowo przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ - w zależności od ilości części zamówienia (Pakietów) na które wykonawca składa oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
a) w razie zaistnienia po stronie zamawiającego okoliczności spowodowanych w szczególności sytuacją finansową, zdolnością płatniczą, warunkami organizacyjnymi lub innymi okolicznościami. które były niemożliwe do przewidzenia przed zawarciem umowy – w tych okolicznościach zmianie może ulec termin realizacji umowy,
b) w razie zaistnienia niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy okoliczności o charakterze administracyjnym, prawnym lub technicznym, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących okresowym ograniczeniem możliwości należytego wykonania umowy – w tych okolicznościach zmianie może ulec termin realizacji umowy.
Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę umowy inicjującą zmianę, zawierającego:
a) opis propozycji wprowadzenia zmiany,
b) uzasadnienie wprowadzanej zmiany,
c) opis wpływu zmiany na termin wykonani umowy.
W razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy, zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego aktualną wysokość stawek podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|