Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Białogard
|
Ulica |
ul. Wileńska 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowość |
Białogard
|
Kod Pocztowy |
78-200
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
094 3124401, 3121162
|
Fax |
094 3127844
|
Internet |
www.ug.bialogard.ibip.pl
|
Regon |
00053206200000
|
E-mail |
ug.inwestycje@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
tak - 7.000,00 zł. w formie przewidzianej zgodnie z ustawą Pzp.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
|
Wiedza |
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 3.1.1 ppkt 1 lit. a) SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 3.1.1. ppkt 1 lit. a) (wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane dostawy w nim ujęte zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Potencjał |
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
|
Zdolne |
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
|
Sytuacja |
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
nie dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie w trakcie realizacji umowy. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
10.2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
10.2.1. Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w umowie.
10.2.2. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
10.2.3. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy oraz wytycznych instytucji Zarządzającej (Instytucja Zarządzająca dla PO IG - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego) w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT.
10.2.4. Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, o których Strony nie wiedziały przed zawarciem Umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (zmiany szczegółowego harmonogramu realizacji umowy). Okoliczności te nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmiany terminu realizacji Umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy.
10.3. Ewentualna zmiana warunków umowy w zakresie określonym wyżej nie może powodować zwiększenia wartości umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ug.bialogard.ibip.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Białogard ul. Wileńska 8, 78-200 Białogard
|
Data składania wniosków |
14/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Gmina Białogard ul. Wileńska 8, 78-200 Białogard, pokój nr 16 ( sekretariat ).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,
Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki,
Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Dotacje na innowacje -Inwestujemy w Waszą przyszłość-
|
Czy unieważnienie |
Nie
|