GuidZP400 |
deba01e9-f253-49b5-8071-e5e47525c26f
|
Biuletyn |
585049-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
|
Regon |
702405000316
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kasprowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42434
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
068 3255779, 4575623
|
Zamawiajacy fax |
683 255 779
|
Zamawiajacy email |
epolak@zosprp.com
|
Adres strony url |
http://www.zosprp.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Tworzenie systemu ratownictwa i ochrony przed pożarami, powodziami i innymi zagrożeniami poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze i specjalistyczny sprzęt ratowniczy" realizowanego w ramach programu unijnego RPO Lubuskie 2020, oś 4, działanie 4.1.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
stowarzyszenie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zosprp.com
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zosprp.com
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać osobiście, pocztą lub za pośrednictwem kuriera w formie papierowej Adres: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP WL w Zielonej Górze ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP WL w Zielonej Górze ul. Kasprowicza 3/5, 65-074 Zielona Góra
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP
|
Numer referencyjny |
E.VI/UE/4/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie zastrzega, wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów umundurowania ochronnego wysokiej specjalizacji oraz sprzętu ratowniczego dla jednostek OSP - w trybie przetargu nieograniczonego dla projektu pn. "Tworzenie systemu ratownictwa i ochrony przed pożarami, powodziami i innymi zagrożeniami poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze
i specjalistyczny sprzęt ratowniczy" realizowanego w ramach programu unijnego RPO Lubuskie 2020, oś 4, działanie 4.1.
2. Zamówienie jest podzielone na 4 części:
• Część 1, obejmującą dostawę asortymentu tj. ubrania ochronne specjalne, kominiarki,
• Część 2, buty strażackie specjalne, hełmy strażackie bojowe, rękawice specjalne strażackie,
• Część 3, obejmującą drabiny ratownicze
• Część 4, obejmującą węże tłoczne (W52) oraz prądownice z nakładką.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Warunek udziału w postępowaniu, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
- (dla części I), co najmniej jedną dostawę sprzętu ratowniczego lub umundurowania ratowniczego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto.
- (dla części II), co najmniej jedną dostawę umundurowania ratowniczego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto.
- (dla części III), co najmniej jedną dostawę sprzętu ratowniczego (obejmującego między innymi drabiny ratownicze) o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN brutto.
- (dla części IV), co najmniej jedną dostawę sprzętu ratowniczego (obejmującego między innymi prądownice) o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 PLN brutto.
W przypadku Wykonawców rozliczających się w innej walucie niż PLN (polski złoty) należy dokonać przeliczenia waluty według tabeli kursów średnich opublikowanych przez Narodowy Bank Polski (NBP) w dniu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a jeśli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według kursu ostatnio przed tą datą ogłoszonego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu
dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór
stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór stanowi
załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, niniejsze oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców
wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy Pzp do złożenia w szczególności następujących dokumentów: W zakresie warunków
udziału w postępowaniu: - wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy
były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli okaże się to niezbędne do
zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki
udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania,
że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych
oświadczeń lub dokumentów. 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, wraz z
ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo
winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wszelkie
pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego
odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst
jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę asortymentu na asortyment o lepszych parametrach na etapie wykonania umowy, pod warunkiem uprzedniego wyrażenia zgody na taka zmianę.
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
oferta musi zostać złożona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|