Usługa zaprojektowania i wykonania strony internetowej w języku polskim i angielskim dla projektu „Live more. Pomerania” oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego

Data publikacji 2017-09-15
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527378-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i wykonania strony internetowej w języku polskim i angielskim dla projektu „Live more. Pomerania” oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – szczegółowego opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) oraz Załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:
Oprócz usługi wsparcia technicznego, opisanej w cz. IV ust. 1 SOPZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania dodatkowych godzin opieki technicznej, w wymiarze nie większym niż łącznie 50 godzin. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przez cały okres trwania umowy, tj. przez okres 24 miesięcy od dnia wdrożenia strony.
Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na udzieleniu Wykonawcy indywidualnych zleceń wykonania usług informatycznych opieki technicznej strony internetowej. Wynagrodzenie za wykorzystane w ramach prawa opcji godziny opieki technicznej będzie rozliczane wg stawki godzinowej wskazanej w ofercie Wykonawcy i na zasadach przewidzianych w Załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy dla usługi wsparcia technicznego, opisanej w cz. IV ust. 1 SOPZ.
4. Zamówienie finansowane będzie w ramach projektu "Invest in Pomerania 2020", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.5. Inwestorzy zewnętrzni, umowa o dofinansowanie RPPM.02.05.00-22-0001/16-00, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji przedmiotowego zamówienia w roli grafika projektującego stronę i informatyka wykonującego stronę i czynności wsparcia technicznego były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1aa99063-af7e-4f86-8020-2b001aff938b
Biuletyn 527378-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Regon 19004453000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 472D
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-309
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 32 33 100
Zamawiajacy fax 58 32 33 200
Zamawiajacy email maria.warkusz@arp.gda.pl
Adres strony url www.arp.gda.pl, www.bip.arp.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt "Invest in Pomerania 2020", realizowany w ramach RPO WP na lata 2014-2020, Działanie 2.5. Inwestorzy zewnętrzni, umowa o dofinansowanie RPPM.02.05.00-22-0001/16-00, współfinansowany z EFRR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny spółka akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.arp.gda.pl, www.bip.arp.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arp.gda.pl, www.bip.arp.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D, 80309 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Usługa zaprojektowania i wykonania strony internetowej w języku polskim i angielskim dla projektu „Live more. Pomerania” oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego
Numer referencyjny ZP-01-25/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania i wykonania strony internetowej w języku polskim i angielskim dla projektu „Live more. Pomerania” oraz zapewnienia jej wsparcia technicznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – szczegółowego opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) oraz Załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji: Oprócz usługi wsparcia technicznego, opisanej w cz. IV ust. 1 SOPZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania dodatkowych godzin opieki technicznej, w wymiarze nie większym niż łącznie 50 godzin. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przez cały okres trwania umowy, tj. przez okres 24 miesięcy od dnia wdrożenia strony. Skorzystanie z prawa opcji będzie polegało na udzieleniu Wykonawcy indywidualnych zleceń wykonania usług informatycznych opieki technicznej strony internetowej. Wynagrodzenie za wykorzystane w ramach prawa opcji godziny opieki technicznej będzie rozliczane wg stawki godzinowej wskazanej w ofercie Wykonawcy i na zasadach przewidzianych w Załączniku nr 3 do SIWZ – wzór umowy dla usługi wsparcia technicznego, opisanej w cz. IV ust. 1 SOPZ. 4. Zamówienie finansowane będzie w ramach projektu "Invest in Pomerania 2020", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.5. Inwestorzy zewnętrzni, umowa o dofinansowanie RPPM.02.05.00-22-0001/16-00, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji przedmiotowego zamówienia w roli grafika projektującego stronę i informatyka wykonującego stronę i czynności wsparcia technicznego były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.).
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 29
Data zakonczenia 2019-05-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie przygotowania projektu strony internetowej wraz z jej wykonaniem o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda. 2) Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia zapewni w realizacji zamówienia udział osób zdolnych do realizacji zamówienia, tj.: a) co najmniej jednej osoby - grafika, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie, w ramach którego uczestniczył w realizacji minimum dwóch usług polegających na zaprojektowaniu strony internetowej, b) co najmniej jednej osoby - programisty, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie, w ramach którego uczestniczył w realizacji minimum dwóch usług polegających na wykonaniu strony internetowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast tego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2) wykaz osób, w celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w rozdz. V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 2 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 9 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2. W celu potwierdzenia że oferowane usługi spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) koncepcja makiety strony (2 próbki strony głównej) – przygotowane dowolną techniką, wydrukowane na papierze w formacie A4, zszyte/zbindowane, 2) koncepcja graficzna (2 próbki strony głównej) - przygotowane dowolną techniką wydrukowane na papierze w formacie A4, zszyte/zbindowane. Dokumenty te będą oceniane przez Zamawiającego w ramach oceny oferty według kryterium: koncepcja makiety strony oraz koncepcja graficzna. W przypadku jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami SIWZ, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ; 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa oświadczenia, o których mowa w pkt 1, dotyczące tych podmiotów; 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (proponowany wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia że oferowane usługi spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) koncepcja makiety strony (2 próbki strony głównej) – przygotowane dowolną techniką, wydrukowane na papierze w formacie A4, zszyte/zbindowane, 2) koncepcja graficzna (2 próbki strony głównej) - przygotowane dowolną techniką wydrukowane na papierze w formacie A4, zszyte/zbindowane. Dokumenty te będą oceniane przez Zamawiającego w ramach oceny oferty według kryterium: koncepcja makiety strony oraz koncepcja graficzna. W przypadku jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami SIWZ, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) wykaz osób, w celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w rozdz. V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 2, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 9 do SIWZ). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) sposobu realizacji zamówienia. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia, 2) gdy zaistniały okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, 3) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 4) jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynia się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)