GuidZP400 |
0cf9bf0b-00da-495e-8ae1-d715a6f5b345
|
Biuletyn |
587630-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ulan-Majorat
|
Regon |
3023774700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ulan-Majorat
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ulan-Majorat
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21307
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
83 351 80 69
|
Zamawiajacy fax |
83 351 80 69
|
Zamawiajacy email |
ug@ulanmajorat.pl
|
Adres strony url |
http://ulanmajorat.e-biuletyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
pn.: „Badam i poznaję świat”, konkurs nr RPLU.12.02.00-IZ.00-06-001/16, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://ulanmajorat.e-biuletyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://ulanmajorat.e-biuletyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie zgodnie z rozdziałem 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Ulan-Majorat, Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat, pok. nr 18 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. „Badam i poznaję świat ” realizowanym w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Ulanie-Majoracie
|
Numer referencyjny |
RKS.271.11.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. „Badam i poznaję świat ” realizowanym w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Ulanie-Majoracie, Ulan-Majorat 53, 21-307 Ulan-Majorat z podziałem na 3 części, jak poniżej:
część 1 zamówienia – Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych oraz publikacji na potrzeby realizacji projektu pn. „Badam i poznaję świat”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni chemicznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni geograficznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenia pracowni fizycznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni biologicznej,
- pomoce dydaktyczne do wyposażenie pracowni przyrodniczej.
część 2 zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego oraz narzędzi TIK na potrzeby realizacji projektu pn. „Badam i poznaję świat”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
- laptop uczniowski z oprogramowaniem operacyjnym,
- laptop nauczycielski z oprogramowaniem operacyjnym
- oprogramowanie biurowe,
- szafka wózek do przechowywania laptopów z jednoczesną funkcją ładowania,
- urządzenie sieciowe wielofunkcyjne,
- zestaw tablicy interaktywnej z rzutnikiem, mocowaniem i okablowaniem,
część 3 zamówienia – Dostarczenie i zamontowanie infrastruktury sieciowej na potrzeby realizacji projektu pn. „Badam i poznaję świat, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności :
- router z wbudowana zaporą sieciową,
- okablowanie strukturalne montaż – skrętka,
- listwa montażowa,
- skrętka.
Wykonawca zamontuje i skonfiguruje dostarczony sprzęt.
Wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne, urządzenia muszę być nowe nieużywane
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy
i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy.
2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|