GuidZP400 |
72cb691f-f877-420d-aef1-c9a0d4957797
|
Biuletyn |
589589-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
|
Regon |
69069752900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 664 000
|
Zamawiajacy fax |
178 664 702
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60,35-301 Rzeszów, Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia medycznego i niemedycznego oraz mebli dla Ośrodka Perinatologii w ramach projektu "Przebudowa pionu Położniczo-Ginekologicznego wraz z traktem porodowym w celu utworzenia Ośrodka Perinatologii (III etap) w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie”
|
Numer referencyjny |
ZP250/059/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Pakiet nr 1. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie fotela ginekologicznego
Pakiet nr 2. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie defibrylatora
Pakiet nr 3. Pościel
Pakiet nr 4. Wyposażenie meblowe i inne
Pakiet nr 5. Komputery
Pakiet nr 6. Urządzenia drukujące
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-11T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (Załącznik Nr 3C do SIWZ).
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3C do SIWZ).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. X pkt.4.3 ppkt.1 SIWZ: składa odpowiednio dokumenty zgodnie z §7 i§8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.RP z 27.7.2016, poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że zaoferowane urządzenia spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) – Pakiet nr 1-2, pozostałe jeżeli dotyczy.
2. Oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest oznakowany znakiem CE oraz posiada deklarację zgodności z zasadniczymi wymaganiami wystawioną przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela lub certyfikat zgodności wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający, że wyrób i proces jego wytwarzania są zgodne z zasadniczymi wymaganiami.
3. Materiałów informacyjnych (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 5A, (Tabela wymaganych i ocenianych parametrów - Pakiet nr 1,2), 5B (Formularz parametrów technicznych - Pakiet nr 3), 5C (Formularz wymaganych i ocenianych parametrów technicznych - Pakiet nr 5,6) do SIWZ - nie dotyczy Pakietu nr 4.
4. Dotyczy Pakietu nr 4
a) Oświadczenia, że zaoferowany asortyment posiada wszystkie wymienione w Specyfikacji technicznej atesty, certyfikaty i inne wymagane dokumenty.
b) Materiałów informacyjnych (w języku polskim) dotyczących materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – dotyczy mebli z płyty.
Zamawiający zastrzega możliwość żądania materiałów informacyjnych (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w 5B (Formularz parametrów technicznych - Pakiet nr 4) – dla całego zaoferowanego asortymentu.
5. Dotyczy Pakietu nr 5 i 6
1) Oświadczenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 6 do SIWZ).
2) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego następujących dokumentów:
a) pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego,
b) wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego,
c) pełne warunki i zasady świadczenia usługi subskrypcji i konserwacji, gwarancji dla produktu równoważnego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowy (dla każdego pakietu osobny).
2) Wypełniony Formularz cenowy (dla każdego pakietu osobny).
3) Wypełniony Załącznik Nr 5A, 5B, 5C (dla każdego pakietu osobny).
4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń.
5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (Jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Pakiet nr 1,2:
2. Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a także gdy:
a) zamawiający nie otrzyma w terminie środków finansowych,
b) nastąpią przekształcenia własnościowe,
c) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
d) nastąpią zmiany adresu,
e) przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach – cena nie wyższa niż w ofercie,
f) następuje konieczność poprawienia pomyłek.
Pakiet nr 3,4:
2. Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a także gdy:
a) Zamawiający nie otrzyma w terminie środków finansowych,
b) nastąpią przekształcenia własnościowe,
c) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
d) nastąpią zmiany adresu,
e) przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach – cena nie wyższa niż w ofercie,
f) nastąpi zmiana terminu realizacji zamówienia w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Strony.
g) następuje konieczność poprawienia pomyłek.
Pakiet nr 5,6:
3. Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a nadto gdy:
a) Zamawiający nie otrzyma w terminie środków finansowych,
b) nastąpią przekształcenia własnościowe,
c) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
d) nastąpią zmiany adresu,
e) przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o takich samych lub lepszych parametrach lub właściwościach - cena nie wyższa niż w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|