Kompleksowa usługa administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz

Data publikacji 2017-09-18
Data zakończenia 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Śląskie Centrum Chorób Serca
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589472-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę administrowania oraz nadzór nad zintegrowanym Systemem Szpitalnym AMMS i Infomedica firmy ASSECO, oraz administrowania Systemem Informacji Medycznej SCCS w zakresie wykorzystywania modułów programu w pracy szpitala , wsparcie merytoryczne w pracy naukowo-badawczej kadry medycznej szpitala nowoczesnymi technologiami z zakresu matematyki, statystyki oraz metod Artificial Intelligence dla diagnostyki komputerowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d39fc9f-fd33-4341-8791-93c84d741d36
Biuletyn 589472-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląskie Centrum Chorób Serca
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 733 668
Zamawiajacy fax 32 2717654, 3733668
Zamawiajacy email przetargi@sccs.pl
Adres strony url www.sccs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sccs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sccs.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9 41-800 Zabrze Administracja pok.2B6
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowa usługa administrowania szpitalnymi systemami informatycznymi wraz ze sporządzaniem raportów i analiz
Numer referencyjny 82/EZP/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje usługę administrowania oraz nadzór nad zintegrowanym Systemem Szpitalnym AMMS i Infomedica firmy ASSECO, oraz administrowania Systemem Informacji Medycznej SCCS w zakresie wykorzystywania modułów programu w pracy szpitala , wsparcie merytoryczne w pracy naukowo-badawczej kadry medycznej szpitala nowoczesnymi technologiami z zakresu matematyki, statystyki oraz metod Artificial Intelligence dla diagnostyki komputerowej.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow nie są wymagane
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie stawia się warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonali / lub wykonują min. 2 usługi w których zakres weszło co najmniej : - administrowanie Oraclową, szpitalną bazą danych ,oraz - pisanie aplikacji medycznych i ich wdrożenie w warunkach szpitala z wykorzystaniem narzędzi Oracle Developer i Designer o wartości min. 220.000,- zł każda ,
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe osoba uczestniczącą i kierującą wykonaniem usługi : - odbyła szkolenie z Zaawansowanego Administrowania Systemem AMMS , - posiada doświadczenie i znajomość struktury Systemu Informacji Medycznej w zakresie modułów: Bank Krwi, Serologia, Blok Operacyjny, Żółta Karta, Izba Przyjęć, Wypis , - która w okresie ostatnich dwóch lat wykazała się współautorstwem w co najmniej 3 publikacjach (konferencjach) naukowo-medycznych przyjętych w Polsce lub za granicą, - posiada wyższe wykształcenie z zakresu informatyki , - posiada co najmniej 10 letnią praktykę w administrowaniu informatycznymi systemami szpitalnymi
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 6); c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. a)czy w „Wykazie usług” i potwierdzeniu należytego wykonania usługi są co najmniej 2 usługi administrowania szpitalnymi systemami informacji medycznej o wartości min. 220.000 zł każda poprzez w/w usługę Zamawiający rozumie: - administrowanie Oraclową, szpitalną bazą danych , oraz - napisanie aplikacji medycznych i ich wdrożenia w warunkach szpitala z wykorzystaniem narzędzi Oracle Developer i Designer b)czy załączono „Wykaz osób” , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( zgodnie z wymogami określonymi w rozdz.II pkt.3 ) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; tzn. czy złożone oświadczenie potwierdzają , że osoba wskazana w wykazie osób realizujących zlecenia posiada uprawnienia wymagane zapisami specyfikacji, tzn. : czy przedstawiono oświadczenie o posiadaniu wyższego wykształcenia z zakresu informatyki , czy przedstawiono oświadczenie o odbyciu szkolenia z Zaawansowanego Administrowania Systemem AMMS, czy przedstawiono oświadczenie stwierdzające znajomość struktury oraz doświadczenie w obsłudze Systemu Informacji Medycznej w zakresie modułów: Bank Krwi, Serologia, Blok Operacyjny, Żółta Karta, Izba Przyjęć, Wypis ,czy przedstawiono wykaz min. 3 publikacji (prac przyjętych na konferencję) we współpracy z kadrą medyczną, w Polsce lub za granicą, czy posiada co najmniej 10 letnią praktykę w administrowaniu informatycznymi systemami szpitalnymi
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1, 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 ( Pakiet). 3) Prezentacja . Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do prezentacji usługi obsługi i administrowania systemami informatycznymi szpitala polegającej na przedstawieniu zadania przekrojowego z systemów szpitalnych .
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania brak
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 07:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)