1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Akcja edukacyjna dla ciebie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.01.03 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego, do trzech szkół podstawowych na terenie Gminy Andrychów.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część zamówienia nr I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych w Zespole Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu, w Zespole Szkół Samorządowych w Rzykach i w Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach
Część zamówienia nr II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu
Część zamówienia nr III – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
Część zamówienia nr IV – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Targanicach
a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na cztery części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy;
b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do trzech zespołów szkół samorządowych w Gminie Andrychów (wg części zamówienia) tj.:
- Zespół Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu – Sułkowice ul. Centralna 2, 34-120 Andrychów;
- Zespół Szkół Samorządowych w Rzykach – Rzyki, os. Szczęśniaki 1, 34-125 Sułkowice;
- Zespół Szkół Samorządowych w Targanicach – Targanice, ul. Beskidzka 46, 34-120 Andrychów.
c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły.
3. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
5. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych (wskazane w załącznikach nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP).
Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy. |
GuidZP400 |
648a767b-7f6d-478f-ba48-af793cae63e1
|
Biuletyn |
589453-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Zarząd Oświaty w Andrychowie
|
Regon |
7060853700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Andrychów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 875 30 09
|
Zamawiajacy fax |
33 875 30 09 wew. 29
|
Zamawiajacy email |
zofko@andrychow.eu
|
Adres strony url |
www.andrychow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.01.03 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Jednostka Budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.andrychow.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.andrychow.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty można składać osobiście lub pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Zarząd Oświaty w Andrychowie, ul. Rynek 10 34-120 Andrychów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Akcja edukacyjna dla ciebie”
|
Numer referencyjny |
DO.440.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Akcja edukacyjna dla ciebie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.01.03 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego, do trzech szkół podstawowych na terenie Gminy Andrychów.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
Część zamówienia nr I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych w Zespole Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu, w Zespole Szkół Samorządowych w Rzykach i w Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach
Część zamówienia nr II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu
Część zamówienia nr III – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
Część zamówienia nr IV – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Targanicach
a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na cztery części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy;
b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do trzech zespołów szkół samorządowych w Gminie Andrychów (wg części zamówienia) tj.:
- Zespół Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu – Sułkowice ul. Centralna 2, 34-120 Andrychów;
- Zespół Szkół Samorządowych w Rzykach – Rzyki, os. Szczęśniaki 1, 34-125 Sułkowice;
- Zespół Szkół Samorządowych w Targanicach – Targanice, ul. Beskidzka 46, 34-120 Andrychów.
c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły.
3. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
5. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych (wskazane w załącznikach nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP).
Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-08T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w ppkt. a) powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 3 lit. a: składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie będą wymagane
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oprócz wyżej wymienionego oświadczenia oferta musi zawierać: formularz ofertowy wraz z załącznikiem - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy. Zmiany te mogą dotyczyć: 1) zakresu przedmiotu umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 2) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, b) wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1. 3) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy lub dokonywania płatności na rzecz Dostawcy w przypadku: a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego z podmiotem współfinansującym, b) zmiany wytycznych podmiotu współfinansującego dotyczących realizacji projektu. 2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|