Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Akcja edukacyjna dla ciebie”

Data publikacji 2017-09-18
Data zakończenia 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Gminny Zarząd Oświaty w Andrychowie
Miejscowość Andrychów
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589453-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Akcja edukacyjna dla ciebie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.01.03 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego, do trzech szkół podstawowych na terenie Gminy Andrychów.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:

Część zamówienia nr I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych w Zespole Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu, w Zespole Szkół Samorządowych w Rzykach i w Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach

Część zamówienia nr II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu

Część zamówienia nr III – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach

Część zamówienia nr IV – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Targanicach

a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na cztery części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy;

b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do trzech zespołów szkół samorządowych w Gminie Andrychów (wg części zamówienia) tj.:
- Zespół Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu – Sułkowice ul. Centralna 2, 34-120 Andrychów;
- Zespół Szkół Samorządowych w Rzykach – Rzyki, os. Szczęśniaki 1, 34-125 Sułkowice;
- Zespół Szkół Samorządowych w Targanicach – Targanice, ul. Beskidzka 46, 34-120 Andrychów.

c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia;

d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły.

3. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.

4. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
5. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych (wskazane w załącznikach nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP).
Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 648a767b-7f6d-478f-ba48-af793cae63e1
Biuletyn 589453-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminny Zarząd Oświaty w Andrychowie
Regon 7060853700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Andrychów
Zamawiajacy kod pocztowy 34120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 33 875 30 09
Zamawiajacy fax 33 875 30 09 wew. 29
Zamawiajacy email zofko@andrychow.eu
Adres strony url www.andrychow.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.01.03 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Jednostka Budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.andrychow.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.andrychow.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać osobiście lub pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego 
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zarząd Oświaty w Andrychowie, ul. Rynek 10 34-120 Andrychów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Akcja edukacyjna dla ciebie”
Numer referencyjny DO.440.5.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Akcja edukacyjna dla ciebie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.01 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.01.03 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego, do trzech szkół podstawowych na terenie Gminy Andrychów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część zamówienia nr I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych w Zespole Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu, w Zespole Szkół Samorządowych w Rzykach i w Zespole Szkół Samorządowych w Targanicach Część zamówienia nr II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu Część zamówienia nr III – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach Część zamówienia nr IV – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkół Samorządowych w Targanicach a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na cztery części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy; b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do trzech zespołów szkół samorządowych w Gminie Andrychów (wg części zamówienia) tj.: - Zespół Szkół Samorządowych w Sułkowicach-Łęgu – Sułkowice ul. Centralna 2, 34-120 Andrychów; - Zespół Szkół Samorządowych w Rzykach – Rzyki, os. Szczęśniaki 1, 34-125 Sułkowice; - Zespół Szkół Samorządowych w Targanicach – Targanice, ul. Beskidzka 46, 34-120 Andrychów. c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia; d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły. 3. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 4. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 5. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych (wskazane w załącznikach nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-08T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w ppkt. a) powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 3 lit. a: składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Nie będą wymagane
Inne dokumenty niewymienione Oprócz wyżej wymienionego oświadczenia oferta musi zawierać: formularz ofertowy wraz z załącznikiem - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:  Zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy. Zmiany te mogą dotyczyć: 1) zakresu przedmiotu umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 2) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, b) wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1. 3) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy lub dokonywania płatności na rzecz Dostawcy w przypadku: a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego z podmiotem współfinansującym, b) zmiany wytycznych podmiotu współfinansującego dotyczących realizacji projektu. 2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)