DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH

Data publikacji 2017-09-18
Data zakończenia 2017-09-28 00:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589444-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (Wymagania szczegółowe - dostawa materiałów eksploatacyjnych)

3.1. Zamawiający informuje, że przy dostawie materiałów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowana ilość materiałów, które zostaną odebrana to 70% z każdej wymienionej pozycji w załączniku nr 1
3.2. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. - Termin dostaw partiami: do 15.12.2018 r.
3.3. Wymagania techniczne.
3.3.1 Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne tzn. wyprodukowane przez producenta sprzętu, w którym będą eksploatowane zgodnie z wyszczególnieniem materiałów zawartym w załączniku „Wymagania szczegółowe - dostawa materiałów eksploatacyjnych”.
3.3.2 Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe czyli:
 wcześniej nie eksploatowane,
 nie uzupełnione,
 nie przerobione.
3.3.3 Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu/tonera wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85d97325-864e-4e68-bc19-f8e6aab67542
Biuletyn 589444-N-2017
Zamawiajacy nazwa Sąd Rejonowy w Kielcach
Regon 32234700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25312
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 495 600
Zamawiajacy fax 413 442 935
Zamawiajacy email kierownik.finansowy@kielce.sr.gov.pl
Adres strony url www.kielce.sr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kielce.sr.gov.pl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&Itemid=83
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kielce.sr.gov.pl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=10&Itemid=83
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Rejonowy w Kielcach ul. Warszawska 44, Kielce
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer referencyjny Gosp. 234-03/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3. Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (Wymagania szczegółowe - dostawa materiałów eksploatacyjnych) 3.1. Zamawiający informuje, że przy dostawie materiałów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami maksymalnymi, które mogą być odebrane w trakcje realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowana ilość materiałów, które zostaną odebrana to 70% z każdej wymienionej pozycji w załączniku nr 1 3.2. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. - Termin dostaw partiami: do 15.12.2018 r. 3.3. Wymagania techniczne. 3.3.1 Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne tzn. wyprodukowane przez producenta sprzętu, w którym będą eksploatowane zgodnie z wyszczególnieniem materiałów zawartym w załączniku „Wymagania szczegółowe - dostawa materiałów eksploatacyjnych”. 3.3.2 Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe czyli:  wcześniej nie eksploatowane,  nie uzupełnione,  nie przerobione. 3.3.3 Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu/tonera wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże że posiada nie mniej niż – 100 000,00 PLN środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie niniejszego warunku, należy złożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w ramach jednej umowy zrealizował dostawę/y materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych opisanych wg zasad określonych w niniejszej SIWZ do urządzeń kopiujących o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto. Do wykazu należy załączyć dowód określający, czy dostawa/y te zostały wykonane w sposób należyty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu 1 Wykaz wykonanych dostaw potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług pkt. 9.4.2 a) 2 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową pkt. 9.4.3
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie że Wykonawca w sposób nie zawiniony poważnie nie naruszył obowiązków zawodowych, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych 2. Zaświadczenia niezależnego podmiotu o których mowa w pkt. 3.4.7. 3. Próbki wydruków wykonanej przez laboratorium przeprowadzające wymagane badania wydajności o których mowa w pkt. 3.4.8. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości - 10 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)