Komputery 2017 II

Data publikacji 2017-09-19
Data zakończenia 2017-09-27 00:00:00
Instytucja Miasto Suwałki
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590507-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych do Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 formularzach cenowych.
Część I obejmuje drukarki i urządzenia wielofunkcyjne;
Część II obejmuje notebooki i tablet;
Część III obejmuje monitory, komputery PC z systemem operacyjnym, taśmy LTO do biblioteki taśmowej, myszki i klawiatury, dyski SSHD;
Część IV obejmuje oprogramowanie biurowe;
Część V obejmuje płyty CD/DVD/BD-R, skanery, HDMI transmiter, zasilacze do laptopów, pendrive’y, pamięci RAM, zasilacze komputerowe, mierniki i testery, dyski HDD i SSD, adaptery do dysków, soundbar, projektor, kamery, adapter do projektora i drobne akcesoria;
Część VI obejmuje skanery.
3.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 do SIWZ.
4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym w niniejszej SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e517d8a-cf83-4e17-89a2-33fe4ab8a74c
Biuletyn 590507-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Suwałki
Regon 79067103000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 875 628 000
Zamawiajacy fax 875 628 098
Zamawiajacy email zp@um.suwalki.pl
Adres strony url http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargiw2017r/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargiw2017r/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargiw2017r/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie: Urząd Miejski w Suwałkach Kancelaria Ogólna-pokój nr 5
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki
Nazwa nadana zamowieniu Komputery 2017 II
Numer referencyjny ZP.271.105.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych do Urzędu Miejskiego w Suwałkach. 2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 formularzach cenowych. Część I obejmuje drukarki i urządzenia wielofunkcyjne; Część II obejmuje notebooki i tablet; Część III obejmuje monitory, komputery PC z systemem operacyjnym, taśmy LTO do biblioteki taśmowej, myszki i klawiatury, dyski SSHD; Część IV obejmuje oprogramowanie biurowe; Część V obejmuje płyty CD/DVD/BD-R, skanery, HDMI transmiter, zasilacze do laptopów, pendrive’y, pamięci RAM, zasilacze komputerowe, mierniki i testery, dyski HDD i SSD, adaptery do dysków, soundbar, projektor, kamery, adapter do projektora i drobne akcesoria; Część VI obejmuje skanery. 3.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym w niniejszej SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale. 2.Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) zmiana rzutująca na wynagrodzenie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
IV 6 1 sposob udostepniania a)Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. b)Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności gdy: - wykaże/oświadczy, że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione, - wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/i technologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą, - wykaże jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności. Sam fakt włożenia do koperty i oznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności. c)Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania, d)Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
IV 4 4 data 2017-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)