1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych do Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 formularzach cenowych.
Część I obejmuje drukarki i urządzenia wielofunkcyjne;
Część II obejmuje notebooki i tablet;
Część III obejmuje monitory, komputery PC z systemem operacyjnym, taśmy LTO do biblioteki taśmowej, myszki i klawiatury, dyski SSHD;
Część IV obejmuje oprogramowanie biurowe;
Część V obejmuje płyty CD/DVD/BD-R, skanery, HDMI transmiter, zasilacze do laptopów, pendrive’y, pamięci RAM, zasilacze komputerowe, mierniki i testery, dyski HDD i SSD, adaptery do dysków, soundbar, projektor, kamery, adapter do projektora i drobne akcesoria;
Część VI obejmuje skanery.
3.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 do SIWZ.
4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym w niniejszej SIWZ
|
GuidZP400 |
1e517d8a-cf83-4e17-89a2-33fe4ab8a74c
|
Biuletyn |
590507-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Suwałki
|
Regon |
79067103000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 628 000
|
Zamawiajacy fax |
875 628 098
|
Zamawiajacy email |
zp@um.suwalki.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargiw2017r/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargiw2017r/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargiw2017r/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie: Urząd Miejski w Suwałkach Kancelaria Ogólna-pokój nr 5
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Komputery 2017 II
|
Numer referencyjny |
ZP.271.105.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych do Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
2.Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 formularzach cenowych.
Część I obejmuje drukarki i urządzenia wielofunkcyjne;
Część II obejmuje notebooki i tablet;
Część III obejmuje monitory, komputery PC z systemem operacyjnym, taśmy LTO do biblioteki taśmowej, myszki i klawiatury, dyski SSHD;
Część IV obejmuje oprogramowanie biurowe;
Część V obejmuje płyty CD/DVD/BD-R, skanery, HDMI transmiter, zasilacze do laptopów, pendrive’y, pamięci RAM, zasilacze komputerowe, mierniki i testery, dyski HDD i SSD, adaptery do dysków, soundbar, projektor, kamery, adapter do projektora i drobne akcesoria;
Część VI obejmuje skanery.
3.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 i 2.6 do SIWZ.
4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym w niniejszej SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności:
1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale.
2.Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1) zmiana rzutująca na wynagrodzenie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
2) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
a)Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
b)Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności gdy:
- wykaże/oświadczy, że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione,
- wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/i technologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą,
- wykaże jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności.
Sam fakt włożenia do koperty i oznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności.
c)Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania,
d)Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|