GuidZP400 |
0f0632ca-c215-4458-a2d1-e9921c27c4ad
|
Biuletyn |
590480-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
2313600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubicz
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-503
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 4210033 w. 4642
|
Zamawiajacy fax |
12 4210050
|
Zamawiajacy email |
przetargi@inig.pl
|
Adres strony url |
https://www.inig.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.inig.pl/zamowienia-pub
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.inig.pl/zamowienia-pub
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście do siedziby Instytutu, Seketariat, pokój nr 113, I piętro.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, klimatyzacji oraz systemu detekcji substancji niebezpiecznych w Laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych przy ul. Lubicz 25A w Krakowie. Postępowanie powtórzone
|
Numer referencyjny |
DZ 2710-34/17
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych:
a) wentylacji mechanicznej (ogólnej i awaryjnej) wraz z automatyką;
b) klimatyzacji;
c) system detekcji substancji niebezpiecznych.
Prace prowadzone będą w budynku na terenie działki nr 19 obr. 51 Śródmieście przy ul. Lubicz 25A w Krakowie. Roboty prowadzone będą w czynnym budynku, w którym znajduje się specjalistyczne laboratorium badawcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stanowi dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik do SIWZ).
Powyższy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową:
- Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w branżach,
- Przedmiarami robót w branżach,
- Obowiązującymi przepisami i normami,
- Zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami,
- Poleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
Roboty budowlane prowadzone będą na postawie pozwolenia na budowę nr 372/6740.2/2017 z dnia 19 kwietnia 2017 r. na przebudowę istniejącego budynku garaży oraz Zakładu Poligrafii wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na pomieszczenia laboratoryjne wraz z instalacjami wewnętrznymi: wentylacją mechaniczną, klimatyzacją, wod-kan, c.o., elektryką, gazów technicznych, budowa rozprężalni gazów technicznych i wiaty magazynowej w dobudowie do istniejącego budynku, przebudowa istniejącej instalacji kanalizacyjnej oraz WLZ na działce 19 obr. 51 Śródmieście przy ul. Lubicz 25A w Krakowie realizowanych jako laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych.
A) Pozostałe wymagania Zamawiającego:
a) Niewykonanie lub zmniejszenie zakresu poszczególnych robót budowlanych wiąże się z faktycznym obmiarem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru;
b) UWAGA 1: Zamawiający informuje, iż wszystkie wskazane w dokumentacji przebicia wewnątrz budynku są wykonane i nie podlegają wycenie. Natomiast przejścia przez dach, strop oraz ściany zewnętrzne nie są wykonane i należy je ująć w wycenie.
c) UWAGA 2: Zamawiający informuje, iż dostawa i montaż rozdzielnicy TL nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia.
d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nadzór nad wykonywanymi robotami, materiałami oraz zgromadzonym na terenie robót sprzętem w okresie od przejęcia miejsca remontu do odbioru końcowego;
e) Wykonawca musi prowadzić ciągły nadzór techniczny, bhp i ppoż. nad prowadzonymi robotami.
f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej i przeprowadzanie szkolenia z działania układu ogrzewania dla przedstawicieli Zamawiającego.
g) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy i współdziałania z Zamawiającym na etapie końcowego odbioru całości zadania inwestycyjnego realizowanego zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę nr 372/6740.2/2017 z dnia 19.04.2017r. w zakresie określonym przedmiotem zamówienia przy uzyskiwaniu pozwolenia na użytkowanie (po wcześniejszej pisemnej prośbie ze strony Zamawiającego).
h) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dla systemu wentylacji, klimatyzacji oraz detekcji:
i. opracowania instrukcji eksploatacji systemu z określeniem harmonogramu, warunków oraz zakresu czynności wykonywanych w ramach wymaganych przeglądów gwarancyjnych;
ii. wykonywania w okresie trwania okresu gwarancji – minimum 60 miesięcy, przeglądów gwarancyjnych wykonanego systemu, zgodnie z harmonogramem przyjętym w instrukcji eksploatacji;
iii. przeglądy gwarancyjne należy wykonywać zgodnie z wymaganiami producentów poszczególnych urządzeń, będących elementami składowymi wykonanego systemu;
iv. świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego wykonanego systemu wentylacji, klimatyzacji i detekcji przez okres trwania gwarancji – minimum 60 miesięcy.
Zakres usługi serwisu gwarancyjnego Wykonawca obowiązany jest opracować na podstawie dokumentacji projektowej, określić w instrukcji eksploatacji systemu, wykonywać zgodnie z opracowanym harmonogramem.
Wykonawca do oferty dołączy konieczny do utrzymania gwarancji zakres świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego dla systemu wentylacji, klimatyzacji oraz detekcji.
Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. W celu dokonania wizji należy kontaktować się Inspektorem nadzoru ze strony Zamawiającego (dane kontaktowe w SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
39717000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
A) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia za pośrednictwem podwykonawcy lub podwykonawców. W takim wypadku, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
B) GWARANCJA I USŁUGA SERWISU GWARANCYJNEGO:
i. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia (system i urządzenia) i 60 miesięcy rękojmi za wady objęte niniejszym zamówieniem, licząc od daty dokonania odbioru końcowego całości robót.
ii. Usługa serwisu gwarancyjnego: świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego wykonanego systemu wentylacji, klimatyzacji i detekcji przez okres trwania gwarancji tj. 60 miesięcy, zgodnie z określonym harmonogramem w instrukcji eksploatacji systemu.
|
Okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A) Wykonawca wykaże, że należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wyposażonej w centralę z odzyskiem ciepła i układ chłodniczy w obiekcie o kubaturze minimum 360 m3 każda.
oraz
B) Wykonawca dysponuje zespołem, w którego skład wejdzie:
i. co najmniej jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
ii. co najmniej jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw EOG oraz konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych zawierającej żądany dokument (zgodnie z §10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz. U. poz. 1126).
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz wskazane dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
• Wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
• Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik 5 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Składane zgodnie z pkt. VI ppkt. 4-8 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
• Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następującym przypadku:
a) niewykonaniem lub zmniejszeniem zakresu poszczególnych wymienionych pozycji w kosztorysie, związanych z wykonaniem robót z faktycznym obmiarem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru;
b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych robót;
c) wykonania w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami;
d) rozliczenie robót nastąpi na podstawie faktycznego obmiaru powykonawczego zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru.
Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez Zamawiającego - Dyrektora INiG-PIB, Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót, nie ujętych w przedmiarze i złożonej ofercie.
2. Inne zmiany:
a) wystąpienia konieczności zmiany osoby wskazanej w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, której Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innej osoby, spełniającej warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji i zatwierdzeniu jej przez Zamawiającego;
b) zmiany podmiotu trzeciego/podwykonawcę, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot trzeci lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki określone w specyfikacji w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania;
c) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych;
d) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku
konieczności zrealizowanie jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy;
odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów;
konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
Zmiany wskazane powyżej mogą prowadzić również do zmiany wynagrodzenie Wykonawcy określonego w umowie.
e) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np.
wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;
wynikające z pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacyjnych przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
wynikające z pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenia czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
Zmiany technologiczne mogą prowadzić również do zmiany wynagrodzenie Wykonawcy określonego w umowie.
Wszystkie zmiany muszą każdorazowo być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z inspektorem nadzoru, projektantem.
Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej lub wpis do protokołu prowadzonych robót.
|
IV 4 4 data |
2017-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
• Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty:
- kopie uprawnień dla osoby wskazanej w załączniku 6 do SIWZ;
- kopie zawartej umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy o współpracy itd. potwierdzającej dysponowanie wskazaną osobą (jeżeli dotyczy);
- W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców i dalszych podwykonawców - projekty umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznikiem nr 8 do SIWZ). W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przez zwarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum.
• Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich za szkody będące następstwem czynu niedozwolonego /odpowiedzialność cywilna/ w związku z prowadzoną przez Wykonawcę działalnością lub posiadanym mieniem na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Kserokopię posiadanej polisy OC należy dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
|