Robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, klimatyzacji oraz systemu detekcji substancji niebezpiecznych w Laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych przy ul. Lubicz 25A w Krakowie. Postępowanie powtórzone

Data publikacji 2017-09-19
Data zakończenia 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590480-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397170001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych:
a) wentylacji mechanicznej (ogólnej i awaryjnej) wraz z automatyką;
b) klimatyzacji;
c) system detekcji substancji niebezpiecznych.
Prace prowadzone będą w budynku na terenie działki nr 19 obr. 51 Śródmieście przy ul. Lubicz 25A w Krakowie. Roboty prowadzone będą w czynnym budynku, w którym znajduje się specjalistyczne laboratorium badawcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stanowi dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik do SIWZ).
Powyższy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową:
- Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w branżach,
- Przedmiarami robót w branżach,
- Obowiązującymi przepisami i normami,
- Zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami,
- Poleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
Roboty budowlane prowadzone będą na postawie pozwolenia na budowę nr 372/6740.2/2017 z dnia 19 kwietnia 2017 r. na przebudowę istniejącego budynku garaży oraz Zakładu Poligrafii wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na pomieszczenia laboratoryjne wraz z instalacjami wewnętrznymi: wentylacją mechaniczną, klimatyzacją, wod-kan, c.o., elektryką, gazów technicznych, budowa rozprężalni gazów technicznych i wiaty magazynowej w dobudowie do istniejącego budynku, przebudowa istniejącej instalacji kanalizacyjnej oraz WLZ na działce 19 obr. 51 Śródmieście przy ul. Lubicz 25A w Krakowie realizowanych jako laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych.
A) Pozostałe wymagania Zamawiającego:
a) Niewykonanie lub zmniejszenie zakresu poszczególnych robót budowlanych wiąże się z faktycznym obmiarem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru;
b) UWAGA 1: Zamawiający informuje, iż wszystkie wskazane w dokumentacji przebicia wewnątrz budynku są wykonane i nie podlegają wycenie. Natomiast przejścia przez dach, strop oraz ściany zewnętrzne nie są wykonane i należy je ująć w wycenie.
c) UWAGA 2: Zamawiający informuje, iż dostawa i montaż rozdzielnicy TL nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia.
d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nadzór nad wykonywanymi robotami, materiałami oraz zgromadzonym na terenie robót sprzętem w okresie od przejęcia miejsca remontu do odbioru końcowego;
e) Wykonawca musi prowadzić ciągły nadzór techniczny, bhp i ppoż. nad prowadzonymi robotami.
f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej i przeprowadzanie szkolenia z działania układu ogrzewania dla przedstawicieli Zamawiającego.
g) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy i współdziałania z Zamawiającym na etapie końcowego odbioru całości zadania inwestycyjnego realizowanego zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę nr 372/6740.2/2017 z dnia 19.04.2017r. w zakresie określonym przedmiotem zamówienia przy uzyskiwaniu pozwolenia na użytkowanie (po wcześniejszej pisemnej prośbie ze strony Zamawiającego).
h) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dla systemu wentylacji, klimatyzacji oraz detekcji:
i. opracowania instrukcji eksploatacji systemu z określeniem harmonogramu, warunków oraz zakresu czynności wykonywanych w ramach wymaganych przeglądów gwarancyjnych;
ii. wykonywania w okresie trwania okresu gwarancji – minimum 60 miesięcy, przeglądów gwarancyjnych wykonanego systemu, zgodnie z harmonogramem przyjętym w instrukcji eksploatacji;
iii. przeglądy gwarancyjne należy wykonywać zgodnie z wymaganiami producentów poszczególnych urządzeń, będących elementami składowymi wykonanego systemu;
iv. świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego wykonanego systemu wentylacji, klimatyzacji i detekcji przez okres trwania gwarancji – minimum 60 miesięcy.
Zakres usługi serwisu gwarancyjnego Wykonawca obowiązany jest opracować na podstawie dokumentacji projektowej, określić w instrukcji eksploatacji systemu, wykonywać zgodnie z opracowanym harmonogramem.
Wykonawca do oferty dołączy konieczny do utrzymania gwarancji zakres świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego dla systemu wentylacji, klimatyzacji oraz detekcji.
Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. W celu dokonania wizji należy kontaktować się Inspektorem nadzoru ze strony Zamawiającego (dane kontaktowe w SIWZ)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f0632ca-c215-4458-a2d1-e9921c27c4ad
Biuletyn 590480-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 2313600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubicz
Zamawiajacy adres numer domu 25 A
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 4210033 w. 4642
Zamawiajacy fax 12 4210050
Zamawiajacy email przetargi@inig.pl
Adres strony url https://www.inig.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.inig.pl/zamowienia-pub
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.inig.pl/zamowienia-pub
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście do siedziby Instytutu, Seketariat, pokój nr 113, I piętro.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu wentylacji mechanicznej wraz z automatyką, klimatyzacji oraz systemu detekcji substancji niebezpiecznych w Laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych przy ul. Lubicz 25A w Krakowie. Postępowanie powtórzone
Numer referencyjny DZ 2710-34/17
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych: a) wentylacji mechanicznej (ogólnej i awaryjnej) wraz z automatyką; b) klimatyzacji; c) system detekcji substancji niebezpiecznych. Prace prowadzone będą w budynku na terenie działki nr 19 obr. 51 Śródmieście przy ul. Lubicz 25A w Krakowie. Roboty prowadzone będą w czynnym budynku, w którym znajduje się specjalistyczne laboratorium badawcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań stanowi dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik do SIWZ). Powyższy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową: - Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w branżach, - Przedmiarami robót w branżach, - Obowiązującymi przepisami i normami, - Zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, - Poleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Roboty budowlane prowadzone będą na postawie pozwolenia na budowę nr 372/6740.2/2017 z dnia 19 kwietnia 2017 r. na przebudowę istniejącego budynku garaży oraz Zakładu Poligrafii wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń na pomieszczenia laboratoryjne wraz z instalacjami wewnętrznymi: wentylacją mechaniczną, klimatyzacją, wod-kan, c.o., elektryką, gazów technicznych, budowa rozprężalni gazów technicznych i wiaty magazynowej w dobudowie do istniejącego budynku, przebudowa istniejącej instalacji kanalizacyjnej oraz WLZ na działce 19 obr. 51 Śródmieście przy ul. Lubicz 25A w Krakowie realizowanych jako laboratorium przepływów w ośrodkach porowatych. A) Pozostałe wymagania Zamawiającego: a) Niewykonanie lub zmniejszenie zakresu poszczególnych robót budowlanych wiąże się z faktycznym obmiarem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru; b) UWAGA 1: Zamawiający informuje, iż wszystkie wskazane w dokumentacji przebicia wewnątrz budynku są wykonane i nie podlegają wycenie. Natomiast przejścia przez dach, strop oraz ściany zewnętrzne nie są wykonane i należy je ująć w wycenie. c) UWAGA 2: Zamawiający informuje, iż dostawa i montaż rozdzielnicy TL nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nadzór nad wykonywanymi robotami, materiałami oraz zgromadzonym na terenie robót sprzętem w okresie od przejęcia miejsca remontu do odbioru końcowego; e) Wykonawca musi prowadzić ciągły nadzór techniczny, bhp i ppoż. nad prowadzonymi robotami. f) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej i przeprowadzanie szkolenia z działania układu ogrzewania dla przedstawicieli Zamawiającego. g) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy i współdziałania z Zamawiającym na etapie końcowego odbioru całości zadania inwestycyjnego realizowanego zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę nr 372/6740.2/2017 z dnia 19.04.2017r. w zakresie określonym przedmiotem zamówienia przy uzyskiwaniu pozwolenia na użytkowanie (po wcześniejszej pisemnej prośbie ze strony Zamawiającego). h) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dla systemu wentylacji, klimatyzacji oraz detekcji: i. opracowania instrukcji eksploatacji systemu z określeniem harmonogramu, warunków oraz zakresu czynności wykonywanych w ramach wymaganych przeglądów gwarancyjnych; ii. wykonywania w okresie trwania okresu gwarancji – minimum 60 miesięcy, przeglądów gwarancyjnych wykonanego systemu, zgodnie z harmonogramem przyjętym w instrukcji eksploatacji; iii. przeglądy gwarancyjne należy wykonywać zgodnie z wymaganiami producentów poszczególnych urządzeń, będących elementami składowymi wykonanego systemu; iv. świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego wykonanego systemu wentylacji, klimatyzacji i detekcji przez okres trwania gwarancji – minimum 60 miesięcy. Zakres usługi serwisu gwarancyjnego Wykonawca obowiązany jest opracować na podstawie dokumentacji projektowej, określić w instrukcji eksploatacji systemu, wykonywać zgodnie z opracowanym harmonogramem. Wykonawca do oferty dołączy konieczny do utrzymania gwarancji zakres świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego dla systemu wentylacji, klimatyzacji oraz detekcji. Zamawiający umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. W celu dokonania wizji należy kontaktować się Inspektorem nadzoru ze strony Zamawiającego (dane kontaktowe w SIWZ)
Cpv glowny przedmiot 39717000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow A) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia za pośrednictwem podwykonawcy lub podwykonawców. W takim wypadku, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. B) GWARANCJA I USŁUGA SERWISU GWARANCYJNEGO: i. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia (system i urządzenia) i 60 miesięcy rękojmi za wady objęte niniejszym zamówieniem, licząc od daty dokonania odbioru końcowego całości robót. ii. Usługa serwisu gwarancyjnego: świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego wykonanego systemu wentylacji, klimatyzacji i detekcji przez okres trwania gwarancji tj. 60 miesięcy, zgodnie z określonym harmonogramem w instrukcji eksploatacji systemu.
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A) Wykonawca wykaże, że należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wyposażonej w centralę z odzyskiem ciepła i układ chłodniczy w obiekcie o kubaturze minimum 360 m3 każda. oraz B) Wykonawca dysponuje zespołem, w którego skład wejdzie: i. co najmniej jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; ii. co najmniej jedną (1) osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw EOG oraz konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych zawierającej żądany dokument (zgodnie z §10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Dz. U. poz. 1126). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz wskazane dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: • Wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; • Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Składane zgodnie z pkt. VI ppkt. 4-8 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst • Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następującym przypadku: a) niewykonaniem lub zmniejszeniem zakresu poszczególnych wymienionych pozycji w kosztorysie, związanych z wykonaniem robót z faktycznym obmiarem powykonawczym zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru; b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych robót; c) wykonania w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami; d) rozliczenie robót nastąpi na podstawie faktycznego obmiaru powykonawczego zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez Zamawiającego - Dyrektora INiG-PIB, Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót, nie ujętych w przedmiarze i złożonej ofercie. 2. Inne zmiany: a) wystąpienia konieczności zmiany osoby wskazanej w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, której Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innej osoby, spełniającej warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji i zatwierdzeniu jej przez Zamawiającego; b) zmiany podmiotu trzeciego/podwykonawcę, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot trzeci lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki określone w specyfikacji w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie prowadzenia postępowania; c) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych; d) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku  konieczności zrealizowanie jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy;  odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów;  konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany wskazane powyżej mogą prowadzić również do zmiany wynagrodzenie Wykonawcy określonego w umowie. e) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np.  wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;  wynikające z pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacyjnych przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;  wynikające z pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenia czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. Zmiany technologiczne mogą prowadzić również do zmiany wynagrodzenie Wykonawcy określonego w umowie. Wszystkie zmiany muszą każdorazowo być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z inspektorem nadzoru, projektantem. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej lub wpis do protokołu prowadzonych robót.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 • Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: - kopie uprawnień dla osoby wskazanej w załączniku 6 do SIWZ; - kopie zawartej umowy zlecenie, umowy o dzieło, umowy o współpracy itd. potwierdzającej dysponowanie wskazaną osobą (jeżeli dotyczy); - W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców i dalszych podwykonawców - projekty umów z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznikiem nr 8 do SIWZ). W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przez zwarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. • Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich za szkody będące następstwem czynu niedozwolonego /odpowiedzialność cywilna/ w związku z prowadzoną przez Wykonawcę działalnością lub posiadanym mieniem na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Kserokopię posiadanej polisy OC należy dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)