Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notatników dla BGK na 2018 rok - część I i II

Data publikacji 2017-09-19
Data zakończenia 2017-09-28 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590190-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notatników dla BGK na 2018 rok o parametrach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla I i II części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2ecd124-0db8-4cc3-9ce3-58d809b99947
Biuletyn 590190-N-2017
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bank Gospodarstwa Krajowego, Kancelaria Ogólna (dla DZZK), Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notatników dla BGK na 2018 rok - część I i II
Numer referencyjny DZZK/100/DK/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notatników dla BGK na 2018 rok o parametrach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla I i II części zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Data zakonczenia 2017-12-05T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest złożyć - wykaz co najmniej 2 (dwóch) dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości 50.000 zł brutto każda, polegające na wykonaniu i dostawie kalendarzy lub notatników w zakresie objętym przez Opis przedmiotu zamówienia, Do każdego wykazu wykonanych prac należy dołączyć min. jeden (1) dokument potwierdzający, że wymagane zamówienie zostało wykonane należycie. Ocena spełniania w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa również w rozdziale X SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
Zakresie warunkow udzialu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykazu co najmniej 2 (dwóch) dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości 50.000 zł brutto każda, polegające na wykonaniu i dostawie kalendarzy lub notatników w zakresie objętym przez OPZ – wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do każdego wykazu wykonanych prac należy dołączyć min. jeden (1) dokument potwierdzający, że wymagane zamówienie zostało wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć po 1 szt. próbki każdego produktu (kalendarze, notatniki) zgodnie z opisem jakościowym przedmiotu zamówienia – zawartym w OPZ załącznik nr 1 do SIWZ (próbki bez logo BGK) na potwierdzenie spełnienia wymagań określonych przez zamawiającego zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych) w celu zabezpieczenia tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 28.09.2017 r. o godz. 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. b) w gwarancjach bankowych c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w/w forma lub formy wadium muszą zostać wniesione - oryginał dokumentu gwarancyjnego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7, Kancelaria Ogólna, Departament Zarządzania Zakupami i Kontraktami w wymaganym terminie, zaś do oferty należy dołączyć kopię ww. dokumentu, e) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: sygn. postępowania DZZK/100/DK/2017 - „Wykonanie i dostawa kalendarzy oraz notatników dla BGK na 2018 rok część ...”. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze (pisemne) żądanie. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy PZP, to jest: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wadium przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający nie pobiera prowizji za przelew środków pieniężnych celem zwrotu wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści niniejszej Umowy może być dokonana za zgodą Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: a. w zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy oraz/lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; b. zmiany obowiązującej stawki VAT; do kwoty netto doliczony zostanie należny podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury. 3. Żadna zmiana Umowy nie może prowadzić do zwiększenia należnego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust.1, z zastrzeżeniem ust. 2 lit b oraz §4 ust.9 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiana numeru rachunku bankowego, c. zmiana pozostałych postanowień Umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 data 2017-10-19T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 28.09.2017 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)