Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tucznej w ramach projektu pn. „Edukacyjna (R)Ewolucja w Gminie Tuczna”

Data publikacji 2017-09-19
Data zakończenia 2017-09-27 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Tuczna
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590181-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tucznej , która jest realizowana w ramach projektu pn. „Edukacyjna (R)Ewolucja w Gminie Tuczna” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
1) dostawę pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – zajęcia pozalekcyjne (typ a) z języka angielskiego zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej siwz;
2) dostawę pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – zajęcia pozalekcyjne (typ a) z matematyki zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej siwz;
3) wyposażenie pracowni przyrodniczych i ICT w sprzęt zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej siwz;
4) wyposażenie pracowni przyrodniczych i ICT w sprzęt zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej siwz;
Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1; 2; 3 i 4 do SIWZ oraz wzorze umowy załącznik Nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df18633d-09cb-4e1d-85c4-3093a8fb939f
Biuletyn 590181-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki
Regon 000682270
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Tuczna
Zamawiajacy kod pocztowy 21-523
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83/3771003
Zamawiajacy fax 83/3771003
Zamawiajacy email a.lipka@gminatuczna.pl
Adres strony url szkolawtucznej.cba.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu pn.: „Edukacyjna (R)Ewolucja w Gminie Tuczna” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja szkolawtucznej.cba.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tucznej w ramach projektu pn. „Edukacyjna (R)Ewolucja w Gminie Tuczna”
Numer referencyjny 341/01/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tucznej , która jest realizowana w ramach projektu pn. „Edukacyjna (R)Ewolucja w Gminie Tuczna” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1) dostawę pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – zajęcia pozalekcyjne (typ a) z języka angielskiego zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej siwz; 2) dostawę pomocy dydaktycznych na zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe – zajęcia pozalekcyjne (typ a) z matematyki zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej siwz; 3) wyposażenie pracowni przyrodniczych i ICT w sprzęt zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej siwz; 4) wyposażenie pracowni przyrodniczych i ICT w sprzęt zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej siwz; Szczegółowy zakres dostaw (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1; 2; 3 i 4 do SIWZ oraz wzorze umowy załącznik Nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie pomocy dydaktycznych i urządzeń ICT na wartość minimum 150 000zł każde;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 5.1.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale 4 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 7 i 8 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 7 i 8 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1. 5.1.2. Dowody, o których w rozdziale 4.5.1 SIWZ, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego złożone na zasadach określonych w rozdziale 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 5.3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: (PROSIMY NIE SKŁADAĆ TYCH DOKUMENTÓW WRAZ Z OFERTĄ!) a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy.
IV 4 4 data 2017-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)