Dostawa latarek do pistoletu dla JW 4101 w Lublińcu

Data publikacji 2017-09-19
Data zakończenia 2017-09-28 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 4101
Miejscowość Lubliniec
Województwo śląskie
Branża
  • Lampy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590413-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315213203
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa latarek do pistoletu dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, w ilości 130 kpl. wyszczególnionych według asortymentu i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym – Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f597d128-74ac-49e9-a8d9-e28b39cb11d9
Biuletyn 590413-N-2017
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 4101
Regon 15056051800000
Zamawiajacy adres ulica Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Lubliniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 261 101 450
Zamawiajacy fax 261 101 380
Zamawiajacy email jwk.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.przetargi.cisiiskuteczni.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Obrona Jednostka Wojskowa
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.cisiiskuteczni.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.cisiiskuteczni.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa Nr 4101 w Lublińcu, ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa latarek do pistoletu dla JW 4101 w Lublińcu
Numer referencyjny 16/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa latarek do pistoletu dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu, w ilości 130 kpl. wyszczególnionych według asortymentu i ilości opisanych szczegółowo w ofertowym formularzu cenowym – Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31521320-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga dokumentów (środków dowodowych) dotyczących posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Czy wadium 1
Wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu: 28.09.2017 r. o godz. 09:00.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Projekt umowy – załącznik nr 3 SIWZ. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 3) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.; 3. Jeżeli poszczególne postanowienia Umowy okażą się nieważne lub niewykonalne nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Nieważne lub niewykonalne postanowienia zostaną zastąpione postanowieniem, które w sposób prawnie dopuszczalny jak najbardziej zbliżone jest do woli stron wyrażonej w Umowie i które jest wykonalne. Nowa regulacja zastępująca postanowienie nieważne lub niewykonalne albo wypełniająca ewentualną lukę zostanie sporządzona przez strony w formie pisemnej. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)