GuidZP400 |
0c7c07e0-f53d-4c3e-84b9-06b9863f46b0
|
Biuletyn |
590397-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kutnowski
|
Regon |
61101614600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kutno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3554780
|
Zamawiajacy fax |
24 3554784
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
|
Adres strony url |
http://www.bip.kutno.pl/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kutnie, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych
|
Numer referencyjny |
ZP.272.74.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego wg przepisów obowiązujących w dniu dostawy.
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie, dostawę oraz kasację tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych.
Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udzieli Zamawiającemu gwarancji na kres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
Wykaz rodzajów tablic, ich ilości i wersji wykonania objętych zamówieniem:
1. Tablice samochodowe – ogółem 49 000 szt. w wersjach:
- samochodowa zwyczajna:
jednorzędowa
dwurzędowa
- samochodowa tymczasowa:
jednorzędowa
dwurzędowa
- samochodowa tymczasowa badawcza:
jednorzędowa
dwurzędowa
- samochodowa indywidualna:
jednorzędowa
dwurzędowa
- samochodowa zabytkowa:
jednorzędowa
dwurzędowa
2. Tablice motocyklowo-ciągnikowe ogółem 2 300 szt. w wersjach:
zwyczajna
indywidualna
zabytkowa
tymczasowa
tymczasowa badawcza
3. Tablice motorowerowe – ogółem 2 000 szt. w wersjach:
zwyczajna
tymczasowa
tymczasowa badawcza
4. Wtórniki tablic – 1 400 szt.
5. Kasacja tablic rejestracyjnych
– odbiór przez Wykonawcę własnym transportem w terminach określonych przez Zamawiającego wg sporządzonego wykazu oraz kasacja w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie przez dwukrotne przecięcie każdej tablicy we własnym zakładzie produkcji tablic, utylizacja tablic plastikowych.
Ilości poszczególnych rodzajów tablic są szacunkowe i mogą ulec nieznacznym zmianom w okresie realizacji zamówienia.
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U.2016.1038) oraz Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585).
Realizacja zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w czasie trwania umowy, stosownie do zapotrzebowań składanych na piśmie przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, że:
- posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym,
(Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.) oraz
- posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy;
b) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r.,
poz. 1260 ze zm.).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście, 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A I O/Kutno nr rachunku Nr 54 1240 3190 1111 0010 3126 5576 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.272.74.2017 na Dostawę tablic rejestracyjnych”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne będą zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto – w przypadku, gdy w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT).
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|