Wykonanie, dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych

Data publikacji 2017-09-19
Data zakończenia 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Powiat Kutnowski
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590397-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego wg przepisów obowiązujących w dniu dostawy.
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie, dostawę oraz kasację tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych.
Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udzieli Zamawiającemu gwarancji na kres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
Wykaz rodzajów tablic, ich ilości i wersji wykonania objętych zamówieniem:
1. Tablice samochodowe – ogółem 49 000 szt. w wersjach:
- samochodowa zwyczajna:
jednorzędowa
dwurzędowa
- samochodowa tymczasowa:
jednorzędowa
dwurzędowa
- samochodowa tymczasowa badawcza:
jednorzędowa
dwurzędowa
- samochodowa indywidualna:
jednorzędowa
dwurzędowa
- samochodowa zabytkowa:
jednorzędowa
dwurzędowa
2. Tablice motocyklowo-ciągnikowe ogółem 2 300 szt. w wersjach:
zwyczajna
indywidualna
zabytkowa
tymczasowa
tymczasowa badawcza

3. Tablice motorowerowe – ogółem 2 000 szt. w wersjach:
zwyczajna
tymczasowa
tymczasowa badawcza
4. Wtórniki tablic – 1 400 szt.
5. Kasacja tablic rejestracyjnych
– odbiór przez Wykonawcę własnym transportem w terminach określonych przez Zamawiającego wg sporządzonego wykazu oraz kasacja w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie przez dwukrotne przecięcie każdej tablicy we własnym zakładzie produkcji tablic, utylizacja tablic plastikowych.
Ilości poszczególnych rodzajów tablic są szacunkowe i mogą ulec nieznacznym zmianom w okresie realizacji zamówienia.
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U.2016.1038) oraz Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585).
Realizacja zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w czasie trwania umowy, stosownie do zapotrzebowań składanych na piśmie przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c7c07e0-f53d-4c3e-84b9-06b9863f46b0
Biuletyn 590397-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Kutnowski
Regon 61101614600000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Kutno
Zamawiajacy kod pocztowy 99-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 24 3554780
Zamawiajacy fax 24 3554784
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
Adres strony url http://www.bip.kutno.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kutnie, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i kasacja tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych
Numer referencyjny ZP.272.74.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego wg przepisów obowiązujących w dniu dostawy. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie, dostawę oraz kasację tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych. Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udzieli Zamawiającemu gwarancji na kres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. Wykaz rodzajów tablic, ich ilości i wersji wykonania objętych zamówieniem: 1. Tablice samochodowe – ogółem 49 000 szt. w wersjach: - samochodowa zwyczajna: jednorzędowa dwurzędowa - samochodowa tymczasowa: jednorzędowa dwurzędowa - samochodowa tymczasowa badawcza: jednorzędowa dwurzędowa - samochodowa indywidualna: jednorzędowa dwurzędowa - samochodowa zabytkowa: jednorzędowa dwurzędowa 2. Tablice motocyklowo-ciągnikowe ogółem 2 300 szt. w wersjach: zwyczajna indywidualna zabytkowa tymczasowa tymczasowa badawcza 3. Tablice motorowerowe – ogółem 2 000 szt. w wersjach: zwyczajna tymczasowa tymczasowa badawcza 4. Wtórniki tablic – 1 400 szt. 5. Kasacja tablic rejestracyjnych – odbiór przez Wykonawcę własnym transportem w terminach określonych przez Zamawiającego wg sporządzonego wykazu oraz kasacja w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie przez dwukrotne przecięcie każdej tablicy we własnym zakładzie produkcji tablic, utylizacja tablic plastikowych. Ilości poszczególnych rodzajów tablic są szacunkowe i mogą ulec nieznacznym zmianom w okresie realizacji zamówienia. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (t.j. Dz.U.2016.1038) oraz Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r. poz. 585). Realizacja zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w czasie trwania umowy, stosownie do zapotrzebowań składanych na piśmie przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie oraz wykaże, że: - posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym, (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.) oraz - posiada aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r., Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu a) zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy; b) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r., Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.).
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście, 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO S.A I O/Kutno nr rachunku Nr 54 1240 3190 1111 0010 3126 5576 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.272.74.2017 na Dostawę tablic rejestracyjnych”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne będą zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto – w przypadku, gdy w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT).
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)