PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MLEKA, SPRAWA NR 75/PN/2017.

Data publikacji 2017-09-19
Data zakończenia 2017-09-28 00:00:00
Instytucja 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Krosno Odrzańskie
Województwo lubuskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590381-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mleka i przetworów mlecznych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d752b78-0b53-4e3f-8515-9a45fa4b999d
Biuletyn 590381-N-2017
Zamawiajacy nazwa 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 8051914500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obrońców Stalingradu
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Krosno Odrzańskie
Zamawiajacy kod pocztowy 66600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 261 672 404
Zamawiajacy fax 261 672 556
Zamawiajacy email jw5286uzp@wp.pl
Adres strony url www.44wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Budżetowa
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MLEKA, SPRAWA NR 75/PN/2017.
Numer referencyjny SPRAWA NR 75/PN/2017.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mleka i przetworów mlecznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-25T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów dokument wystawiony przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikującą, stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest wdrożony i stosowany system HACCP Dz.U. nr 171 poz. 1225 lub ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego – Dz.U. z 2006r. nr 17 poz. 127 (dotyczy zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność). W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia zwierzęcego, aktualną decyzję administracyjną powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, Lub decyzja Powiatowego Inspektora Sanitarnego / zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu żywności określającą rodzaj i zakres działalności, zgodnie z art. 3 ust. 3 pkt. 8, 9 i 41 oraz art. 71 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych na jej podstawie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W Etapie I wraz z ofertą – załącznik nr 5 Wykonawca składa: 1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy) Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony. UWAGA: Zobowiązanie składane jest w oryginale. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna). UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zamawiający żąda od wykonawcy: a) dokumentu wystawionego przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikującą, stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest wdrożony i stosowany system HACCP Dz.U. nr 171 poz. 1225 lub ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego – Dz.U. z 2006r. nr 17 poz. 127 (dotyczy zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność). W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia zwierzęcego, aktualną decyzję administracyjną powiatowego lekarza weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, Lub decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego / zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu żywności określającą rodzaj i zakres działalności, zgodnie z art. 3 ust. 3 pkt. 8, 9 i 41 oraz art. 71 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych na jej podstawie. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust 1 pkt 15 załącznik nr 7; e) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8; f) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku niedopełnienia obowiązku złożenia oświadczenia w terminie określonym w art. 24 ust 11 Ustawy Pzp.) – załącznik nr 4;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp. 3. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych . 10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert na wszystkie lub wybrane części. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia w przeddzień podpisania umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, w formie zgodnej z art. 148 ust 1 ustawy Pzp. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy w wyznaczonym dniu w przypadku braku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto Zamawiającego 41 1010 1704 0061 1613 9120 1000. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniężna winno być złożone przed podpisaniem umowy. 5. Zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 15. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie przewiduje korzystanie z prawa opcji.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)