GuidZP400 |
9c23c0d4-2844-4c60-8fa7-48a03884f6a8
|
Biuletyn |
590211-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
Regon |
345348100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 777 800
|
Zamawiajacy fax |
322 777 802
|
Zamawiajacy email |
mopr@zabrze.pol.pl
|
Adres strony url |
www.mopr.zabrze.magistrat.pl (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/MOPR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE ORAZ www.mopr.zabrze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Postępowanie jest prowadzone przez Jednostkę Samorządu Terytorialnego
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mopr.zabrze.magistrat.pl (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/MOPR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE ORAZ www.mopr.zabrze.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopr.zabrze.magistrat.pl (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/MOPR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE ORAZ www.mopr.zabrze.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą, kurierem na adres Ośrodka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa talonów na opał dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
|
Numer referencyjny |
ADM.260.31.2017.KJK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na własny koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego bonów towarowych na opał w wersji papierowej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, którzy otrzymują pomoc w tej formie w okresie od 16.10.2017 r. do 30.06.2018 r.
2. Wartością zamówienia jest nominalna wartość bonów na kwotę świadczeń w wysokości 720 000 zł.
3. Zamawiający zamierza nabyć bony towarowe o wartości 10, 20, 50,100 zł w ramach całej wartości świadczenia w wysokości 720 000 zł w różnej liczbie w zależności od potrzeb podopiecznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
720000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Na podstawie oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na podstawie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę wykazu minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 350 000 zł brutto.
W przypadku oferty składanej wspólnie( art. 23 Konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełni jeden z wykonawców składający ofertę wspólną.
Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie tzw. list referencyjny lub inny dokument potwierdzający, iż dostawa została wykonana należycie. Z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert – załącznik nr 5 do SIWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów należy dołączyć oświadczenie wykonawcy.
UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 DOSTAWY O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA.
Pod pojęciem dostaw o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie dostawy zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały dostawę bonów towarowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy Pzp lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - załącznik nr 4 do SIWZ.
oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Wykaz minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 350 000 zł brutto. Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie tzw. list referencyjny lub inny dokument potwierdzający, iż dostawa została wykonana należycie. Z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert – załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku oferty składanej wspólnie( art. 23 Konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełni jeden z wykonawców składający ofertę wspólną.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo
FOrmularz oferty
Wykaz placówek
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga złożenia wadium od wykonawców w wysokości 10 000 zł
Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert tj. do dnia 29.09.2017 r. do godziny 09.00
Kwotę wadium w wysokości : 10 000 zł należy wpłacić na rachunek :
Nr : 63 1050 1298 1000 0023 5392 7201
z dopiskiem „wadium postępowanie talony na opał”
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak:
a) zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
b) zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
c) zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych;
d) zmiana terminu realizacji zamówienia – na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego;
e) zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
f) zmiana miejsca dostarczenia bonów z przyczyn obiektywnych zaakceptowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę
j) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT;
k) innych zmian nie wpływających na wysokość wynagrodzenia maksymalnego przewidzianego w umowie
l) zmiana ilości i nominałów bonów towarowych bez zmiany ich wartości
m) zmiana placówek w ramach załącznika nr 1a do SIWZ
n) zmiana wzoru zamówienia
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy Pzp protokół wraz z załącznikami jest jawny i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „ tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte(zszyte) oddzielnie od pozostałych , jawnych elementów oferty;
wykonawca, m.in. nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|