GuidZP400 |
aab60bc9-a6a8-4eb7-aa87-d669e0c14f84
|
Biuletyn |
584014-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lublin
|
Regon |
43101951400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-109
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 663 000
|
Zamawiajacy fax |
814 663 001
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lublin.eu
|
Adres strony url |
https://lublin.eu/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wniosek należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Litewski 1, pok. nr 8, 20-080 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa systemu wykonywania i składowania kopii
|
Numer referencyjny |
ZP-P-I.271.1.86.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa środowiska wykonywania i składowania kopii zapasowych polegająca na:
1. rozszerzeniu licencji dla zabezpieczanego środowiska VMware vSphere, skutkujące zmianą sumarycznej ilości wykorzystywanych fizycznych procesorów z 10 do 20,
2. wprowadzeniu schematu Disaster Recovery dla aktualnie wykorzystywanego deduplikatora, poprzez dostawę dodatkowego deduplikatora, umożliwiającego wykorzystanie następujących trybów replikacji z obecnie wykorzystywanym DD2500:
collection replication,
directory replication,
managed file replication,
Mtree replication.
3. wprowadzeniu schematu Disaster Recovery dla aktualnie wykorzystywanego serwera EMC Avamar M600 wraz z oprogramowaniem EMC Avamar poprzez dostawę bliźniaczego serwera, umożliwiającego bezpośrednią replikację metadanych, niezależny backup środowiska VMware vSphere, bezpośrednią współpracę po protokole DDBoost z aktualnie wykorzystywanym DD2500 oraz współpracę z nowym deduplikatorem będącym przedmiotem zamówienia - wymagane oficjalne wsparcie producenta,
4. zwiększeniu o 30 ilości maszyn wirtualnych w środowisku VMware vSphere, dla których wykorzystywane jest rozwiązanie Continuous Data Protection w ramach pakietu Data Protection Suite for VMware.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólny wniosek. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo: 3.1. do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) 3.2. do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 oraz 2 winny być przedstawione w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny być przedstawione formie oryginału lub kopii poświadczonej przed notariuszem. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno być złożone w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 6. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z pkt. III.3) winno być złożone przez każdego z Wykonawców. 7. Wniosek należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. 8. Inne dokumenty składające się na wniosek sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Wniosek winien być złożony w trwale zamkniętej kopercie. 9.1. Koperta winna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8. 9.2. Oznakowana:
WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ - Rozbudowa systemu wykonywania i składowania kopii - Nr sprawy: ZP-P-I.271.1.86.2017.
|
Tryb udzielenia zamowienia |
7
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu wskazanego przez Zamawiającego w zaproszeniu do licytacji elektronicznej, w wysokości: 5000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych); 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. nr konta 77 1240 1503 1111 0010 0125 3875, tytułem „Wadium:Rozbudowa systemu wykonywania kopii”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, pokój nr 8 przed terminem wskazanym przez Zamawiającego w zaproszeniu do licytacji elektronicznej. 5.Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1.gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2.okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą 6.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1.poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2.poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, o którym mowa w pkt. 1 pomimo zaproszenia go do licytacji elektronicznej, nie zostanie do niej dopuszczony.
|
IV 4 6 |
http://licytacje.uzp.gov.pl
|
IV 4 7 |
http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=10110
|
IV 4 8 |
1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji. (zaleca się zapoznanie z samouczkiem umieszczonym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl) 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.
|
IV 4 9 |
1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia (system nie dokonuje odświeżania automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualności listy postąpień, niezbędne jest samodzielne odświeżanie ekranu). Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Cena brutto musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz należny podatek VAT 23 % (dotyczy podmiotów będących czynnym podatnikiem VAT). 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. Zamawiający przyjął cenę wywoławczą brutto za całość w wysokości 399940,96 PLN. 8. Wysokość minimalnego postąpienia: wynosi 100,00 PLN (słownie: sto złotych). 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa |
1
|
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas |
10 minut
|
IV 4 11 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 11 godzina |
1900-01-01T11:30:00+01:00
|
IV 4 12 |
5 dni od daty przekazania zaproszeń o godz. 12:00
|
IV 4 13 |
Zamawiający zamyka licytację po upływie 10 minut, licząc od terminu otwarcia licytacji.
|
IV IstotnePostanowienia |
Umowa nr ....../IT/17
W dniu ................2017 r. w Lublinie pomiędzy Gminą Lublin z siedzibą w Lublinie, Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, NIP 9462575811, REGON 431019514, reprezentowaną przez:
.........................................................................................................................
zwaną dalej „Zamawiającym”
- a ....................................................................................................................,
z siedzibą w .....................................................................................................
reprezentowanym przez ......................................................................................
- zwanym dalej „Wykonawcą”
w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o zamówienie publiczne w trybie licytacji elektronicznej, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), w którym oferta Wykonawcy uznana została za najkorzystniejszą, zawarta została umowa następującej treści:
§ 1
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest rozbudowa systemu wykonywania i składowania kopii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy został opisany w Załączniku nr 1 do umowy.
§ 2
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy.
§ 3
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy podwykonawcom.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za jakość i terminowość prac, które realizuje przy pomocy podwykonawców.
4. Wykonawca na dzień zawarcia niniejszej umowy zgodnie z oświadczeniem złożonym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zamierza powierzyć niżej wskazanym podwykonawcom następujący zakres zamówienia:
1) …......................................…
2) …..........................................
§ 4
1. Zamawiający jako swojego przedstawiciela, odpowiedzialnego za kontakty
z Wykonawcą i za realizację umowy, wskazuje ……………….…….., tel. …………….., e-mail: …………………..
2. Wykonawca jako swojego przedstawiciela, odpowiedzialnego za kontakty
z Zamawiającym i za realizację umowy, wskazuje …................… tel .........…
e-mail ..............
§ 5
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie brutto w kwocie …....................... (…........................................) zł, w tym wynagrodzenie netto w kwocie …..................... (.............................................) zł oraz podatek VAT w kwocie …................................ (.....................................) zł.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków, w tym należny podatek VAT (dla podmiotów będących czynnymi płatnikami podatku).
3. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 28 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, poprawnie wystawionej przez Wykonawcę, na podstawie podpisanego bez uwag protokołu odbioru.
4. Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na osobę trzecią bez zgody Zamawiającego.
5. Wynagrodzenie płatne: dział 750 rozdział 75023 § 6060 zadanie IT/W/023/00/20/0604 "Zakupy inwestycyjne" budżetu miasta na 2017 rok.
§ 6
1. Powstały w wyniku realizacji umowy system zostanie objęty 36-miesięczną gwarancją Wykonawcy.
2. Początkiem okresu gwarancyjnego jest dzień podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru.
3. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do:
1) świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług wsparcia technicznego w zakresie poprawnego użytkowania wdrożonego przez Wykonawcę systemu w celu zapewnienia jego poprawnego funkcjonowania;
2) przyjmowania zgłoszeń awarii wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia oraz podaniem jego numeru pod adresem poczty elektronicznej ………………………... lub w systemie informatycznym Wykonawcy …………….……….…….. pod adresem .……………………….…;
3) usuwania awarii wdrożonego środowiska oraz przyczyn jego niestabilnej pracy w terminie 3 dni roboczych następujący po dniu zgłoszenia
4) udzielania przez wykwalifikowanych inżynierów nielimitowanych konsultacji i wsparcia technicznego w zakresie obsługi i funkcjonowania wdrożonego środowiska pod numerem telefonu: …......................................... w godzinach 07:30 - 15:30;
4. Gwarancja na sprzęt musi mieć pokrycie w postaci gwarancji producenta urządzenia. Urządzenia muszą być serwisowane przez autoryzowany serwis producenta.
5. W ramach gwarancji Zamawiającemu przysługuje prawo aktualizacji systemu do najnowszych dostępnych wersji.
6. Gwarancją nie są objęte następstwa utraty informacji z dysku twardego i innych nośników danych nie powstałe z winy Wykonawcy.
7. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego wynikających z innych przepisów prawa.
§ 7
1. W razie zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5 % wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1 - za każdy dzień zwłoki.
2. Uchybienie przez Wykonawcę zobowiązaniu określonemu w § 6 ust. 3 pkt. 3 skutkuje naliczeniem przez Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto - za każdy dzień roboczy przekroczenia terminu.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1, w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w tym gdy zwłoka w wykonaniu przedmiotu umowy przekroczy 21 dni.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1, w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 9 ust 1.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie złożone stronie umowy w terminie 21 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie.
6. Odstąpienie od umowy będzie wywierało skutek pomiędzy stronami umowy
z momentem doręczenia drugiej stronie oświadczenia o odstąpieniu i będzie wywierało skutek na przyszłość, przy zachowaniu w pełni przez Zamawiającego wszystkich uprawnień, które Zamawiający nabył przed datą złożenia oświadczenia
o odstąpieniu.
7. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania w wysokości przewyższającej zastrzeżone kary umowne.
§ 8
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują następujące warunki i rodzaje zmiany treści umowy:
1) w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie umowy
w określonym pierwotnie terminie - zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 o czas działania siły wyższej i czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania; zmiana nie powoduje zmiany wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1;
2) w przypadku zmiany ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, określonych w § 5 ust. 1, odpowiednio do zmienionych przepisów prawa.
§ 9
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku odstąpienia od umowy w sytuacji, o której mowa w ust. 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 10
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej umowie stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym Prawa zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
§ 11
Ewentualne spory powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy będą rozpatrywane przez właściwe rzeczowo sądy powszechne w Lublinie.
§ 12
Umowę sporządzono w trzech egzemplarzach - dwa dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
|
IV 4 14 |
Nie ma wymogu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują następujące warunki i rodzaje zmiany treści umowy:
1) w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - zmiana terminu realizacji umowy o czas działania siły wyższej i czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania; zmiana nie powoduje zmiany wynagrodzenia brutto;
2) w przypadku zmiany ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług - zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, odpowiednio do zmienionych przepisów prawa.
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. Paweł Patyra – Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16. 2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia o zamówieniu wpłynął do zamawiającego nie później, niż do końca dnia 25.09.2017 r. 2.1.Przedłużenie terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej nie wpływa na bieg terminu składania zapytań, o których mowa w pkt. 2. 2.2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępniana na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=10110. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy podać wszelkie dane kontaktowe zgodnie z wzorem umowy.
|