Dostawa artykułów promocyjnych dla Akademii Sztuki Wojennej

Data publikacji 2017-09-20
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591080-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Część I – Artykuły promocyjne z logo:
• Proporczyk haftowany – 200 szt.,
• Kubek ceramiczny z uchem – 1270 szt.,
• Kubek szklany z uchem – 100 szt.,
• Smycz – 4820 szt.,
• Torba papierowa z uchwytem – 500 szt.,
• Piłka antystresowa – 100 szt.,
• Parasol – 150 szt.,
• Podkładka pod myszkę – 150 szt.,
• Magnetyczna zakładka do zaznaczania stron w książce lub dokumencie – 500 szt.,
• Zegar na ścianę – 100 szt.,
• Torba na upominki z uchwytem - 150 szt.,
• Reklamówka plastikowa – 1000 szt.,
• Torebka reklamowa – 600 szt.,
• Balon – 2000 szt.,
• Korkowa podkładka pod kubek – 250 szt.,
• Znaczek/przypinka – 1000 szt.,
• Składana taśma odblaskowa – 1000 szt.,
• Opaska na rękę – 1000 szt.,
• Pamięć USB – 160 szt.,
• Filiżanka z talerzykiem – 200 szt.,
• Okulary przeciwsłoneczne – 150 szt.,
• Piłka plażowa – 50 szt.,
• Roll-up – 11 szt.,
• Baner reklamowy typu żagiel – 3 szt.
- szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ;
Część II – Tekstylia z logo:
• T-shirt – 200 szt.,
• Koszulka polo – 750 szt.,
• Torba bawełniana z uszami – 300 szt.,
• Czapka z daszkiem – 200 szt.,
• Worek/plecak ze sznurkiem – 100 szt.
- szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1B do SIWZ.
Część III – Artykuły piśmiennicze z logo:
• Długopis – 5100 szt.,
• Długopis z wizytownikiem i breloczkiem – 50 szt.,
• Zestaw długopis z ołówkiem – 150 szt.,
• Wizytownik – 200 szt.,
• Ołówek z gumką – 1000 szt.,
• Teczka ofertowa – 500 szt.,
• Notatnik magnetyczny na lodówkę – 300 szt.
- szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1C do SIWZ.
Część IV – Kalendarze z logo:
• Kalendarz książkowy – 600 szt.,
• Kalendarz trójdzielny – 200 szt.
- szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1D do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd1721de-1bcd-48ba-a260-f1f9fc0b3796
Biuletyn 591080-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 011574244
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email i.lopacinska@akademia.mil.pl
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie
Komunikacja elektroniczna wymaga Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj – budynek nr 4 – portiernia (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów promocyjnych dla Akademii Sztuki Wojennej
Numer referencyjny 53/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Część I – Artykuły promocyjne z logo: • Proporczyk haftowany – 200 szt., • Kubek ceramiczny z uchem – 1270 szt., • Kubek szklany z uchem – 100 szt., • Smycz – 4820 szt., • Torba papierowa z uchwytem – 500 szt., • Piłka antystresowa – 100 szt., • Parasol – 150 szt., • Podkładka pod myszkę – 150 szt., • Magnetyczna zakładka do zaznaczania stron w książce lub dokumencie – 500 szt., • Zegar na ścianę – 100 szt., • Torba na upominki z uchwytem - 150 szt., • Reklamówka plastikowa – 1000 szt., • Torebka reklamowa – 600 szt., • Balon – 2000 szt., • Korkowa podkładka pod kubek – 250 szt., • Znaczek/przypinka – 1000 szt., • Składana taśma odblaskowa – 1000 szt., • Opaska na rękę – 1000 szt., • Pamięć USB – 160 szt., • Filiżanka z talerzykiem – 200 szt., • Okulary przeciwsłoneczne – 150 szt., • Piłka plażowa – 50 szt., • Roll-up – 11 szt., • Baner reklamowy typu żagiel – 3 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ; Część II – Tekstylia z logo: • T-shirt – 200 szt., • Koszulka polo – 750 szt., • Torba bawełniana z uszami – 300 szt., • Czapka z daszkiem – 200 szt., • Worek/plecak ze sznurkiem – 100 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1B do SIWZ. Część III – Artykuły piśmiennicze z logo: • Długopis – 5100 szt., • Długopis z wizytownikiem i breloczkiem – 50 szt., • Zestaw długopis z ołówkiem – 150 szt., • Wizytownik – 200 szt., • Ołówek z gumką – 1000 szt., • Teczka ofertowa – 500 szt., • Notatnik magnetyczny na lodówkę – 300 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1C do SIWZ. Część IV – Kalendarze z logo: • Kalendarz książkowy – 600 szt., • Kalendarz trójdzielny – 200 szt. - szczegółowy opis oraz zakres przedstawia załącznik nr 1D do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oryginał), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór - Załącznik nr 3 do siwz).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)