GuidZP400 |
be01fc34-22e0-4b10-9064-ccb833815125
|
Biuletyn |
591040-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Kozłowie
|
Regon |
12155239000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kozłów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
303
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kozłów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32241
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 38 41 048 w. 36, 696064496
|
Zamawiajacy fax |
41 38 41 010
|
Zamawiajacy email |
w.podsiadlo@kozlow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane w ramach projektu Szkoła z e(ko)szansą – program rozwoju szkół Gminy Kozłów, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/sp1wkozlowie,m,299930,2017.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/sp1wkozlowie,m,299930,2017.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być zlożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać za pomocą poczty, kuriera bądź posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Kozłowie, Kozłów 60, 32-241 Kozłów, Pokój Nr 1.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych tworzonych w ramach projektu Szkoła z (e)-ko szansą – program rozwoju szkół Gminy Kozłów
|
Numer referencyjny |
SP.271.2.9.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni dydaktycznych
wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Wyposażenie pracowni dydaktycznych dostarczone w ramach zamówienia ma być
fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich.
3. Jakiekolwiek wskazania w zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków i dołączonych do
niej załącznikach pochodzenia materiałów lub norm, aprobat, specyfikacji i systemów
(marka, producent, znak towarowy, itp.) należy traktować jako typ przykładowy,
dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych o nie gorszych parametrach
technicznych i funkcjonalnych.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z
postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, wymaganiami wynikającymi
z obowiązujących przepisów prawa, etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1)
ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy
z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. odpisu składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty
winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty należy załączyć wypełniony i podpisany Formularz wyceny (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu niniejsze oświadczenie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia,
b) w razie zmiany np. typu, marki oferowanych elementów przedmiotu zamówienia, w przypadku wycofania zaproponowanych w ofercie artykułów z produkcji lub rynku pod warunkiem, że będą to artykuły, które spełniają warunki techniczne, funkcjonalne określone w SIWZ lub lepsze i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty;
2) inne:
a) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|