GuidZP400 |
5adf986b-0665-4e38-99a9-f45132394508
|
Biuletyn |
591019-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
|
Regon |
14273335600042
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bronisława Czecha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zakopane
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 012 274
|
Zamawiajacy fax |
182 014 906
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.zakopane@cos.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cos.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.cos.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.bip.cos.pl w zakładce BIP udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Dokumentacja znajduje się u Zamawiającego, na stronie BIP w linku podanym powyżej udostępnia się specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego wskazany w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do Centralnego Ośrodka Sportu – Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
|
Numer referencyjny |
DZP/Z/XVI/20/09/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do COS-OPO w Zakopanem
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Ze względu na fakt, że klientami Zamawiającego są głównie grupy sportowe o wysokich wymaganiach żywieniowych i dietetycznych Zamawiający oczekuje produktów o wysokiej jakości. Wszystkie podane powyżej ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczne ilości zamawianych produktów będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy co Wykonawca akceptuje bez uwag. Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy pozostaje bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. Ceny jednostkowe brutto podane przez Wykonawców będą stałe i nie zmienne w okresie obowiązywania umowy. Wszelkie użyte nazwy i parametry mają na celu tylko i wyłącznie przedstawienie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych w stosunku do produktów w/w, jednakże o tej samej gramaturze i składzie i podobnych walorach. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu innych niż w siwz produktów oraz kart katalogowych lub podobnych dokumentów. Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w dokumentacji przetargowej. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Dla zapewnienie bezpieczeństwa żywności i żywienia Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCAP. Dowóz artykułów i produktów każdorazowo na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do internatu sportowego „Zakopane” zlokalizowanego w Zakopanem przy ul. B. Czecha 1, sukcesywnie – zgodnie ze składanymi zamówieniami częściowymi. Obowiązkiem Wykonawcy jest wniesienie towaru w wyznaczone przez odbierającego miejsca. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru oraz dokonania za niego zapłaty w przypadku nie wniesienia w wyznaczone miejsce (nie dopuszcza się pozostawienia dostawy na tzw. rampie). Zamówienia Zamawiający będzie składał faksem lub e-mailem lub telefonicznie najpóźniej do godziny 16.00 dnia poprzedzającego datę dostawy. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny zadeklarowanej w ofercie lub innej wskazanej w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom i wymaganiom opisanym w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Wykonawca dostarczać będzie w/w artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Termin płatności: 30 dni od dnia dostarczenia faktury, forma płatności: przelew. Dostarczane produkty muszą być metkowane według nazw które wymieniane będą w zamówieniach częściowych lub muszą być właściwie oznaczone, w taki sposób aby umożliwić ich identyfikację zgodnie ze składanym zamówieniem. Dopuszcza się transport powyższych opakowań jednostkowych luzem w pojemnikach z tworzywa sztucznego bądź w tzw. zgrzewkach w sposób uniemożliwiający ich zniszczenie oraz zanieczyszczenie podczas przewozu. Pojemniki oraz opakowania muszą posiadać atest PZH dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pojemniki transportowe powinny być gładkie, czyste, bezwonne, łatwe do mycia i odkażania, zapewniające zachowanie właściwej jakości w czasie transportu. Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu przedmiotu zamówienia w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. Pozostałe zapisy we wzorze umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
zł
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności:
• wypełniony „Formularz oferty”
• oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu
• formularz cenowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają następujące możliwości zmiany umowy w trakcie jej wykonywania:.
a) zmiana stawki podatku VAT
b) w przypadku nieosiągnięcia całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, w okresie, o którym mowa w § 2 ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu obowiązywania Umowy do czasu osiągnięcia kwoty wynagrodzenia wskazanej w § 4 ust. 1, jednak nie dłużej niż do trzech miesięcy.
Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnionej miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
Zmiany Umowy nie mogą skutkować wzrostem cen netto przedmiotu umowy.
Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje:
1)Udzielania zamówień uzupełniających,
2)Składania ofert wariantowych,
3)Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
4)Aukcji i licytacji elektronicznej.
5)Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|