GuidZP400 |
ad0f3fbe-d093-47bc-a69e-62ec39c8aa69
|
Biuletyn |
590667-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
|
Regon |
15158624700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mirowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy fax |
34 370 21 35
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.czest.pl
|
Adres strony url |
www.zsm.czest.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsm.czest.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsm.czest.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pisemnie, za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 Pawilon G pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Urologii oraz Gruźlicy i Chorób Płuc, wyposażenia Poradni Kardiologicznej oraz Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej realizowanego w ramach zadania pn. Modernizacja obiektów i zakup sprzętu medycznego dla Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
|
Numer referencyjny |
MSZ.ZP.3411/29/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Urologii oraz Gruźlicy i Chorób Płuc, wyposażenia Poradni Kardiologicznej oraz Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej realizowanego w ramach zadania pn. „Modernizacja obiektów i zakup sprzętu medycznego dla Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie z podziałem na 2 pakiety.
- Pakiet nr 1 - obejmuje dostawę elektrokardiografu 12 kanałowego – 2 szt.
- Pakiet nr 2 - obejmuje dostawę głowicy do aparatu USG – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy o wartości wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę związaną z przedmiotem prowadzonego postępowania o łącznej wartości brutto nie niższej niż 12.000,00 PLN, w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o łącznej wartości dla każdego z nich nie mniejszej niż:
- w Pakiecie nr 1 - 7.500,00 PLN
- w Pakiecie nr 2 - 4.500,00 PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w SIWZ potwierdzający wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę związaną z przedmiotem prowadzonego postępowania o łącznej wartości brutto nie niższej niż 12.000,00 PLN, w przypadku składnia oferty na całość zamówienia, lub w przypadku składania oferty częściowej na jeden lub kilka z pakietów po jednej dostawie o łącznej wartości dla każdego z nich nie mniejszej niż:
- w Pakiecie nr 1 - 7.500,00 PLN
- w Pakiecie nr 2 - 4.500,00 PLN
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca, złoży następujące dokumenty:
1) certyfikat lub zgłoszenie do Urzędu rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Świadectwa CE.
2) materiały potwierdzające/ określające parametry oferowanego aparatu tj. materiały producenta, w tym: foldery, opisy lub katalogi potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza Oferty, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
Do składanej oferty należy dołączyć:
1) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia wraz z określonymi parametrami stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ,
5) dokumenty potwierdzające/określające parametry zaoferowanego aparatu w zakresie spełniania parametrów dodatkowo ocenianych w ramach kryterium „parametry dodatkowo oceniane”. Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. W przypadku braku dokumentów potwierdzających posiadane parametry oceniane w kryterium „parametry dodatkowo oceniane”, Zamawiający nie będzie mógł przyznać punktów w tym kryterium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust 1 i 3 ustawy:
a) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, skutkującą sukcesją generalną:
b) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ;
c) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot
i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia sie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia sie od chwili ich otwarcia.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|