GuidZP400 |
5af9b177-d87e-468a-bacd-e7b434dc6be4
|
Biuletyn |
590654-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ostrzeszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Regon |
000310255
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleja Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48625032231
|
Zamawiajacy fax |
+48625032280
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.ostrzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.ostrzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.ostrzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 roku poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ostrzeszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. Aleja Wolności 4 63-500 Ostrzeszów, Sekretariat - pokój nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawy nici chirurgicznych oraz siatek chirurgicznych przepuklinowych i ginekologicznych dla OCZ w Ostrzeszowie - nr sprawy: OCZ/ZP-8/2017
|
Numer referencyjny |
OCZ/ZP-8/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje: nici chirurgiczne, siatki chirurgiczne przepuklinowe i ginekologiczne. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania częściowe - pakiety.
Każdy oferowany wyrób medyczny musi posiadać atest, świadectwo jakości zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczającymi do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności Prawo Farmaceutyczne oraz Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn, zm.) i innych obowiązujących przepisów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a-b - składa:
• informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 - informacja, dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty powinny być wystawione odpowiednio w terminach określonych w pkt. 4d.
e) oświadczenia i dokumenty, których mowa w pkt 4a-e - dotyczące podmiotów na zasoby których powołuje się wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
• certyfikat zgodności potwierdzający zgodność wyrobu w wymaganiami zasadniczymi dotyczący oferowanych wyrobów medycznych, który nie utracił ważności, nie został wycofany lub zawieszony,
• materiały informacyjne producenta (oryginalne katalogi lub kopie potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę w języku polskim) potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty wymagań podanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita¬łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Zamawiający dołączy oświadczenie na stronie internetowej w dniu publikacji informacji z otwarcia ofert).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert.
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 3) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; 4) Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy, może także ulec zmianie, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) opłat granicznych,
c) zmiany kursu walut,
d) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę z późn. zm.,
e) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.”
5) Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp dopuszczalna jest zmiana kwoty określonej w § 5 ust. 4 wzoru umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|