GuidZP400 |
ffb0e1d4-b7dc-449f-a431-beede8e53767
|
Biuletyn |
590431-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kamienna Góra
|
Regon |
23082132200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamienna Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
48756106292
|
Zamawiajacy fax |
75 744 28 57
|
Zamawiajacy email |
urzad@gminakg.pl
|
Adres strony url |
www.gminakamiennagora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Poddziałanie 2.1.4 E-usługi publiczne – ZIT AW. Projekt „E-gmina – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Kamienna Góra«
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.gminakg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.gminakg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa (tradycyjna) oferty składana u zamawiającego osobiscie lub przesyłką pocztową na poniżej wskazany adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kamienna Góra, Al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup informatycznej infrastruktury sprzętowej w ramach projektu pn.: »E-gmina – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Kamienna Góra«
|
Numer referencyjny |
RI.131.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wykonawca może także ubiegać się o wszystkie części niniejszego zamówienia.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy (3) następujące zadania (części) :
Zadanie 1 (część 1). Dostawa sprzętu dla doposażenia serwerowni.
W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowią:
1. Pamięć wewnętrzna RAM do już posiadanego przez Zamawiającego serwera - model Primergy RX300 S6 (12 modułów RAM o pojemności 16 GB każdy).
2. Szafa serwerowa typu „Rack” (1 sztuka).
3. Serwery (2 sztuki).
4. Macierz dyskowa (1 sztuka).
5. Główny przełącznik sieciowy – core (1 sztuka).
6. Robocze przełączniki sieciowe – dostępowe (3 sztuki).
7. Firewall – urządzenie UTM (1 sztuka).
Zadanie 2 (część 2). Dostawa sprzętu dla doposażenia stanowisk roboczych.
W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowią:
1. Urządzenie wielofunkcyjne (laserowe) oferujące możliwość skanowania, drukowania i kopiowania dokumentów, a także nadawania faksów (1 sztuka).
2. Jednostki komputerowe (stacje roboczej) typu „desktop” przeznaczone do obsługi aplikacji biurowych i obliczeniowych oraz jako lokalna baza danych (25 sztuk).
3. Monitory ekranowe do współpracy ze stacjami roboczymi (jednostkami komputerowymi), określonymi w punkcie poprzedzającym (25 sztuk).
Zadanie 3 (część 3). Oprogramowanie do wirtualizacji i zarządzania pracą serwerów.
W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowi zestaw oprogramowania wraz z licencjami, służącego do organizacji sieci komputerowej oraz wspomagania pracy grupowej, opartego na standardach otwartych, zawierający komponenty przeznaczone dla serwerów uruchamianych na systemach operacyjnych Linux lub Windows, w tym narzędzia do zarządzania zasobami w sieci, systemy komunikacji e-mail i wspomagania współpracy grupowej w komputerowych sieciach lokalnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Dla części 1 i części 2 zamówienia – termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi do 60 dni od dnia podpisania stosownej umowy.
2) Dla części 3 zamówienia – termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi do 60 dni od dnia udostępnienia nowopowstałej infrastruktury serwerowni, co nastąpi niezwłocznie po odbiorze przez Zamawiającego części 1 zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy - Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań odnoszących się do Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa szczegółowe wymagania odnoszące się do Wykonawcy, wskazując na konieczność dysponowania przez Wykonawcę następującym doświadczeniem:
a) W przypadku zadania nr 1 (część 1 zamówienia), Wykonawca spełnia warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu informatycznego o łącznej wartości minimum 250.000,00 złotych brutto, w ramach których dostarczył co najmniej jeden serwer o wartości 30.000,00 złotych brutto lub więcej, oraz co najmniej jedną macierz dyskową o wartości 80.000,00 złotych brutto lub więcej.
b) W przypadku zadania nr 2 (część 2 zamówienia), Wykonawca spełnia warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego o łącznej wartości minimum 60.000,00 złotych brutto, w ramach których dostarczył co najmniej 10 zestawów komputerowych w postaci jednostki centralnej typu „desktop” wraz z monitorem,
c) W przypadku zadania nr 3 (część 3 zamówienia), Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań odnoszących się do Wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Jedynie stosowne oświadczenie Wykonawcy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu rzeczowego (przedmiotowego), wartości, daty, miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z postanowieniami zawartych umów i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiający nie określa wzoru wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków stawianych w zakresie dot. zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej. ( uwaga - powyższe dotyczy wyłącznie zadania 1 i 2)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości:
a) dla zadania 1 (części 1) w kwocie 7.500,00 złotych (słownie: siedem tysięcy pięćset zł)
b) dla zadania 2 (części 2) w kwocie 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset zł)
a) dla zadania 3 (części 3) w kwocie 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące zł)
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) zmiany, w tym wydłużenia, terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w związku z:
a) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia (np. robót budowlanych niezbędnych w celu adaptacji pomieszczeń Zamawiającego do wniesienia, montażu i funkcjonowania dostarczanych urządzeń),
b) niewywiązaniem się Wykonawcy z obowiązku wykonania w umówionym terminie określonej części zamówienia (np. zadania 1), od wykonania której, z obiektywnych przyczyn technicznych, uzależniona jest realizacja innych części zamówienia (np. zadania 3) przez innego Wykonawcę.
W wymienionych przypadkach termin wykonania przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o czas związany z wykonaniem innych zamówień lub czas równy opóźnieniu Wykonawcy części zadania. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 data |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|