Zakup informatycznej infrastruktury sprzętowej w ramach projektu pn.: »E-gmina – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Kamienna Góra«

Data publikacji 2017-09-20
Data zakończenia 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Gmina Kamienna Góra
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590431-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy (3) następujące zadania (części) :
Zadanie 1 (część 1). Dostawa sprzętu dla doposażenia serwerowni.
W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowią:
1. Pamięć wewnętrzna RAM do już posiadanego przez Zamawiającego serwera - model Primergy RX300 S6 (12 modułów RAM o pojemności 16 GB każdy).
2. Szafa serwerowa typu „Rack” (1 sztuka).
3. Serwery (2 sztuki).
4. Macierz dyskowa (1 sztuka).
5. Główny przełącznik sieciowy – core (1 sztuka).
6. Robocze przełączniki sieciowe – dostępowe (3 sztuki).
7. Firewall – urządzenie UTM (1 sztuka).
Zadanie 2 (część 2). Dostawa sprzętu dla doposażenia stanowisk roboczych.
W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowią:
1. Urządzenie wielofunkcyjne (laserowe) oferujące możliwość skanowania, drukowania i kopiowania dokumentów, a także nadawania faksów (1 sztuka).
2. Jednostki komputerowe (stacje roboczej) typu „desktop” przeznaczone do obsługi aplikacji biurowych i obliczeniowych oraz jako lokalna baza danych (25 sztuk).
3. Monitory ekranowe do współpracy ze stacjami roboczymi (jednostkami komputerowymi), określonymi w punkcie poprzedzającym (25 sztuk).
Zadanie 3 (część 3). Oprogramowanie do wirtualizacji i zarządzania pracą serwerów.
W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowi zestaw oprogramowania wraz z licencjami, służącego do organizacji sieci komputerowej oraz wspomagania pracy grupowej, opartego na standardach otwartych, zawierający komponenty przeznaczone dla serwerów uruchamianych na systemach operacyjnych Linux lub Windows, w tym narzędzia do zarządzania zasobami w sieci, systemy komunikacji e-mail i wspomagania współpracy grupowej w komputerowych sieciach lokalnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffb0e1d4-b7dc-449f-a431-beede8e53767
Biuletyn 590431-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kamienna Góra
Regon 23082132200000
Zamawiajacy adres ulica al. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kamienna Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 48756106292
Zamawiajacy fax 75 744 28 57
Zamawiajacy email urzad@gminakg.pl
Adres strony url www.gminakamiennagora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Poddziałanie 2.1.4 E-usługi publiczne – ZIT AW. Projekt „E-gmina – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Kamienna Góra«
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.gminakg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.gminakg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa (tradycyjna) oferty składana u zamawiającego osobiscie lub przesyłką pocztową na poniżej wskazany adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kamienna Góra, Al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra
Nazwa nadana zamowieniu Zakup informatycznej infrastruktury sprzętowej w ramach projektu pn.: »E-gmina – rozwój i poprawa dostępności elektronicznych usług administracji publicznej dla mieszkańców Gminy Kamienna Góra«
Numer referencyjny RI.131.1.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wykonawca może także ubiegać się o wszystkie części niniejszego zamówienia.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na trzy (3) następujące zadania (części) : Zadanie 1 (część 1). Dostawa sprzętu dla doposażenia serwerowni. W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowią: 1. Pamięć wewnętrzna RAM do już posiadanego przez Zamawiającego serwera - model Primergy RX300 S6 (12 modułów RAM o pojemności 16 GB każdy). 2. Szafa serwerowa typu „Rack” (1 sztuka). 3. Serwery (2 sztuki). 4. Macierz dyskowa (1 sztuka). 5. Główny przełącznik sieciowy – core (1 sztuka). 6. Robocze przełączniki sieciowe – dostępowe (3 sztuki). 7. Firewall – urządzenie UTM (1 sztuka). Zadanie 2 (część 2). Dostawa sprzętu dla doposażenia stanowisk roboczych. W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowią: 1. Urządzenie wielofunkcyjne (laserowe) oferujące możliwość skanowania, drukowania i kopiowania dokumentów, a także nadawania faksów (1 sztuka). 2. Jednostki komputerowe (stacje roboczej) typu „desktop” przeznaczone do obsługi aplikacji biurowych i obliczeniowych oraz jako lokalna baza danych (25 sztuk). 3. Monitory ekranowe do współpracy ze stacjami roboczymi (jednostkami komputerowymi), określonymi w punkcie poprzedzającym (25 sztuk). Zadanie 3 (część 3). Oprogramowanie do wirtualizacji i zarządzania pracą serwerów. W ramach tej części zamówienia przedmiot dostawy stanowi zestaw oprogramowania wraz z licencjami, służącego do organizacji sieci komputerowej oraz wspomagania pracy grupowej, opartego na standardach otwartych, zawierający komponenty przeznaczone dla serwerów uruchamianych na systemach operacyjnych Linux lub Windows, w tym narzędzia do zarządzania zasobami w sieci, systemy komunikacji e-mail i wspomagania współpracy grupowej w komputerowych sieciach lokalnych.
Cpv glowny przedmiot 30211000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Dla części 1 i części 2 zamówienia – termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi do 60 dni od dnia podpisania stosownej umowy. 2) Dla części 3 zamówienia – termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi do 60 dni od dnia udostępnienia nowopowstałej infrastruktury serwerowni, co nastąpi niezwłocznie po odbiorze przez Zamawiającego części 1 zamówienia.
Okreslenie warunkow nie dotyczy - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy - Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań odnoszących się do Wykonawcy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa szczegółowe wymagania odnoszące się do Wykonawcy, wskazując na konieczność dysponowania przez Wykonawcę następującym doświadczeniem: a) W przypadku zadania nr 1 (część 1 zamówienia), Wykonawca spełnia warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu informatycznego o łącznej wartości minimum 250.000,00 złotych brutto, w ramach których dostarczył co najmniej jeden serwer o wartości 30.000,00 złotych brutto lub więcej, oraz co najmniej jedną macierz dyskową o wartości 80.000,00 złotych brutto lub więcej. b) W przypadku zadania nr 2 (część 2 zamówienia), Wykonawca spełnia warunek jeśli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu informatycznego o łącznej wartości minimum 60.000,00 złotych brutto, w ramach których dostarczył co najmniej 10 zestawów komputerowych w postaci jednostki centralnej typu „desktop” wraz z monitorem, c) W przypadku zadania nr 3 (część 3 zamówienia), Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań odnoszących się do Wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Jedynie stosowne oświadczenie Wykonawcy
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu rzeczowego (przedmiotowego), wartości, daty, miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z postanowieniami zawartych umów i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający nie określa wzoru wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków stawianych w zakresie dot. zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej. ( uwaga - powyższe dotyczy wyłącznie zadania 1 i 2)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: a) dla zadania 1 (części 1) w kwocie 7.500,00 złotych (słownie: siedem tysięcy pięćset zł) b) dla zadania 2 (części 2) w kwocie 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset zł) a) dla zadania 3 (części 3) w kwocie 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące zł)
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany, w tym wydłużenia, terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w związku z: a) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia (np. robót budowlanych niezbędnych w celu adaptacji pomieszczeń Zamawiającego do wniesienia, montażu i funkcjonowania dostarczanych urządzeń), b) niewywiązaniem się Wykonawcy z obowiązku wykonania w umówionym terminie określonej części zamówienia (np. zadania 1), od wykonania której, z obiektywnych przyczyn technicznych, uzależniona jest realizacja innych części zamówienia (np. zadania 3) przez innego Wykonawcę. W wymienionych przypadkach termin wykonania przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o czas związany z wykonaniem innych zamówień lub czas równy opóźnieniu Wykonawcy części zadania. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:50
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 data 2017-10-31T00:00:00+01:00
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)