Dostawa pomocy naukowych

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-09-28 00:00:00
Instytucja Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej
Miejscowość Łabowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591217-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy pomocy naukowych:
1) do pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej w Czaczowie – cz. I;
2) do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Łabowej – cz. II;
3) do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Maciejowej – cz. III;
4) do pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej w Czaczowie – cz. IV;
5) do pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej w Maciejowej – cz. V;
6) do pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej w Łabowej – cz. VI;
7) do pracowni matematycznej w Gimnazjum w Łabowej – cz. VII;
8) do pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łabowej – cz. VIII;
9) do pracowni chemicznej w Gimnazjum w Łabowej – cz. IX;
10) do pracowni fizycznej w Gimnazjum w Łabowej – cz. X;
11) do pracowni geograficznej do Gimnazjum w Łabowej – cz. XI.
Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy nie posiadający jakichkolwiek wad i usterek, ani śladów użytkowania, objęty gwarancją na okres co najmniej 24 miesiące. Pomoce naukowe, objęte przedmiotowym zamówieniem zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 14 do SIWZ. Wszelkie użyte nazwy własne poszczególnych elementów, wskazują sprzęt przykładowy i służą jedynie do określenia parametrów, których oczekuje zamawiający w zakresie dostarczanego sprzętu. Dostarczany sprzęt musi spełniać normy wskazane dla szkolnych pomocy naukowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3a9aec4-6c15-445c-a7d6-c332390be724
Biuletyn 591217-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminny Zespół Obsługi Jednostek w Łabowej
Regon 49289569400000
Zamawiajacy adres ulica Łabowa
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Łabowa
Zamawiajacy kod pocztowy 33-336
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 475 13 98
Zamawiajacy fax 18 41 41 947
Zamawiajacy email gzos@labowa.pl
Adres strony url www.labowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Łabowa ” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.2 Wychowanie przedszkolne – SPR.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.labowa.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Gminny Zespół Obsługi Jednostwek w Łabowej, 33 - 336 Łabowa 38
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zespół Obsługi Jednostwek w Łabowej, 33 - 336 Łabowa 38
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy naukowych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy pomocy naukowych: 1) do pracowni biologicznej w Szkole Podstawowej w Czaczowie – cz. I; 2) do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Łabowej – cz. II; 3) do pracowni przyrodniczej w Szkole Podstawowej w Maciejowej – cz. III; 4) do pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej w Czaczowie – cz. IV; 5) do pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej w Maciejowej – cz. V; 6) do pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej w Łabowej – cz. VI; 7) do pracowni matematycznej w Gimnazjum w Łabowej – cz. VII; 8) do pracowni biologicznej w Gimnazjum w Łabowej – cz. VIII; 9) do pracowni chemicznej w Gimnazjum w Łabowej – cz. IX; 10) do pracowni fizycznej w Gimnazjum w Łabowej – cz. X; 11) do pracowni geograficznej do Gimnazjum w Łabowej – cz. XI. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy nie posiadający jakichkolwiek wad i usterek, ani śladów użytkowania, objęty gwarancją na okres co najmniej 24 miesiące. Pomoce naukowe, objęte przedmiotowym zamówieniem zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 14 do SIWZ. Wszelkie użyte nazwy własne poszczególnych elementów, wskazują sprzęt przykładowy i służą jedynie do określenia parametrów, których oczekuje zamawiający w zakresie dostarczanego sprzętu. Dostarczany sprzęt musi spełniać normy wskazane dla szkolnych pomocy naukowych.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi 80 000,00 zł bez podatku
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5; 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6; 5) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r., poz. 716), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7; 6) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zamawiający żąda oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego 4. Zmiany w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Warunkiem dokonania zmian o których mowa jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmian 2) uzasadnienie zmiany 3) opis wpływu zmian na termin wykonania umowy 7. Zmiany mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia realizacji przedmiotu umowy lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu; 2) siła wyższa.
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)