Dostawa materiałów eksploatacyjnych do retransferowych urządzeń drukująco - laminujących FARGO/HID GLOBAL, materiałów zawierających elementy holograficzne wysokiego bezpieczeństwa (HIGH SECURE), elektronicznych nośników dostępu (karty dostępu), matrycy elektronicznej filmu holograficznego retransferowego z indywidualnym i niepowtarzalnym wzorem holograficznym HighSecure do specjalistycznego urządzenia druku retransferowego HDP8500 FARGO/HID GLOBAL i matryc fizycznych dwóch indywidualnych holograficznych znaków zabezpieczających wraz z dostawą przygotowanych z nich filmów retransferowych oraz znaków holograficznych.

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591443-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 429600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych do retransferowych urządzeń drukująco - laminujących FARGO/HID GLOBAL, materiałów zawierających elementy holograficzne wysokiego bezpieczeństwa (HIGH SECURE), elektronicznych nośników dostępu (karty dostępu), matrycy elektronicznej filmu holograficznego retransferowego z indywidualnym i niepowtarzalnym wzorem holograficznym HighSecure do specjalistycznego urządzenia druku retransferowego HDP8500 FARGO/HID GLOBAL i matryc fizycznych dwóch indywidualnych holograficznych znaków zabezpieczających wraz z dostawą przygotowanych z nich filmów retransferowych oraz znaków holograficznych w podziale na trzy części zamówienia.

[Pierwsza część zamówienia]
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do retransferowych urządzeń drukująco laminujących FARGO/HID GLOBAL, w tym materiałów zawierających elementy holograficzne wysokiego bezpieczeństwa (HIGH SECURE)
[Druga część zamówienia]
Dostawa elektronicznych nośników dostępu (kart dostępu).
[Trzecia część zamówienia]
Dostawa matrycy elektronicznej filmu holograficznego retransferowego z indywidualnym i niepowtarzalnym wzorem holograficznym HighSecure do specjalistycznego urządzenia druku retransferowego HDP8500 FARGO/HID GLOBAL wraz z zaprojektowaniem, wykonaniem oraz matryc fizycznych dwóch indywidualnych holograficznych znaków zabezpieczających wraz z dostawą przygotowanych z nich filmów retransferowych oraz znaków holograficznych.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
42960000-3 System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informację
79822100-3 Usługi tworzenia matryc
79822500-7 Usługi projektów graficznych
2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki od Nr 8.1 do Nr. 8.3. treści SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku od Nr 8.1. do 8.3. treści SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, w pierwszym gatunku, nieużywany, posiadający nienaruszone cechy pierwotne opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowanie z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji.
5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku od Nr 8.1. do Nr 8.3. treści SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
7. Elektroniczne nośniki dostępu (karty dostępu) – oraz wpływ tego asortymentu na bezpieczeństwo chronionych obiektów resortu obrony narodowej zgodnie z obowiązującym obecnie w Garnizonie Warszawa elektronicznym systemem kontroli dostępu (SKD), niedopuszczalny jest zakupu w ramach zamówienia publicznego kart niekompatybilnych z urządzeniem kodującym, tj. zawierających nieoryginalne układy scalone (inne niż równoważne z MF1MOA2S50 NXP) oraz posiadających inny niż 4-bajtowy niepowtarzalny numer UID.
8. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c98afa75-fc45-468b-aab8-a1f44ca6f8fd
Biuletyn 591443-N-2017
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 146268471
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url http://www.ozgst.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.ozgst.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ozgst.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jednostki, ul. Żwirkii Wigury 9/13, Warszawa od 7.30 - 15.30 poniedziałek - piątek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do retransferowych urządzeń drukująco - laminujących FARGO/HID GLOBAL, materiałów zawierających elementy holograficzne wysokiego bezpieczeństwa (HIGH SECURE), elektronicznych nośników dostępu (karty dostępu), matrycy elektronicznej filmu holograficznego retransferowego z indywidualnym i niepowtarzalnym wzorem holograficznym HighSecure do specjalistycznego urządzenia druku retransferowego HDP8500 FARGO/HID GLOBAL i matryc fizycznych dwóch indywidualnych holograficznych znaków zabezpieczających wraz z dostawą przygotowanych z nich filmów retransferowych oraz znaków holograficznych.
Numer referencyjny 95/2017/PN/INFR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych do retransferowych urządzeń drukująco - laminujących FARGO/HID GLOBAL, materiałów zawierających elementy holograficzne wysokiego bezpieczeństwa (HIGH SECURE), elektronicznych nośników dostępu (karty dostępu), matrycy elektronicznej filmu holograficznego retransferowego z indywidualnym i niepowtarzalnym wzorem holograficznym HighSecure do specjalistycznego urządzenia druku retransferowego HDP8500 FARGO/HID GLOBAL i matryc fizycznych dwóch indywidualnych holograficznych znaków zabezpieczających wraz z dostawą przygotowanych z nich filmów retransferowych oraz znaków holograficznych w podziale na trzy części zamówienia. [Pierwsza część zamówienia] Dostawa materiałów eksploatacyjnych do retransferowych urządzeń drukująco laminujących FARGO/HID GLOBAL, w tym materiałów zawierających elementy holograficzne wysokiego bezpieczeństwa (HIGH SECURE) [Druga część zamówienia] Dostawa elektronicznych nośników dostępu (kart dostępu). [Trzecia część zamówienia] Dostawa matrycy elektronicznej filmu holograficznego retransferowego z indywidualnym i niepowtarzalnym wzorem holograficznym HighSecure do specjalistycznego urządzenia druku retransferowego HDP8500 FARGO/HID GLOBAL wraz z zaprojektowaniem, wykonaniem oraz matryc fizycznych dwóch indywidualnych holograficznych znaków zabezpieczających wraz z dostawą przygotowanych z nich filmów retransferowych oraz znaków holograficznych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 42960000-3 System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informację 79822100-3 Usługi tworzenia matryc 79822500-7 Usługi projektów graficznych 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załączniki od Nr 8.1 do Nr. 8.3. treści SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku od Nr 8.1. do 8.3. treści SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, w pierwszym gatunku, nieużywany, posiadający nienaruszone cechy pierwotne opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowanie z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji. 5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku od Nr 8.1. do Nr 8.3. treści SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 7. Elektroniczne nośniki dostępu (karty dostępu) – oraz wpływ tego asortymentu na bezpieczeństwo chronionych obiektów resortu obrony narodowej zgodnie z obowiązującym obecnie w Garnizonie Warszawa elektronicznym systemem kontroli dostępu (SKD), niedopuszczalny jest zakupu w ramach zamówienia publicznego kart niekompatybilnych z urządzeniem kodującym, tj. zawierających nieoryginalne układy scalone (inne niż równoważne z MF1MOA2S50 NXP) oraz posiadających inny niż 4-bajtowy niepowtarzalny numer UID. 8. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Cpv glowny przedmiot 42960000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow /dotyczy części I zamówienia/ w terminie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. /dotyczy części II oraz III zamówienia/ do dnia 12.12.2017 r. licząc od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie tego warunku, jeżeli WYKONAWCA wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: część I zamówienia - 40 000,00 zł., część II zamówienia - 60 000,00 zł., część III zamówienia – 95 000,00 zł. w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli WYKONAWCA składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna kwota wymagana w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku dla części (zadań), na które składana jest oferta. W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby WYKONAWCA w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie WYKONAWCY. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: część I zamówienia - 40 000,00 zł. /brutto/, część II zamówienia - 60 000,00 zł. /brutto/, część III zamówienia - 95 000,00 zł. /brutto/. Jeżeli WYKONAWCA składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. poświadczenia), wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna kwota, wykonanych dostaw, wymagana w celu potwierdzenia spełnienia warunku dla części (zadań), na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy do dnia wydania poświadczenia należytego wykonania, musi być wystarczająca do wykazania spełniania warunku udziału. W przypadku składania oferty na wiele zadań mają zastosowanie zapisy akapitu powyżej. Za dostawy tego samego rodzaju ZAMAWIAJĄCY uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia tj.: dostawa materiałów eksploatacyjnych w zakresie marki FARGO/HID GLOBAL, dostawa elektronicznych nośników dostępu oraz/lub elementów najwyższego bezpieczeństwa z indywidualnym hologramem odbiorcy, innych elementów holograficznych. W przypadku wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie WYKONAWCY; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać się posiadaniem niżej wymienionego dokumentu tj.: /dotyczy części I zamówienia/ 1) aktualnym certyfikatem zgodności z normą zarządzania jakości ISO 9001, w którym WYKONAWCA będzie wymieniony z nazwy, 2) dokumentem (licencję, autoryzację, certyfikat) potwierdzającym, że WYKONAWCA jest autoryzowanym na Polskę przedstawicielem/dystrybutorem producenta marki FARGO/HID GLOBAL, /dotyczy części II zamówienia/ 3) szczegółową specyfikacją kart sporządzoną w języku polskim oraz schematy rozmieszczenia modułu elektroniki i anten (wymiarowanie), 4) oświadczeniem własnym, że dostarczone karty posiadają oryginalny układ scalony MF1MOA2S50 NXP – w przypadku zaproponowania układu równoważnego należy wskazać producenta oraz uzasadnić równoważność pod względem technicznym i funkcjonalnym; 5) oświadczeniem własnym, że karty zbliżeniowe będące przedmiotem zamówienia będą zabezpieczone niepowtarzalnym, a nie re-powtarzalnym 4 bajtowy numerem seryjnym UID-4. /dotyczy części III zamówienia/ 6) aktualnym certyfikatem zgodności z normą zarządzania jakości ISO 9001, w którym WYKONAWCA będzie wymieniony z nazwy, 7) dokumentem (licencję, autoryzację, certyfikat) potwierdzającym, że WYKONAWCA jest autoryzowanym na Polskę przedstawicielem/dystrybutorem producenta marki FARGO/HID GLOBAL. ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp wezwie WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać się posiadaniem niżej wymienionego dokumentu tj.: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać się posiadaniem niżej wymienionego dokumentu tj.: /dotyczy części I zamówienia/ 1) aktualnym certyfikatem zgodności z normą zarządzania jakości ISO 9001, w którym WYKONAWCA będzie wymieniony z nazwy, 2) dokumentem (licencję, autoryzację, certyfikat) potwierdzającym, że WYKONAWCA jest autoryzowanym na Polskę przedstawicielem/dystrybutorem producenta marki FARGO/HID GLOBAL, /dotyczy części II zamówienia/ 3) szczegółową specyfikacją kart sporządzoną w języku polskim oraz schematy rozmieszczenia modułu elektroniki i anten (wymiarowanie), 4) oświadczeniem własnym, że dostarczone karty posiadają oryginalny układ scalony MF1MOA2S50 NXP – w przypadku zaproponowania układu równoważnego należy wskazać producenta oraz uzasadnić równoważność pod względem technicznym i funkcjonalnym; 5) oświadczeniem własnym, że karty zbliżeniowe będące przedmiotem zamówienia będą zabezpieczone niepowtarzalnym, a nie re-powtarzalnym 4 bajtowy numerem seryjnym UID-4. /dotyczy części III zamówienia/ 6) aktualnym certyfikatem zgodności z normą zarządzania jakości ISO 9001, w którym WYKONAWCA będzie wymieniony z nazwy, 7) dokumentem (licencję, autoryzację, certyfikat) potwierdzającym, że WYKONAWCA jest autoryzowanym na Polskę przedstawicielem/dystrybutorem producenta marki FARGO/HID GLOBAL.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium 1. ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w niej wymienionej wysokości: Część I zamówienia – 1 290,00 zł. Część II zamówienia – 1 950,00 zł. Część III zamówienia – 3 080,00,00 zł. 2. Wadium należy złożyć na każdą z części oddzielnie. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie „ WADIUM – SPRAWA NUMER: 95/2017/PN/INFR” 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto Nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: 29.09.2017r. do godz. 12.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. 6. WYKONAWCA, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)