Część 1 – wędliny drobiowe
Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1. Parówki drobiowe kg 1820
2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 2100
3. Blok drobiowy kg 1940
4. Mielonka drobiowa kg 1940
5. Przysmak konserwowy kg 1940
6. Mortadela drobiowa kg 1940
7. Przysmak drobiowy kg 2100
8. Pasztetowa drobiowa kg 1520
9. Salceson drobiowy kg 1520
10. Kiełbasa biała drobiowa kg 500
11. Polędwica drobiowa kg 420
12. Pierś faszerowana kg 420
13. Szynka drobiowa kg 420
14. Rolada drobiowa kg 1940
15. Baleron drobiowy kg 420
16. Szynka konserwowa drobiowa kg 420
17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 1090
18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 420
Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.
Część 2 –podroby drobiowe, mięso drobiowe
Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 4120
2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 1210
3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 1210
4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 400
5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 400
Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.
Część 3 –wędliny wieprzowe
Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Kiełbasa bigosowa kg 3360
2 Kiełbasa biała parzona kg 2120
3 Mortadela kg 1820
4 Pieczeń rzymska kg 1520
5 Kiełbasa parówkowa kg 1670
6 Kiełbasa piwna kg 1520
7 Salceson włoski kg 1520
8 Mielonka wieprzowa kg 1520
9 Pasztet wieprzowy kg 1520
10 Kiełbasa szynkowa kg 1520
11 Blok konserwowy kg 1520
12 Pachwina wędzona kg 620
Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.
Część 4 –podroby wieprzowe, mięso wieprzowe
Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 5070
2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 2730
3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 175
4 Kości wieprzowe kg 1680
Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.
2. W/w artykuły muszą odpowiadać Polskiej Normie i Europejskim Normom Zharmonizowanym oraz normom zakładowym.
3. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych.
4. W sytuacji stosowania odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w części I – wędliny drobiowe oraz części III – wędliny wieprzowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie wtedy, kiedy wykonawca nie sprzedaje lub nie produkuje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie.
5. Dostarczony towar musi być świeży, nie mrożony.
6. Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne.
7. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. W przypadku produktów żywnościowych, ze względu na specyfikę nie ma możliwości uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia kosztu cyklu życia produktu.
8. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy:
1) Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Aresztu Śledczego w Suwałkach.
2) Transport oraz załadunek i wyładunek odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.
3) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie lub faxem do godziny 1000 na 4 dni przed dostawą.
4) Dostawa odbywać się może codziennie do godz. 1100 z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od wskazania Wykonawcy w formularzu ofertowym.
5) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii.
6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
8) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
CPV – 15 11 30 00-3, 15 11 40 00-0, 15 11 21 00-7, 15 13 11 30-5,
|
GuidZP400 |
80e80465-7bf5-4da4-bdfb-8ab1f74bd705
|
Biuletyn |
591710-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy w Suwałkach
|
Regon |
31959800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
875 651 207
|
Zamawiajacy fax |
875 650 328
|
Zamawiajacy email |
as_suwalki@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy, 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 29
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i podrobów do Aresztu Śledczego w Suwałkach - Sprawa nr 4/Ż/2017
|
Numer referencyjny |
DKW.2232.3.2017.BO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 – wędliny drobiowe
Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1. Parówki drobiowe kg 1820
2. Kiełbasa kanapkowa drobiowa kg 2100
3. Blok drobiowy kg 1940
4. Mielonka drobiowa kg 1940
5. Przysmak konserwowy kg 1940
6. Mortadela drobiowa kg 1940
7. Przysmak drobiowy kg 2100
8. Pasztetowa drobiowa kg 1520
9. Salceson drobiowy kg 1520
10. Kiełbasa biała drobiowa kg 500
11. Polędwica drobiowa kg 420
12. Pierś faszerowana kg 420
13. Szynka drobiowa kg 420
14. Rolada drobiowa kg 1940
15. Baleron drobiowy kg 420
16. Szynka konserwowa drobiowa kg 420
17. Kiełbasa zwyczajna drobiowa kg 1090
18. Kiełbasa szynkowa drobiowa kg 420
Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.
Część 2 –podroby drobiowe, mięso drobiowe
Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Ćwiartka z kurczaka (schłodzona) kg 4120
2 Serca drobiowe (schłodzone) kg 1210
3 Żołądki drobiowe (schłodzone) kg 1210
4 Filet z piersi kurczaka (schłodzony) kg 400
5 Mięso gulaszowe drobiowe (schłodzone) kg 400
Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.
Część 3 –wędliny wieprzowe
Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Kiełbasa bigosowa kg 3360
2 Kiełbasa biała parzona kg 2120
3 Mortadela kg 1820
4 Pieczeń rzymska kg 1520
5 Kiełbasa parówkowa kg 1670
6 Kiełbasa piwna kg 1520
7 Salceson włoski kg 1520
8 Mielonka wieprzowa kg 1520
9 Pasztet wieprzowy kg 1520
10 Kiełbasa szynkowa kg 1520
11 Blok konserwowy kg 1520
12 Pachwina wędzona kg 620
Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy.
Część 4 –podroby wieprzowe, mięso wieprzowe
Lp. Przedmiot zamówienia jm Wielkość dostaw
1 Łopatka wieprzowa b/k, b/s pakowana próżniowo. kg 5070
2 Wątroba Świeża, nie mrożona, pakowana próżniowo. kg 2730
3 Schab wieprzowy b/k, schłodzony pakowany próżniowo. kg 175
4 Kości wieprzowe kg 1680
Termin przydatności do spożycia mięsa i podrobów nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy.
2. W/w artykuły muszą odpowiadać Polskiej Normie i Europejskim Normom Zharmonizowanym oraz normom zakładowym.
3. Wszystkie w/w produkty muszą spełniać normy, co do jakości, jakie wynikają z obowiązujących przepisów polskiego prawa dla produktów żywnościowych.
4. W sytuacji stosowania odmiennego nazewnictwa poszczególnych artykułów mięsnych w części I – wędliny drobiowe oraz części III – wędliny wieprzowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, ale wyłącznie wtedy, kiedy wykonawca nie sprzedaje lub nie produkuje artykułu o wyżej wymienionej nazwie, a oferowany przez niego wyrób jest z nim tożsamy w procesie produkcji, składu, grupy technologicznej oraz odpowiada danej normie.
5. Dostarczony towar musi być świeży, nie mrożony.
6. Podane ilości są szacunkowe (maksymalne) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. Z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe ani prawne.
7. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Zamawiający uwzględnił koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. W przypadku produktów żywnościowych, ze względu na specyfikę nie ma możliwości uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia kosztu cyklu życia produktu.
8. Wymagania i warunki realizacji zamówienia stawiane Wykonawcy:
1) Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Aresztu Śledczego w Suwałkach.
2) Transport oraz załadunek i wyładunek odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy.
3) Dostawy będą częściowe i sukcesywne. Ilość i rodzaj zamawianego towaru zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie lub faxem do godziny 1000 na 4 dni przed dostawą.
4) Dostawa odbywać się może codziennie do godz. 1100 z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od wskazania Wykonawcy w formularzu ofertowym.
5) Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego towaru w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii.
6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
7) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
8) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
CPV – 15 11 30 00-3, 15 11 40 00-0, 15 11 21 00-7, 15 13 11 30-5,
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając, wraz z ofertą, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Przedstawiony dokument, musi zawierać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w oryginale.
7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (załączniki nr 2 i 3).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Ceny mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie umowy o wskaźnik za poprzedni kwartał wzrostu cen towarów i usług ogłoszony przez Główny Urząd Statystyczny.
Zmiana ceny dokonywana będzie na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego złożony nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmiany.
Zmiana ceny nastąpić może również w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
a) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
b) Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności gdy:
- wykaże/oświadczy, że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione,
- wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/i technologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą,
- wykaże jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności.
Sam fakt włożenia do koperty i oznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ich poufności.
c) Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania,
d) Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|